AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har vært ufør i mange år, angst, depresjon, borderline. Fikk jobb for 2 år siden, det første 1,5 året gikk greit. Elsket jobben, folkene, at jeg bidro til samfunnet, at livet hadde mening igjen. Det siste halve året har ting blitt tøft. Sykemeldinger, sliter når jeg er på jobb. Når sier man at nok er nok? Jeg vil jo jobbe, men vil ikke være en belastning for arbeidsplassen heller med sykemeldinger. Rådvill og sliten. Anonymkode: d0fdb...976
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Er det noen tilrettelegginger som kan gjøre at du klarer å stå i jobb? Hjemmekontor, cellekontor, fleksitid, lavere stillingsprosent? Anonymkode: 9cf4f...1f2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har vært ufør i mange år, angst, depresjon, borderline. Fikk jobb for 2 år siden, det første 1,5 året gikk greit. Elsket jobben, folkene, at jeg bidro til samfunnet, at livet hadde mening igjen. Det siste halve året har ting blitt tøft. Sykemeldinger, sliter når jeg er på jobb. Når sier man at nok er nok? Jeg vil jo jobbe, men vil ikke være en belastning for arbeidsplassen heller med sykemeldinger. Rådvill og sliten. Anonymkode: d0fdb...976 Hva har skjedd det siste halve året? Anonymkode: 164a4...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå