Gå til innhold

Har du noengang opplevd at mannen din har hatt affære og at kvinnen var helt sprø?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan løste det seg?

7E85753D-7AE7-4FD7-8310-277938EAAC25.jpeg

Anonymkode: 51df4...d24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ang at den andre kvinnen er sprø;

Jeg var “den andre kvinnen» helt ufrivillig, han løy til meg om sin sivilstatus.

Når sannheten ble avslørt gjorde han alt for å framstille meg som gal, når alt jeg hadde bedt om var å få tingene mine som var i (pendler) leiligheten hans tilbake.

Med mindre du har har selv sett og hørt hva hun gjør og sier, ikke ta for god fisk at hun et «sprø»😉

Anonymkode: e0c68...b76

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd utroskap med begge versjoner med eksene mine, dessverre.

I det første tilfellet var jenta ordinær, men fremstilt som sprø.

Ved det andre tilfellet var dama virkelig sprø, jeg fikk personlig oppleve det. Da sa det stopp for meg, takler det bare ikke.

Lever nå uten drama som singel.

Anonymkode: 6e901...04f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Plager hun deg? Eller er det mannen din som påstår at hun er det? Kan du fortelle mer om hva som har skjedd? Vanskelig å vite hva du vil med denne tråden. Mannen din har sviktet deg. Mange av oss ville valgt å forlate en slik mann, da vi vil ha en mann som er å stole på. Så kan han heller slå seg sammen med den "crazy" damen.

Anonymkode: e9ba7...3d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Vi er ikke gift lengre.

Anonymkode: a55c7...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min hadde et eller flere forhold han bestemte seg til slutt for å gjøre det slutt meg meg og gikk til den yngre  penere elskerinnen. Hun var nok snill og søt og normal, men ex mannen min var totalt ond og grusom mot meg i den situasjonen og alt skjedde mens jeg var gravid med hans barn. Han gjorde alt han kunne for å være ekkel og gjøre situasjonen mest mulig fæl for meg. Han fremstilte meg som gal og fikk nok alle til å tro på det også fordi han gjorde meg så sint at jeg ville helst se han død, mulig jeg var litt gal da, men det var faktisk ikke rart. Det nye forholdet varte i noen år, så fikk han seg ei ny ei, når dama hadde nettopp fått en liten tass, jeg tror hun fikk kjenne på litt aggresjon da også. 😅 Jeg ønsker han fortsatt ikke noe godt etter alle disse år nei han kan brenne i helvete!

Anonymkode: 4c52f...7e3

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min hadde et eller flere forhold han bestemte seg til slutt for å gjøre det slutt meg meg og gikk til den yngre  penere elskerinnen. Hun var nok snill og søt og normal, men ex mannen min var totalt ond og grusom mot meg i den situasjonen og alt skjedde mens jeg var gravid med hans barn. Han gjorde alt han kunne for å være ekkel og gjøre situasjonen mest mulig fæl for meg. Han fremstilte meg som gal og fikk nok alle til å tro på det også fordi han gjorde meg så sint at jeg ville helst se han død, mulig jeg var litt gal da, men det var faktisk ikke rart. Det nye forholdet varte i noen år, så fikk han seg ei ny ei, når dama hadde nettopp fått en liten tass, jeg tror hun fikk kjenne på litt aggresjon da også. 😅 Jeg ønsker han fortsatt ikke noe godt etter alle disse år nei han kan brenne i helvete!

Anonymkode: 4c52f...7e3

Ja det er merkelig det der med at man blir helt gal når man er gravid mens barnefar lager drama med andre og knuller rundt 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 24be4...260

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det du spør om, og ja, dama var helt sprø. Jeg hadde nettopp funnet ut av utroskapen hans - en kortere affære mens jeg var utenbys noen dager - men ante ikke hvem hun var før hun plutselig kom bort til meg på gata en dag og begynte å skjelle meg ut. Mens hun sto der og skrek diverse beskyldninger mot meg("du har ødelagt livet mitt", "du har ødelagt livet til foreldrene mine og hele familien min") gikk det opp for meg hvem hun var: Dama som holdt på med en opptatt mann, i vår seng, og som til og med hadde stjålet noen av mine ting. Senere fikk jeg vite av andre jeg kjenner svært godt, at hun hadde prøvd seg også på andre opptatte menn og var aggressiv mot kvinner.

Anonymkode: bed36...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Set var en spesiell person en gang for mange år siden.

Var sammen med fyren i 5 år og følte at noe foregikk bak min rygg, så jeg gjorde det slutt. Jeg gadd ikke lete etter svar eller vente på å se det selv, jeg trivdes ikke så jeg bare dro fra han. Så besøkte jeg hans søster et par måneder etter brudd og hun forteller at hun hadde møtt hans nye kjæreste 3 mnd før brudd. Ja, der var svaret.

Det går ca 1 år så møter jeg de på fest hos en felles venn og hun var rimelig spesiell. Hun forteller at de bare måtte ha hverandre og at det ikke var meningen. Hun hadde drømt om meg og følt på dette. Ting jeg ikke fikk tilbake etter jeg flyttet, hadde hun brukt. Seriøst, brukt klærne mine! Jeg fikk tilslutt igjen klærne mine, ca 1 år senere, men da ville jeg ikke ha de mer.. Hun ville også at vi skulle være venninner å finne på ting sammen, men det ble litt for sært for meg. 

Så går det 6 mnd til og hun begynner å sende meg meldinger. Hun spør og graver om alt mulig, men når jeg svarer helt ærlig så er jeg vist bare ute etter å ødelegge for de. Dagen etter får jeg melding der hun beklager for hun var full dagen før da meldingene ble sendt. 

En av gangene jeg snakket med henne så innrømmet hun at han var en luring og at han kaller flørting med andre jenter for å tulle med de. Hun sa at han flere ganger hadde forsøkt lignende mot henne flere ganger. Hun hadde nektet han sosiale medier i perioder og stolte ikke helt på han.

Så det var nok den gale dama. De varte i mange år, men hørte at det endte dårlig tilslutt. 

Anonymkode: 0e189...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...