AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Jeg har oppdaget en rar greie med halsen min. På høyre side er alt normalt, på venstre side føles det som at kjeven er borte og hode og hals nesten går i ett. Hele siden på halsen kjennes ut som har fått en skikkelig strekk, og hvis man tenker at midt foran på halsen er kl 12, så kjenner jeg i tillegg en ekstra kul eller forhøyning kl 10. Føler meg forsåvidt fin ellers, men tøyer og masserer hals og kjeve og strupehode daglig pga stemmetrening så jeg vet at det ikke har vært slikt tidligere. Er dette noe med burde bry fastlegen med? I såfall er det en ledig time om tre uker. Eller burde jeg få en akutt-time? (Kan også legge til at jeg har vært hos øre nese hals- to ganger dette halvåret fordi det er noe med halssystemet og stemmen som ikke fungerer som den skal.. men der har de egentlig ikke funnet noe annet enn litt allergi og bihulebetennelse... har uansett ny time der i midten av august siden jeg fortsatt sliter med stemmen.. er det innafor å ringe øre nese hals og høre hva de tenker og om jeg evt burde komme innom tidligere?) Eller er hoven hals med kul på normalt, sånn at det nok bare er en strekk? Hva ville du gjort? Sett om det gikk over? Vært sånn noen dager. Anonymkode: c08c9...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå