AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Og hvilke varer er dårlige? Anonymkode: 4110c...048
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Elsker first price hvitløksbaguetter fra frysedisken, og all frukt og grønt,! Anonymkode: 0f022...e7c 10 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Jeg kjøper ALDRI EMV produkter av prinsipp. Jeg vil ha den ekte varen og ikke en kopi. Anonymkode: 2c9c3...8df 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Vaskemidler og hvitløks baguettene er utrolig gode! Håndsåpe og skuresvamper og de sjokolade kjeksene deres som ser ut som safari kjeks! Mye bedre Frosne grønnsaker, pasta formaggio posene deres er gode, trenger ikke tilsette melk engang. Synes egentlig sjampagne brusen deres er like god også, og tortilla lumpene og potetgull og ostepoppen deres er god. Anonymkode: 04ec2...78d 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjøper ALDRI EMV produkter av prinsipp. Jeg vil ha den ekte varen og ikke en kopi. Anonymkode: 2c9c3...8df Jeg kjenner en som jobber som kjøttskjærer, på en av de mange "fabrikkene" vi har. I følge han, så er hovedforskjellen på gilde og first price forpakningen. Kjøttet kommer fra samme dyra/samme sted, og blir slaktet og skåret på samme sted, av samme folk, etter samme regler. Anonymkode: f70db...aa9 10 4
Vaffelhunden Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Paprikaen i 2-pak smaker bare vann, og melkesjokoladen er tørr og kjedelig. Ellers har jeg aldri hatt noe å klage på.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Hvitløksbaguettene er kjempegode, samme med Baconsnacksen. Anonymkode: bd884...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Kjøper så og si alt i billigutgaven, eneste jeg alltid styrer unna er sommerkotelletene til first price. Anonymkode: f9065...b0a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Potetsalaten er kjempegod! Er visstnok den gamle Denja sin, og Denja ble jo nedlagt. Ispinner med sjokoladeovertrekk er veldig gode. Champagne-brusen. Styr unna: taco-lefsene, kokt skinke. Anonymkode: 26cd9...b76
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 Glemte: torillachips med ostesmak! Veldig gode Anonymkode: 26cd9...b76
Camillapb Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 Tortillachips ost, ferske og fryste grønnsaker/frukt, baguetter, hvitløksbaguetter, ost, salsa, Potetsalat, Leverpostei, hamburgerrygg, italiensk salat, kyllingfilet, Karbonade, tacokrydder, ostepop, potetgull, fiskekaker, pasta/spaghetti, syltet agurk, sminkeservietter, nøttemix, kjøttdeig, riskaker, mariekjeks, pizzabaguetter, Vårruller
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Skrevet 21. juli 2022 TS SPØR IKKE OM HVILKE PRODUKTER DU SYNES ER GODE, MEN HVILKE PRODUKTER SOM ER NØYAKTIG DE SAMME SOM «MERKEPRODUKTET». Puffet ris og havre vet jeg om, det produseres på samme fabrikk.. ikke noe b-vare, bare annen emballasje. https://www.nrk.no/livsstil/hemmelige-billigvarer-1.6495889 https://www.nrk.no/nordland/first-price-fiskekaker-produseres-for-norgesgruppen-i-lofoten-med-norsk-fisk-1.15386301 Det som er saken, er at first price kan bytte leverandør. Så ett år kan fiskepinnene komme herfra og neste år kan de komme derfra.. men vi som forbrukere vet ikke dette, da emballasjen er lik og dette ikke blir opplyst om. Men fakta er at mange av first price, x-tra og prima varene er produsert i Norge på kjente norske fabrikker. Men dette gjelder jo ikke alle billigproduktene, derfor kan vi ha en tråd som dette og tipse hverandre Det er jo alltids noen her inne som jobber på fabrikk, med leveranse osv. Anonymkode: cefff...c5c 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 Jeg har hørt at hvitløksbaguettene er Hattings-baguetter. Partysnacksen er mistenkelig lik Maaruds supermix, bare uten potetgullflakene. Hvitosten er fra Synnøve Finden, med mindre de har byttet leverandør nå. Anonymkode: 2f648...927 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har hørt at hvitløksbaguettene er Hattings-baguetter. Partysnacksen er mistenkelig lik Maaruds supermix, bare uten potetgullflakene. Hvitosten er fra Synnøve Finden, med mindre de har byttet leverandør nå. Anonymkode: 2f648...927 Jeg syns FP-baguettene er mye bedre enn Hatting, så tror ikke noe på at det kan være samme. Anonymkode: 03003...52a 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Skrevet 23. juli 2022 Eggene var hvertfall fra prior, bare at de er for små til å møte kravene til dem de selger i sine egne pakker. Anonymkode: cd6b4...4e4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #16 Skrevet 23. juli 2022 On 7/21/2022 at 11:05 AM, AnonymBruker said: TS SPØR IKKE OM HVILKE PRODUKTER DU SYNES ER GODE, MEN HVILKE PRODUKTER SOM ER NØYAKTIG DE SAMME SOM «MERKEPRODUKTET». Puffet ris og havre vet jeg om, det produseres på samme fabrikk.. ikke noe b-vare, bare annen emballasje. https://www.nrk.no/livsstil/hemmelige-billigvarer-1.6495889 https://www.nrk.no/nordland/first-price-fiskekaker-produseres-for-norgesgruppen-i-lofoten-med-norsk-fisk-1.15386301 Det som er saken, er at first price kan bytte leverandør. Så ett år kan fiskepinnene komme herfra og neste år kan de komme derfra.. men vi som forbrukere vet ikke dette, da emballasjen er lik og dette ikke blir opplyst om. Men fakta er at mange av first price, x-tra og prima varene er produsert i Norge på kjente norske fabrikker. Men dette gjelder jo ikke alle billigproduktene, derfor kan vi ha en tråd som dette og tipse hverandre Det er jo alltids noen her inne som jobber på fabrikk, med leveranse osv. Anonymkode: cefff...c5c On 7/22/2022 at 3:26 PM, AnonymBruker said: Jeg har hørt at hvitløksbaguettene er Hattings-baguetter. Partysnacksen er mistenkelig lik Maaruds supermix, bare uten potetgullflakene. Hvitosten er fra Synnøve Finden, med mindre de har byttet leverandør nå. Anonymkode: 2f648...927 At noe er produsert av samme produsent betyr jo ikke at produktene er identiske. Osten er jo ikke den samme selv om de produseres samme sted. Partysnacksen er IKKE lik Maarud sin. Hvitløksbaguettene er heller ikke like, enig i at både FP og Rema er bedre enn Hatting. At de er produsert på kjente fabrikker er jo ikke noe uventet? Det ligger ikke egne First price-fabrikker rundt om, nei. 😅 Anonymkode: d55b2...4c6 2
Belima Skrevet 24. juli 2022 #18 Skrevet 24. juli 2022 Husk at det ofte brukes forskjellige oppskrifter til kjedene.
applestories Skrevet 25. juli 2022 #19 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 18.38): Jeg kjøper ALDRI EMV produkter av prinsipp. Jeg vil ha den ekte varen og ikke en kopi. Anonymkode: 2c9c3...8df Hvem produserer ekte tortillas? Hvem har pantenten på hvitløksbaguetter? Hva med pastapatent og nudler med null tull? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå