Gå til innhold

Barnet vårt på 5 skal ligge borte for første gang snart, jeg venter vårt 2 barn og begge skal være med på fødselen og sykhus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han skal ligge hos en venn i barnehage, da jeg er ene barn og foreldrene mine er død, min mann sine foreldre bor 10 timer unna og er på ferie akkurat når vi skal få ta han ut, vi har keisersnitt .

Tror det går veldig bra altså, han og vennen er veldig gode venner, vert venner siden dag 1 i barnehagen, hun har vert med mye til oss og han til dem, så vi alle kjenner hverandre veldig godt.

Men er likevel ganske nervøs,men det er vel kanskje bare meg? han vet at jeg skal få lillebroren hans, og han skal ligge hos vennen sin og virker som han gleder seg kjempe mye

Anonymkode: 60bae...290

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok fint ❤️ Hvis han blir veldig redd kan vel pappaen dra og hente når du er våken igjen? 

Anonymkode: 579fa...f6e

Skrevet

Kunne dere ikke bare ha tatt en natt hvor kidden sover borte alene i forkant? Så ser dere hvor fint det går og slipper de bekymringene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det går nok fint ❤️ Hvis han blir veldig redd kan vel pappaen dra og hente når du er våken igjen? 

Anonymkode: 579fa...f6e

Pappan må ta av seg babyen, da jeg må ligge rolig og slik etter keisersnittet

Anonymkode: 60bae...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...