AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Studerer 50% samlingsbasert og er nå plutselig gravid. Bor 5 timer unna studiestedet så jeg må bo på hotell under samlingene. Har bare ett år igjen (rekker akkurat å bli ferdig med dette skoleåret, siste eksamen er tre uker før termin) og kunne så gjerne tenkt meg å fullført studiet! Noen som har fått digital undervisning under foreldrepermisjon, som tilrettelegging? Mener nå altså kun klasseromsundervisningen - ikke praksis etc. Er det mulig? Har utrolig lite lyst å ta permisjon, men vil jo heller ikke reise fra en baby i en uke av gangen… Er dette i det hele tatt vits å be om? Er innstilt på å møte på praktisk trening og eksamener osv altså, men hadde jeg kunnet tatt undervisningen hjemme under permisjon hadde det hjulpet så utrolig mye… Den er obligatorisk forresten. Anonymkode: 63835...2e8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Student som velger å bo på hotell? Damn, vi har tydeligvis forskjellige utgangspunkt 😄 Klasserom har vi ikke der jeg studerer, men vi har fått til gode løsninger med digital undervisning, hvor forelesninger blir filmet. Permisjon har du rett på, så det er noe vits å be om. Hva sier studiestedet om dette? Jeg hadde gått til studieveileder først og fremst og forhørt meg. Anonymkode: 99ffc...954
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Student som velger å bo på hotell? Damn, vi har tydeligvis forskjellige utgangspunkt 😄 Klasserom har vi ikke der jeg studerer, men vi har fått til gode løsninger med digital undervisning, hvor forelesninger blir filmet. Permisjon har du rett på, så det er noe vits å be om. Hva sier studiestedet om dette? Jeg hadde gått til studieveileder først og fremst og forhørt meg. Anonymkode: 99ffc...954 Hehe ja sant! Er en videreutdanning da, har fast jobb (som betaler for utdanningen) og en godt etablert økonomi fra før. Var noe annet da jeg tok grunnutdanningen gitt 🤣 Vet jeg har rett på permisjon, men det vil jeg som sagt ikke ha da det innebærer enda et år på skolebenken etterpå… Er så utrolig gira på å bli ferdig, så denne graviditeten kom som julekvelden på nissekona 😅 Menmen, sånn er det. Permisjon er jo et alternativ men som sagt ville jeg gjerne fullført på tross av mammaperm. Dog ikke særlig aktuelt å reise bort en uke fra en 3 mnd gammel baby (som vil være første samling etter fødsel) 🤷🏽♀️ Nei jeg har ikke snakka med skolen ennå.. Ville bare lufte litt og høre om andre faktisk har fått dette 😄 Om det er i det hele tatt mulig å be om🤷🏽♀️ Anonymkode: 63835...2e8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Hvis ikke det er lagt opp til digital undervisning fra før, kan jeg nærmest garantere at det ikke blir gjort for en enkeltstudenter. Det vil være veldig krevende for foreleser/skole. Men hvorfor kan ikke far og barn bli med på forelesning? Regner med det er han som skal ha perm, når du ikke planlegger å ha det det? Anonymkode: 33f6f...1d4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis ikke det er lagt opp til digital undervisning fra før, kan jeg nærmest garantere at det ikke blir gjort for en enkeltstudenter. Det vil være veldig krevende for foreleser/skole. Men hvorfor kan ikke far og barn bli med på forelesning? Regner med det er han som skal ha perm, når du ikke planlegger å ha det det? Anonymkode: 33f6f...1d4 Nei han skal ikke ha perm (jeg skal ha perm fra jobb, men helst ikke skolen) og vi har to unger til i barnehagen hjemme som trenger rutinene sine.. Anonymkode: 63835...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå