AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Men har hatt mensensmerter av og på siden fredag. De forsvinner plutselig for å komme tilbake. Venter mensen senest idag. Akkurat nå kjenner jeg ingenting. Vil ikke teste før etter noen dager over ikm. Er det forskjell på mensensmerter og smerter når man er ca 4 uker gravid? For kjennes helt ut som den kommer, men prøver å bli gravid så det er en mulighet. Anonymkode: f2306...09e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Jeg har opplevd at mensen kommer flere dager senere enn forventet. Så du kan være gravid, eller du kan ha hatt sen eggløsning Anonymkode: 66906...bcb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Det er sant. Vet den var senest tirsdag for to uker siden. Temper og hadde da ikke tempet den helgen og før onsdag men hadde da høy temp. Kan være mensen kommer imorgen også. Kjennes ut som den er på vei så den er sikkert det. Men kjennes nesten også som eggløsningssmerte av og til. Små stikk på venstre side. Bruker å ha det under eggløsning. ts Anonymkode: f2306...09e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Hadde ikke klart å la være å teste hvis jeg var deg! Spennende😁 Anonymkode: b790a...8ff
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde ikke klart å la være å teste hvis jeg var deg! Spennende😁 Anonymkode: b790a...8ff Ja, ikke kommer inatt heller og ingen antydning til mensensmerter. Får se kor lenge jeg klarer å ikke teste 😅 må vel gjøre det snart. Men føles skummelt, både hvis jeg er gravid men skuffelsen om jeg ikke er der. dag 33 i syklus nu, lengste syklus til nå. Vært på 28-31 dager. Og begynte med eggløsningsslim for 3 uker siden idag. Hadde det noen dager fra tirsdag og fram til helga for 3 uker siden. Anonymkode: f2306...09e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Du er fornuftig som klarer å unngå det testeregimet mange driver med 😄 Men nå må det vel være lov å ta en test snart, heller enn å diskutere diffuse symptomer😉 Krysser fingrene for deg, høres ut som min opplevelse rundt graviditet. Anonymkode: 05d3a...f00
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Takk 😀 Skal ta en test snart. Bør jeg enda ta den på morgenurin eller har det ikke noe å si når jeg er på ikm evt litt over? ts Anonymkode: f2306...09e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Jeg hadde menskramper da jeg var gravid. Så ikke avskriv det Anonymkode: 79b4f...661
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er sant. Vet den var senest tirsdag for to uker siden. Temper og hadde da ikke tempet den helgen og før onsdag men hadde da høy temp. Kan være mensen kommer imorgen også. Kjennes ut som den er på vei så den er sikkert det. Men kjennes nesten også som eggløsningssmerte av og til. Små stikk på venstre side. Bruker å ha det under eggløsning. ts Anonymkode: f2306...09e Jeg følte veldig sterkt at mensen skulle komme den dagen. Gikk stadig vekk på do med tampongen klar, ingen mens likevel. Dagen etter testet jeg positivt. Anonymkode: 6ee36...dfe
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk 😀 Skal ta en test snart. Bør jeg enda ta den på morgenurin eller har det ikke noe å si når jeg er på ikm evt litt over? ts Anonymkode: f2306...09e Jeg hadde tatt på morgenurin. Eller etter en tid når du ikke har drukket så mye Anonymkode: 66906...bcb
s0la Skrevet 6. juli 2022 #12 Skrevet 6. juli 2022 Det likner på menssmerter ja. Jeg har litt ømhet, murringer, føles ut som det strekkes litt her og der, stikker litt av og til. Hadde IKM den 3. juli og er gravid nå 😀 Lykke til med testing! 😄
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #13 Skrevet 6. juli 2022 Er i samme båt som deg. Har IKM idag. Å idag er liksom den 28 dagen. Pleier å få den 24 ca.. men jeg har har myyye mens smerter siden el.. men de har stilnet litt nå selvom de kommer innimellom. Syns de kommer litt for ofte til at det er graviditet.. men hva vet man😅 tidligere har jeg hatt d likt å vært gravid. Du kan sikkert ta en test nå Anonymkode: 42ba1...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå