Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Og slo og slo… Det er en uke siden, men jeg må fortsatt dekke over merkene med conceiler… Grunnen til at han slo, er en krangel vi hadde etter at jeg hadde sendt en melding til en dame jeg mistenker at han har et forhold til. Jeg har «dritt han ut» sier han. Forhistorien her er at han har vært mye bortreist både med studier og jobb, men etterhvert har jeg syntes det ble litt vel mye borte, og lurt litt på om han også har ønsket litt «alenetid» i tillegg. Et par år siden når han fortsatt studerte dukket det opp noen nye snappere på Snapchat’en hans… Et navn har gått igjen ganske mye, typ daglig, og etterhvert flere ganger for dagen. Jeg spurte derfor hvem denne personen var, og han fortalte meg at det var en han jobbet med. Ok. Ikke en sjalu type, og tenker at dette er sikkert en dame på 50+ 

Snap roer seg ikke, heller ikke reisingen og han begynner å utsette hjemreise typ 1-2 dager når han er på jobbtur…

lang historie kort, så får jeg idéen om å sjekke dette snap-navnet på instagram og finner så en søt ung dame/jente, de er venner på facebook og har «likt» mange bilder hos hverandre. Så. Jeg sendte en melding til denne personen og spurte; «Hei, hvordan kjenner du min mann?»

så har denne damen tydeligvis sendt melding eller ringt min mann og lurt på hva som feilte MEG! Og det var enden på historien… Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Han sier han ikke har gjort noe galt. Hun har blokkert meg oå facebook og instagram. Vi har 2 barn sammen og har vært gift i 11 år. Ville dere «latt det gå»?

Anonymkode: cf33a...ce2

Endret av Matas
Innlegget er endret for identifisering av privatpersoner, herunder persondebatt. - Matas, mod.
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville latt meg gå.

Det finnes ingen grunn til å tilgi at ens partner banker en opp.

Anonymkode: db2ad...ebd

• Liker 25
  • Nyttig 11
Skrevet

Du fortjener så mye bedre enn å leve med noen som slår. Fælt å tenke på at mange kvinner lever med sånt. Håper du finner styrken til å forlate, utroskap eller ei ❤️

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor skal du skjule merkene? Jeg hadde stolt vist dem fram til alle idet jeg forlot dritten. Ikke la noen behandle deg sånn. 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Du må komme deg vekk, har de først begynt å slå skal det lite til før de slår igjen. Du fortjener så mye bedre. 

Endret av Athena Catalina
AnonymBruker
Skrevet

Ta masse bilder av skadene og gå til krisesenter og få råd/dokumentert skadene. Høres ikke ut som et bra forhold, dessverre. Så var jeg deg ville jeg nok vurdert mulighetene for å avslutte forholdet.. 

Anonymkode: 25cdd...cfc

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Du må komme deg vekk, har de først begynt å slå skal det lite til før de slår igjen. Du fortjener så mye bedre. 

Men vi har vært sammen i 22 år, og det har aldri skjedd før…

Skrevet
CatClaw skrev (1 minutt siden):

Det hjelper ikke.

Gode, normale menn slår ikke kona si, UANSETT hva hun har gjort.

Og dette? En bagatell, og så SLÅR han??

Absolutt ikke tilgivelig.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
CatClaw skrev (1 minutt siden):

Du må til bunns i den mulige utroskapen, han må si unnskyld og krype på sine knær. Det høres kjipt nok i seg selv. 

Om dere har vært sammen i 22 år hdde jeg kunnet gi det én sjanse til. Men da absolutt kun én.

• Hjerte 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet
CatClaw skrev (2 minutter siden):

Har ingenting å si, det finnes ingen god grunn å være sammen med noen som slår.

Skrevet

Litt av problemet er at jeg noen ganger har drukket litt for mye, det tar han selvfølgelig op i «fighten» og kaller meg «en jævla alkoholiker». 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må til bunns i den mulige utroskapen, han må si unnskyld og krype på sine knær. Det høres kjipt nok i seg selv. 

