AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Det er rart å tenke på hvor annerledes min barndom var enn de som vokser opp i dag. Jeg gikk i park først, da gikk vi fram og tilbake fra parken. Da jeg ble 4-5 år, flyttet vi og moren min hadde flere mindre barn. Jeg begynte da i barnehagen. Da måtte jeg gå selv til bussen, på bussen møtte jeg en barnehageansatt ( avtalt ) vi gikk sammen fra bussen til barnehagen. Jeg var ikke så mange timene i barnehagen, da kom moren min å hentet meg, og vi tok bussen hjem. Søsknene mine vet jeg ikke hvor var da, antagelig var det en nabo som så til de. Senere gikk vi alle sammen til park for de minste og 6 årsklubb for meg. Da jeg begynte på skolen, gikk jeg 3 km hver vei hver dag. Ble aldri kjørt eller hentet. Moren min drev med frivillig arbeid bl.a frivillig besøksvenn. Senere begynte hun å jobbe. Da var vi alle langt opp i tenårene. Jeg syns jeg hadde en fin barndom Dette var på 70 tallet. Langt fra det jaget som er i dag. Anonymkode: 62682...132 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå