Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som har fått strek på rfsu sin graviditetstest etter tiden og vært gravid? Eller er det vanlig at det kommer en skyggestrek? 
Jeg har hormonspiral, så sjangsen for å være gravid er ekstremt liten. Men hadde laparoskopi for 6 uker siden, hvor en cyste ble fjernet fra eggstokken. Er redd for at spiralen skal ha blitt påvirket på noe måte eller noe slikt under inngrepet, og at jeg da kan ha blitt gravid. Har fått skikkelig ømme bryst de siste dagene, i tillegg tar jeg test regelmessig pga jeg ikke får mensen med spiral, derfor testet jeg nå. Ønsker jo ikke flere barn, derfor går jeg jo på prevensjon🙊 Håper noen kan svare. Blir selvfølgelig å ta en til test uansett

Anonymkode: 6bf80...08a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 
ts

AnonymBruker
Skrevet

Får skygger på rfsu-tester hver dag nå, og blir så forvirret! Aner ikke om jeg er gravid enda, men sannsynligvis ikke.

Anonymkode: fede8...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Her er skyggen jeg får... ligner den din? Ser at den er veldig utydelig på bildet...  tydeligere i virkeligheten.

20220705_084323.jpg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får skygger på rfsu-tester hver dag nå, og blir så forvirret! Aner ikke om jeg er gravid enda, men sannsynligvis ikke.

Når er det du skal ha mensen? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Her er skyggen jeg får... ligner den din? Ser at den er veldig utydelig på bildet...  tydeligere i virkeligheten.

20220705_084323.jpg

Din er kanskje pittelitt mere tydelig enn min. Men synes jo både din og min har en rosa farge. Men får du den streken før tiden er gått ut eller etter? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Når er det du skal ha mensen? 

ts

Litt usikker, men 12 dpo i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Din er kanskje pittelitt mere tydelig enn min. Men synes jo både din og min har en rosa farge. Men får du den streken før tiden er gått ut eller etter? 

ts

Ja, synes også de ser litt rosa ut.... Men så hører man så mye om skygger på disse testene. Skal droppe rfsu videre tror jeg🙈 Ser skyggen før tiden går ut..

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker, men 12 dpo i dag.

Okei. Noen tester jo senere positivt enn andre, så kan jo være at den plutselig blir positiv ☺️

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes også de ser litt rosa ut.... Men så hører man så mye om skygger på disse testene. Skal droppe rfsu videre tror jeg🙈 Ser skyggen før tiden går ut..

Ja jeg har også hørt mye dårlig om rfsu. Så blir vel å kjøpe et annet merke å se☺️ Men hvis du ser skyggen før tiden går ut, så kan det jo være at det er noe 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja jeg har også hørt mye dårlig om rfsu. Så blir vel å kjøpe et annet merke å se☺️ Men hvis du ser skyggen før tiden går ut, så kan det jo være at det er noe 

ts

Ja, tror jeg satser på en annen test i neste runde. Har egentlig gitt opp håpet siden den ikke blir noe sterkere🙈 Men tester igjen i morgen tidlig uansett😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, tror jeg satser på en annen test i neste runde. Har egentlig gitt opp håpet siden den ikke blir noe sterkere🙈 Men tester igjen i morgen tidlig uansett😅

Har du testet på nytt? 😄

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du testet på nytt? 😄

ts

Ja, streken ble faktisk sterkere på ettermiddags/kveldsurin, så jeg ble jo litt håpefull🙈 Men i dag tidlig er den nesten ikke synlig lenger, og klart negativ med annen test. Kanskje det var noe, som forsvant, eller så er rfsu bare dritt😆 Holder meg unna heretter😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, streken ble faktisk sterkere på ettermiddags/kveldsurin, så jeg ble jo litt håpefull🙈 Men i dag tidlig er den nesten ikke synlig lenger, og klart negativ med annen test. Kanskje det var noe, som forsvant, eller så er rfsu bare dritt😆 Holder meg unna heretter😅

Så frustrerende😩 Ja bare å holde seg unna🙈 Kanskje greit å bare ta en digital, for da får du enten eller svar, i stede for å måtte tyde noe☺️ 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så frustrerende😩 Ja bare å holde seg unna🙈 Kanskje greit å bare ta en digital, for da får du enten eller svar, i stede for å måtte tyde noe☺️ 

ts

Veldig!🙈 Tror muligens at mensen kan komme i morgen evt, så jeg ser an morgendagen, og fikser en digital hvis den ikke kommer. Har "følt meg gravid" de siste 2-3 dagene, men alt av stikking/murring er borte i dag, så får bare prøve igjen😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Veldig!🙈 Tror muligens at mensen kan komme i morgen evt, så jeg ser an morgendagen, og fikser en digital hvis den ikke kommer. Har "følt meg gravid" de siste 2-3 dagene, men alt av stikking/murring er borte i dag, så får bare prøve igjen😊

Gjerne oppdater når du vet mer. Satser på at tanta holder seg langt vekke 😄

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Gjerne oppdater når du vet mer. Satser på at tanta holder seg langt vekke 😄

ts

Skal gjøre det! Og takk😄🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt noen flere tester da?

Skrevet

Fikk positiv på rfsu noen timer etter tiden var gått ut, ganske tydelig men ikke gravid :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du tatt noen flere tester da?

Ja har tatt en test til, og den var negativ. Så satser på at det var en skyggestrek! 😅

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...