AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Random damer? Nei, absolutt ikke. Kjæresten din om hun liker det? Ja, hvorfor ikke? Anonymkode: 6779f...d64 3
Hulderen Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare lurer Anonymkode: c6780...33c Ja, hvis du snakker om sexpartneren din og hun liker den typen sex. I alle andre sammenhenger: NEI 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Just now, Hulderen said: Ja, hvis du snakker om sexpartneren din og hun liker den typen sex. I alle andre sammenhenger: NEI Greit. Takk. Anonymkode: c6780...33c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Hvis det er kona/samboeren/kjæresten, ja. Hvis ikke kan det fort bli ansett som beføling eller seksuell trakkassering. Just don't. Anonymkode: b9d8b...d6a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Var vanlig å bli klapset litt på rumpa før i tiden da jeg var ung uten at jeg ble krenka. Men forskjell på ett uskyldig lite klaps på rumpa vs tafsing (kun mannen min som har lov å tafse så mye han vil med meg 😁). Ei bekjent av meg som er yngre og penere enn meg opplever ikke uskyldig klaps på rumpa, men rett og slett grafsing og tafsing og til og med tafsing opp i skrittet. Så tipper disse damene som anmelder er dem som opplever dette litt for ofte nå. Anonymkode: 31f89...2b7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var vanlig å bli klapset litt på rumpa før i tiden da jeg var ung uten at jeg ble krenka. Men forskjell på ett uskyldig lite klaps på rumpa vs tafsing (kun mannen min som har lov å tafse så mye han vil med meg 😁). Ei bekjent av meg som er yngre og penere enn meg opplever ikke uskyldig klaps på rumpa, men rett og slett grafsing og tafsing og til og med tafsing opp i skrittet. Så tipper disse damene som anmelder er dem som opplever dette litt for ofte nå. Anonymkode: 31f89...2b7 Klaps på rumpa er tafsing. Ikke noe uskyldig bak det å ta på rumpa til noen som ikke ønsker det. Anonymkode: 6779f...d64 12
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 Nei, dette er ikke lov. Men å klappe menn på rompa det er lov. Å sitte å sikle å komme med slibrige/seksuelle kommentarer er også lov, på direktesending, på TV.. Skal vi danse som ett eksempel. Anonymkode: 28115...9df 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, dette er ikke lov. Men å klappe menn på rompa det er lov. Å sitte å sikle å komme med slibrige/seksuelle kommentarer er også lov, på direktesending, på TV.. Skal vi danse som ett eksempel. Anonymkode: 28115...9df Det er like lite greit å ta på kroppen til noen som ikke vil det, uavhengig kjønn. Det kan imidlertid oppleves annerledes for en kvinne enn en mann, på grunn av styrkeforholdet. Jeg har ikke alltid turt å si ifra til en mann om at det ikke er greit på byen, i frykt for konsekvenser. Jeg har gjort det og opplevd å bli fulgt etter på vei hjem sent på kvelden, det er ubehagelig. Jeg tror ikke en mann hadde følt seg like utsatt. Anonymkode: a65ad...8c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå