AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Del Skrevet 4. juli 2022 Når jeg må begynne med ny tråd, hvorfor kan jeg ikke bare knyte de to trådene sammen? På baksiden selvfølgelig, etter at jeg er ferdig. Da ligger jo de to trådene der rett ved siden av hverandre? Spør fordi jeg aldri har sett noen si at man kan gjøre det, men så virker det egentlig ganske praktisk. 😃 Anonymkode: 647d1...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Del Skrevet 4. juli 2022 Det blir ikke pent i strikketøyet og er ikke spesielt holdbart. Knuter har lett for å gli opp ved bruk. Beste er å feste tråden etterpå, spleise tråden så du ikke får skjøt eller strikke den inn. Da får du finest resultat. Anonymkode: 9ef6a...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Del Skrevet 4. juli 2022 Selvfølgelig kan du gjøre det! Men det er likevel lurt å feste trådendene i hver sin retning slik at knuten ikke løsner! Anonymkode: 6791d...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Del Skrevet 4. juli 2022 Det kan du sikkert gjøre hvis du vil, men det er lett at knuten går opp og da rakner alt. Spesielt enkelte garn som f.eks. merino er utrolig glatte, så jeg ville ikke turt å gjøre det slik. Anonymkode: cf4a4...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Del Skrevet 4. juli 2022 Okei, da fortsetter jeg å gjøre som jeg har lært. Regnet med det var en grunn til det. 😅 Anonymkode: 647d1...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. juli 2022 #6 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg lager knute på baksiden mens jeg strikker, då fester jeg trådendene diagonalt i strikketøyet med en nål etterpå. Blir så godt som usynlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 4. juli 2022 #7 Del Skrevet 4. juli 2022 Boetica skrev (37 minutter siden): Jeg lager knute på baksiden mens jeg strikker, då fester jeg trådendene diagonalt i strikketøyet med en nål etterpå. Blir så godt som usynlig. Sånn gjør jeg det også. Hvis man bare knyter de sammen risikerer man at de løsner og lager hull i strikketøyet under vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå