Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer

Anonymkode: c6780...33c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Random damer? Nei, absolutt ikke. Kjæresten din om hun liker det? Ja, hvorfor ikke?

Anonymkode: 6779f...d64

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare lurer

Ja, hvis du snakker om sexpartneren din og hun liker den typen sex. 

I alle andre sammenhenger: NEI

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Hulderen said:

Ja, hvis du snakker om sexpartneren din og hun liker den typen sex. 

I alle andre sammenhenger: NEI

Greit. Takk.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er kona/samboeren/kjæresten, ja.

Hvis ikke kan det fort bli ansett som beføling eller seksuell trakkassering. Just don't.

Anonymkode: b9d8b...d6a

AnonymBruker
Skrevet

Var vanlig å bli klapset litt på rumpa før i tiden da jeg var ung uten at jeg ble krenka. Men forskjell på ett uskyldig lite klaps på rumpa vs tafsing (kun mannen min som har lov å tafse så mye han vil med meg 😁). Ei bekjent av meg som er yngre og penere enn meg opplever ikke uskyldig klaps på rumpa, men rett og slett grafsing og tafsing og til og med tafsing opp i skrittet.

Så tipper disse damene som anmelder er dem som opplever dette litt for ofte nå.

Anonymkode: 31f89...2b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var vanlig å bli klapset litt på rumpa før i tiden da jeg var ung uten at jeg ble krenka. Men forskjell på ett uskyldig lite klaps på rumpa vs tafsing (kun mannen min som har lov å tafse så mye han vil med meg 😁). Ei bekjent av meg som er yngre og penere enn meg opplever ikke uskyldig klaps på rumpa, men rett og slett grafsing og tafsing og til og med tafsing opp i skrittet.

Så tipper disse damene som anmelder er dem som opplever dette litt for ofte nå.

Anonymkode: 31f89...2b7

Klaps på rumpa er tafsing. Ikke noe uskyldig bak det å ta på rumpa til noen som ikke ønsker det.

Anonymkode: 6779f...d64

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er ikke lov. Men å klappe menn på rompa det er lov. Å sitte å sikle å komme med slibrige/seksuelle kommentarer er også lov, på direktesending, på TV.. Skal vi danse som ett eksempel.

Anonymkode: 28115...9df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, dette er ikke lov. Men å klappe menn på rompa det er lov. Å sitte å sikle å komme med slibrige/seksuelle kommentarer er også lov, på direktesending, på TV.. Skal vi danse som ett eksempel.

Anonymkode: 28115...9df

Det er like lite greit å ta på kroppen til noen som ikke vil det, uavhengig kjønn. Det kan imidlertid oppleves annerledes for en kvinne enn en mann, på grunn av styrkeforholdet. Jeg har ikke alltid turt å si ifra til en mann om at det ikke er greit på byen, i frykt for konsekvenser. Jeg har gjort det og opplevd å bli fulgt etter på vei hjem sent på kvelden, det er ubehagelig. Jeg tror ikke en mann hadde følt seg like utsatt. 

Anonymkode: a65ad...8c8

• Liker 1
Skrevet

Kan du trolle et annet sted, tror du?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...