Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år og har nettopp funnet ut av at jeg er gravid (første gang). Jeg går på AAP og er ikke i noe jobb/praksis nå. Jeg har veldig lyst til å beholde barnet, men er i tvil pga økonomi. Jeg bor med kjæresten min som har fast jobb (har vært kjærester i 6år). Er det noen som har erfaringer med å få barn, når man ikke er i jobb? vil det bli håpløst eller vil det kunne fungere. 

Setter pris på serriøse svar! :)

Anonymkode: 6da4a...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AAP gir rett på foreldrepenger på lik linje med jobb. Men du får ikke noe mer utbetalt, så den summen du har nå er den du får under permisjon (+barnetrygd). 

Anonymkode: 99f2e...f6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er 22 år og har nettopp funnet ut av at jeg er gravid (første gang). Jeg går på AAP og er ikke i noe jobb/praksis nå. Jeg har veldig lyst til å beholde barnet, men er i tvil pga økonomi. Jeg bor med kjæresten min som har fast jobb (har vært kjærester i 6år). Er det noen som har erfaringer med å få barn, når man ikke er i jobb? vil det bli håpløst eller vil det kunne fungere. 

Setter pris på serriøse svar! :)

Anonymkode: 6da4a...74a

Har du helse til det da? :) siden du går på aap

Anonymkode: 61f7a...3e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint, TS! Du har krav på foreldrepenger, gå på NAV.no og sjekk ut! 

Vet om flere som har blitt gravide når de ikke har vært i jobb, og det har gått helt fint - de har begynt i jobb/studier og har helt normale liv! 

Anonymkode: c84bc...d97

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du helse til det da? :) siden du går på aap

Anonymkode: 61f7a...3e8

Hva er det for en kommentar? Er man arbeidsledig og sliter med å finne jobb, kan man gå på AAP. Trenger ikke ha noe med helse å gjøre. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det for en kommentar? Er man arbeidsledig og sliter med å finne jobb, kan man gå på AAP. Trenger ikke ha noe med helse å gjøre. 

Eh, jo. Aap er for de som er syk. 

Ts, først kommer du deg ut i jobb, deretter kan du vurdere å få barn. Du er ung, har elendig økonomi og ingen jobb, på ingen måte skikket til å få barn nå. 

Anonymkode: 519f7...348

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aap er for mennesker med nedsatt arbeidsevne. 

det sagt. Man er ikke nødvendigvis «ufør», men har behov for hjelp til å finne egnet jobb eller for å få behandling. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen hjelpe meg litt her?… 

Jeg hadde positive graviditets tester for 2 uker siden men de var svake og det var tidlig test. og testet meg litt etter dette også der det fortsatt er svakt positiv eller negativ.  Men i går og i dag tok jeg vanlig clear blue med ukesindikator som viste 1-2 uker. Hadde sist mensen 25 mai. Hva kan dette være?

Anonymkode: d14f7...179

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan noen hjelpe meg litt her?… 

Jeg hadde positive graviditets tester for 2 uker siden men de var svake og det var tidlig test. og testet meg litt etter dette også der det fortsatt er svakt positiv eller negativ.  Men i går og i dag tok jeg vanlig clear blue med ukesindikator som viste 1-2 uker. Hadde sist mensen 25 mai. Hva kan dette være?

Skal du kuppe denne tråden også? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal du kuppe denne tråden også? 

Jeg er ny her inne, så jeg skjønner ikke så mye ennå. Beklager

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ny her inne, så jeg skjønner ikke så mye ennå. Beklager

Du har din egen tråd, da må du vente på å få svar der 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har din egen tråd, da må du vente på å få svar der 

Okei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...