AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hei Jeg har så mye som 5 piercinger i hvert øre. Tre nede og to oppe i brusken. Jeg har sett gjennom alt av smykker og øredobber som jeg har, og så at det var et par øredobber som jeg bare hadde én av, noe som er upraktisk. Jeg kunne velge å kaste de single som ikke hadde par, men valgte istedenfor å forsøke å få tak i de andre slik at jeg hadde par. Det skulle visst ikke være så lett. På mayas salong hadde de to av de jeg trengte og jeg fikk kjøpe dem uten problem. De hadde ikke alle, så derfor dro jeg til Auds hudpleie for å kjøpe de siste to øredobbene. De nektet plent å selge meg de øredobbene jeg ville kjøpe, da de mente at de kun var til salgs for de som skyter hull i ørene. Jeg gikk til en annen Auds. De hadde dessverre ikke inne de jeg trengte, så jeg gikk derifra. Dro til senteret. Igjen på Auds. De satt seg også på bakbeina, som de første, selv om jeg så at de hadde øredobbene jeg trengte. De var kun til salgs for de som skyter hull i ørene. De mente at øredobbene ikke kunne brukes annet enn helt i starten (de første 6 ukene), ettersom de utvidet hullene… Jeg vurderte dermed å ta enda flere hull, bare for å få tak i øredobbene. Kunne få time til det da, men jeg fikk ikke kjøpe øredobbene med mindre de skjøt dem inn. Men jeg kunne jo bare ha tatt hull i ørene og tatt ut øredobbene igjen😂 Det endte med at jeg gikk derifra da de ikke hadde ledig time til å ta to nye hull for de øredobbene jeg ville ha. Dro til A-salong for å se om de hadde de øredobbene jeg var ute etter. De hadde akkurat de samme, så jeg spurte om jeg kunne kjøpe dem. Det kunne jeg, uten problem. Jeg betalte en del, men fikk alle de øredobbene jeg manglet. Fatter ikke hvorfor Auds satt seg så på bakbeina? Bør jeg ikke få velge selv hvilke øredobber jeg vil gå med? Om hullene utvider seg, so? Er ikke det mitt valg?😂 Jeg kunne få øredobbene hvis de skjøt dem inn, men kunne ikke betale for å ta dem med meg uten nye hull. For det var jo ikke meningen å bruke øredobbene til vanlig. Men bestemmer ikke jeg det selv? 😂😂 Synes det hele ble så latterlig. Så lenge jeg kan betale for meg bør det vel være ett fett om de skyter dem inn eller ikke? Hvorfor skal de bestemme at jeg ikke får kjøpe dem, fordi de øredobbene ikke skal brukes? 😂 Anonymkode: aed76...ffe
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Herregud kast den og kjøp noen andre. Anonymkode: f4cb0...1b2 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud kast den og kjøp noen andre. Anonymkode: f4cb0...1b2 ? Anonymkode: aed76...ffe 1
Yoshi Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 De førstegangsdobbene er vel i plast som skal knekkes av etter 8 uker. Er vel derfor de ikke kan selges som vanlige dobber. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Yoshi skrev (På 7.7.2022 den 20.35): De førstegangsdobbene er vel i plast som skal knekkes av etter 8 uker. Er vel derfor de ikke kan selges som vanlige dobber. Jeg fikk omsider kjøpt de førstegangsøredobbene jeg trengte, og jeg kan bruke dem helt fint som vanlige øredobber. Skjønner ikke hvorfor et par hudpleiesalonger nektet å selge meg dem. TS Anonymkode: aed76...ffe
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 22.49): Herregud kast den og kjøp noen andre. Anonymkode: f4cb0...1b2 Jeg har allerede fått tak i de øredobbene jeg ville ha. Betalte ganske mye, men har heldigvis fått tak i de som manglet. TS Anonymkode: aed76...ffe
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 Yoshi skrev (På 7.7.2022 den 20.35): De førstegangsdobbene er vel i plast som skal knekkes av etter 8 uker. Er vel derfor de ikke kan selges som vanlige dobber. De førstegangsdobbene jeg fikk var i sølv og kunne fint brukes senere også. Anonymkode: e6b97...6bf 1
BobbySocks Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 Merkeligste problemstillingen på lenge. Du brukte masse penger for å kjøpe ræl fordi du hadde en fra før? 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 2.42): Jeg har allerede fått tak i de øredobbene jeg ville ha. Betalte ganske mye, men har heldigvis fått tak i de som manglet. TS Anonymkode: aed76...ffe Herregud, whyy? Slike øredobber er jo veldig tacky, og du bruker mange hundre kr på noe slikt ræl? Man går helst ikke med slikt - foruten når man må. Bortkasta penger. Anonymkode: 3cd36...af6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De førstegangsdobbene jeg fikk var i sølv og kunne fint brukes senere også. Anonymkode: e6b97...6bf Det er ikke ekte sølv hvis du tror det. Ingen får skyti inn sølv eller nikkel som man går med de første ukene. Det er svært allergifremkallende, så nei - det er ikke sølv. Anonymkode: 3cd36...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå