AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Nå spør jeg fordi jeg er litt usikker på om det er jeg som er veldig prippen eller om min reaksjon er innenfor normalen. Ei venninne av meg har fortalt at hun er litt begeistret for en kollega. Tror ikke det er noe alvorlig, men hun synes han er kjekk og liker å jobbe med ham. Begge er i fast forhold forresten. Hun sier de ikke har annen kontakt med hverandre enn uskyldige meldinger på fritida. Nå har han spurt om de to skal reise på et par kurs sammen og det er tydelig at hun har veldig lyst. Det er kun de to fra den arbeidsplassen som skal reise og de skal sikkert bo på samme hotell. Jeg mener hun burde ha sagt nei og heller tatt et lignende kurs senere. Hun derimot ser ikke noe galt i å reise. Jeg har ikke grunn til å tro at det skal skje noe mellom dem (har ikke inntrykk av at han er spesielt interessert i henne, men at de har det hyggelig og morsomt sammen), og hun mener jeg både prippen og altfor mistenksom. Kanskje jeg er det…Og før noen skriker ut, så har jeg slettes ingenting med hva de to gjør, men dette ble til en diskusjon mellom oss og jeg synes det hadde vært artig å høre hva andre tenker. Anonymkode: eb281...d92
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Slike turer ender sjenden bra. Her vil jeg si du er normal, og hun er dum. Kanskje naiv til og med. Anonymkode: 8e67f...2ef 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Takk for svar. Greit å vite at jeg ikke er helt på jordet. Anonymkode: eb281...d92
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Jeg tenker det du sikkert tenker; at de leker med ilden. De vil begge innerst inne at noe skal skje. Nå reiser de alene, og ingen vitner om de havner på samme hotellrom. Anonymkode: f3b06...250 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker det du sikkert tenker; at de leker med ilden. De vil begge innerst inne at noe skal skje. Nå reiser de alene, og ingen vitner om de havner på samme hotellrom. Anonymkode: f3b06...250 Det er det jeg tenker, ja, men hun nekter og sier at han ikke er interessert i det og aldri har vist den type interesse for henne. Men de får bare gjøre som de vil for min del. Nå har jeg sagt det jeg mener (siden hun en gang nevnte det) og det får bli opp til henne. Var egentlig mest interessert i å høre om mine meninger var veldig gammeldagse (det var de ordene hun brukte til meg). Anonymkode: eb281...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå