Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min skal på guttetur til Spania i morgen og jeg kjenner at jeg gruer meg noe veldig! Han skal være der i nesten 2 uker og kommer nok garantert til å feste å drikke hver dag. Jeg gruer meg så mye for han er veldig dårlig til å kommunisere og forteller meg aldri ting med mindre jeg spør om det, og da svarer han i korte trekk. Er også redd de går på strippeklubber og sånn. Hva skal jeg gjøre? Stoler på han liksom, men ikke vennene hans for jeg vet hvordan de er og at de kan presse han til å gjøre ting som han ikke burde…

Anonymkode: 904a0...bf2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, valgene er mange. 

Du kan kreve bilder, video, samtale med han hvert minutt han er våken. 

Du kan kreve at han ikke snakker med andre damer, ikke drar på strippeklubb. Du kan gi han regler om absolutt alt. 

Eller du kan tvinge han til å bli igjen hjemme og holde rundt deg. 

Desto flere krav og regler du setter desto bedre er det tenker jeg, hvis du tillater at han får reise. 

Viktig å gi konsekvenser hvis han ikke følger reglene. 

Sexnekt er en konsekvens kvinner ofte bruker, eller silent treatment. 

Ser også at du skriver at han er dårlig på kommunikasjon. Du må som alle andre kvinner tvinge ordene ut av han. Da bør du kreve videoblogg daglig, av alle hendelser, slik at ingenting blir glemt.

Anonymkode: 837b1...337

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å smile pent, gi han et kyss og en god klem og ønske han riktig god tur. Utover det får du ikke gjort så veldig mye.

Et forhold er bygget på tillit og for at han skal vise seg tilliten verdig, må du først og fremst gi han den tilliten. Prøv å avtal at dere f.eks snakkes 1 gang hver dag? 

…og hvorfor er det så farlig om han går på strippeklubb? Mannen må da få lov til å se? Hadde det vært snakk om bordell ville saken vært en ganske annen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer alltid på hva det er slags kvinner som er så redd for at mannen dems skal dra på tur at de må skrive om det på KG. Det er ganske trasig. Tipper da fyren er i sammen gata, og tenker da at hun ikke har så veldig mye å frykte.

Anonymkode: 1e828...956

Skrevet

Lov å se, så lenge man spiser hjemme.(altså ikke rører)

Skrevet

Den eneste du burde stole på er deg selv. Hvis han gjør noe du ikke liker, stol på at du går fra han. Du får ikke gjort en dritt hvis han vil være utro uansett, det er et valg han tar, og da må du velge hva du vil gjøre med det HVIS det skulle skje

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, flyet hans blir sikkert kansellert uansett 🤣

Anonymkode: d6166...44b

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...