AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Før helgen fikk jeg den månedlige e-fakturaen fra nextgentel for internett. Betalte den med en gang. I dag fikk jeg plutselig tre liknende fakturaer i nettbanken/vipps, og derfor lurer jeg på om det vil ha noe å si at jeg ikke betaler dem i og med at jeg allerede har betalt regningen? Prøver jeg å slette de ekstra fakturaene i vipps får jeg spørsmål om jeg vil slette dem og at de også vil slettes i nettbanken. Hva skjer da? Får jeg betalingsanmerkning selv om jeg har betalt regninga siden de andre tre står uberørt? Anonymkode: ea626...ecf
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Sjekk om det er den samme da? Ta kontakt med kundeservice i morgen om du er usikker Anonymkode: d8a64...926 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sjekk om det er den samme da? Ta kontakt med kundeservice i morgen om du er usikker Anonymkode: d8a64...926 Ja, det er samme fakturanummer på alle tre! Anonymkode: ea626...ecf
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Jeg har fått to i Vipps/nettbanken, men under ”mine sider” i appen til Next Gentel ligger det kun en. Kan være en bug i systemet deres. Anonymkode: 91bb3...fae
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, det er samme fakturanummer på alle tre! Anonymkode: ea626...ecf Da lar du vært å gjøre noe mer siden du har betalt, men vent med å slette de andre/se om de forsvinner i løpet av et par dager. Du kan sende en melding til kundeservice om du ønsker en ekstra bekreftelse på at det ikke skal være noe utenom den du har betalt denne måneden (det bruker jeg å gjøre bare for å ha det skriftlig/ro i sjelen 😛 ). Jeg er akkurat som deg på slike ting, så har bare begynt å kontakte de på epost/chat asap om det skulle være noe jeg ikke er helt 100% sikker på - alltid har alt vært i skjønneste orden men da slipper jeg tenke på det. Ser lånekassen har begynt å sende meg papirfaktura nå da hvor det står at det blir automatisk trekt med avtalegiro, det er irriterende det 😛 Anonymkode: d8a64...926 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, det er samme fakturanummer på alle tre! Anonymkode: ea626...ecf Jeg jobber med økonomi. Når det er samme fakturanummer på de 3 fakturaene du har fått, så er det som om du har gått bort til kopimaskinen med en papirfaktura og laget to kopier. Du har betalt det du skal. Når man har avtalegiro, så dukker gjerne fakturaene opp i flere banker (hvis man har flere banker). Men man trenger bare å betale én gang. Hvis du allikevel vil sjekke, så kan du kontakte kundeservice hos Nextgentel om noen dager. Da er betalingen din registrert hos de. Si at du ble i tvil om du har betalt alt du skal, eller om det står noe ubetalt. Da sjekker de det for deg. Anonymkode: bada7...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg jobber med økonomi. Når det er samme fakturanummer på de 3 fakturaene du har fått, så er det som om du har gått bort til kopimaskinen med en papirfaktura og laget to kopier. Du har betalt det du skal. Når man har avtalegiro, så dukker gjerne fakturaene opp i flere banker (hvis man har flere banker). Men man trenger bare å betale én gang. Hvis du allikevel vil sjekke, så kan du kontakte kundeservice hos Nextgentel om noen dager. Da er betalingen din registrert hos de. Si at du ble i tvil om du har betalt alt du skal, eller om det står noe ubetalt. Da sjekker de det for deg. Anonymkode: bada7...c5f Jeg jobber med innfordring for firmaer og dette er infoen du trenger, TS. Gjør det ab…c5f sier. Anonymkode: 67547...bfc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå