Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ønske alle dere fine mødre her inne god sommer ☀️ 
Ta dagene som de kommer i ferien, ro ned, dere er mer enn bra nok foreldre. Dere gjør deres beste. 
unger vil hyle og protestere, vil ikke legge seg, kranglete og viltre. 
NORMALT ❤️
klapp dere selv på skuldra for at dere gjør en fantastisk jobb 

Anonymkode: 00e52...a3f

• Liker 2
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns dette var et fint innlegg 🥰 Jeg har ikke barn - enda. Får vårt første barn når som helst. Vi gleder oss til bedagelige sommerdager som helt sikkert blir veldig slitsomme, men også veldig fine ♥️

Håper du også får en god sommer, TS!

Anonymkode: 83fb4...0cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Syns dette var et fint innlegg 🥰 Jeg har ikke barn - enda. Får vårt første barn når som helst. Vi gleder oss til bedagelige sommerdager som helt sikkert blir veldig slitsomme, men også veldig fine ♥️

Håper du også får en god sommer, TS!

Anonymkode: 83fb4...0cb

Ååååwww, lykke til❤️ Det blir nok noen slitsomme dager, men husk å nyt alle stunder, gode som dårlige. Tiden går så alt for fort med de små🥹 Nå er min blitt 4 måneder og vil ikke sove på meg lenger. Husker jeg syntes det var så slitsomt når det holdt på, men nå savner jeg det!!!

God sommer alle flinke mødre!🥰

Anonymkode: 21cdb...c48

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ååååwww, lykke til❤️ Det blir nok noen slitsomme dager, men husk å nyt alle stunder, gode som dårlige. Tiden går så alt for fort med de små🥹 Nå er min blitt 4 måneder og vil ikke sove på meg lenger. Husker jeg syntes det var så slitsomt når det holdt på, men nå savner jeg det!!!

God sommer alle flinke mødre!🥰

Anonymkode: 21cdb...c48

Oi da er det håp her også, min er 3 mnd og har hele veien bare vært på meg og far både dag og natt😅 Så vi kommer oss ingen plass, det er bare stress😅

God sommer❤️

Anonymkode: 64c26...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...