Om dere har vært sammen i 22 år hdde jeg kunnet gi det én sjanse til. Men da absolutt kun én.

Hadde aldri kunnet fortsatt å bo sammen med en mann som slo meg. Aldri. Selv om barn, 22 år osv. Eier du ikke selvrespekt? Hadde flyttet på dagen.

Anonymkode: 4f1e6...b4e

• Liker 6
Gjest Athena Catalina
Skrevet
CatClaw skrev (Akkurat nå):

Litt av problemet er at jeg noen ganger har drukket litt for mye, det tar han selvfølgelig op i «fighten» og kaller meg «en jævla alkoholiker». 

Nei, nei. Dette er ikke din feil, ikke snu dette om. Han slår og kaller deg stygge ting. Det er totalt uakseptabelt. 

AnonymBruker
Skrevet
CatClaw skrev (4 minutter siden):

Desto verre, dette er psykisk vold fra ham i tillegg. 

Anonymkode: 3deb0...f31

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde anmelde jævelen.

Anonymkode: e163f...c09

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 21.12):

Og slo og slo… Det er en uke siden, men jeg må fortsatt dekke over merkene med conceiler… Grunnen til at han slo, er en krangel vi hadde etter at jeg hadde sendt en melding til en dame jeg mistenker at han har et forhold til. Jeg har «dritt han ut» sier han. Forhistorien her er at han har vært mye bortreist både med studier og jobb, men etterhvert har jeg syntes det ble litt vel mye borte, og lurt litt på om han også har ønsket litt «alenetid» i tillegg. Et par år siden når han fortsatt studerte dukket det opp noen nye snappere på Snapchat’en hans… Et navn har gått igjen ganske mye, typ daglig, og etterhvert flere ganger for dagen. Jeg spurte derfor hvem denne personen var, og han fortalte meg at det var en han jobbet med. Ok. Ikke en sjalu type, og tenker at dette er sikkert en dame på 50+ 

Snap roer seg ikke, heller ikke reisingen og han begynner å utsette hjemreise typ 1-2 dager når han er på jobbtur…

lang historie kort, så får jeg idéen om å sjekke dette snap-navnet på instagram og finner så en søt ung dame/jente, de er venner på facebook og har «likt» mange bilder hos hverandre. Så. Jeg sendte en melding til denne personen og spurte; «Hei, hvordan kjenner du min mann?»

så har denne damen tydeligvis sendt melding eller ringt min mann og lurt på hva som feilte MEG! Og det var enden på historien… Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Han sier han ikke har gjort noe galt. Hun har blokkert meg oå facebook og instagram. Vi har 2 barn sammen og har vært gift i 11 år. Ville dere «latt det gå»?

Anonymkode: cf33a...ce2

Ville absolutt IKKE latt det gå nei . Pakk sammen sakene dine, du bor sammen med en konemishandler . Du har ikke driti han ut. HAN har driti seg ut . Både ved å ha en «side-interesse « , men verst , at han slår deg når du forsøker å finne ut av sannheten . Hvis han ikke var så livredd for å bli avslørt , hadde det ikke vært noen krise at du sendte henne en melding . Håper du har styrke og ressurser til å forlate han . For han kommer til å slå igjen . Tro meg . Ps: håper du tok bilde av blåveisen . Å håper INDERLIG han har lagt seg langflat å beklaget seg. 

Endret av Matas
Siteringsinnlegg er endret grunnet personindentifisering. - Matas, mod.
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
CatClaw skrev (14 minutter siden):

Man tyr ikke til vold uansett.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, CatClaw said:

Det har vart i 22 år for lenge, når slik oppførsel forsvares. Kontakt politi og pakk sakene.

Dette er det du som bestemmer retningen på.

Anonymkode: e76e9...091

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
CatClaw skrev (8 minutter siden):

Meg som sa jeg kunne gitt en sjanse til, men det var kun om det hadde kommet som lyn fra klar himmel. Dette er jo overhodet ikke greit! Hadde gått så snart som overhodet mulig! Og ja, anmeldt! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis noen slår så går man og man anmelder. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...