AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Flere som har opplevd uteblitt mensen etter å ha hatt korona (jeg hadde feber). Nå idag hadde jeg veldig mye vannaktig/litt melkeaktig utflod som gikk helt ned i do. Det har jeg hatt mye før uten å være gravid, men ikke så mye på P-piller. Jeg har ikke tatt graviditetstest, går på P-piller, jeg er kanskje 1-2 uker over den tiden jeg egentlig skulle hatt mensen. Jeg gikk over på de hvite pillene for å få mensen, kjente mye av de murringene som er vanlig før mensen, men kom aldri noe. Har hatt sex slik at det er mulighet for graviditet, så må vel ta test snart 😕 men er det noe i det jeg skriver som kan tyde på/ikke tyde på graviditet (altså utover det opplagte sex/uteblitt mensen)? Er det vanlig med lang, vannaktig utflod ved graviditet? Anonymkode: 4e1f8...bc2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Det er en sånn utflod som er som en tråd som henger sammen, bare for å legge til. TS Anonymkode: 4e1f8...bc2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Først og fremst må du bare ta en test for å utelukke graviditet. Je hadde selv blødningsforstyrrelser etter vaksine 2 og 3. Slet med å bli gravid, men fikk det til etter 1 år etter 3 dose. Anonymkode: 259f3...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå