MammatilPer Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 https://p3.no/meninger/mening/f257215e-49a2-4ab5-a491-42cb5b2ddb19 Er kvinner sjalu fordi de ikke ønsker at andre kvinner blotter puppene sine? Blir kvinner tent av å se menn som viser brystene sine? Blir menn tent av pupper? Hadde dere likt at deres tenåringer (gutter) hadde sett andre damer gå halvnaken rundt fordi det er 2022?
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Var mye mer (halv)nakenhet rundt forbi da jeg var ung, for 30 år siden, enn nå… Ganske vanlig å sole seg toppløs da f.eks. 8
Gjest Peanut Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 1 hour ago, MammatilPer said: Er kvinner sjalu fordi de ikke ønsker at andre kvinner blotter puppene sine? Jeg skjønner ikke det første der jeg O_o Hvorfor skal jeg bli sjalu over ei annens pupper? o_O
MammatilPer Skrevet 4. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2022 Peanut skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner ikke det første der jeg O_o Hvorfor skal jeg bli sjalu over ei annens pupper? o_O Det er sitert fra selve artikkelen og gjorde at jeg spurte meg samme spm.som deg.
MammatilPer Skrevet 4. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (29 minutter siden): Var mye mer (halv)nakenhet rundt forbi da jeg var ung, for 30 år siden, enn nå… Ganske vanlig å sole seg toppløs da f.eks. Det var ikke det jeg spurte om, men ok.
Entern Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Hun artikkelforfatteren er over gjennomsnittet pen da, vet ikke om det det er relevant men…
MammatilPer Skrevet 4. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (25 minutter siden): Hun artikkelforfatteren er over gjennomsnittet pen da, vet ikke om det det er relevant men… Nja, helt gjennomsnittlig etter min mening. Jeg lurer på om hun vil ha samme mening når hun er over 60 år. 1
Million Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 Snodig at verden har gått "bakover" på dette viset. Da jeg var ung og dro til syden hver sommer på slutten av 80- og utover 90-tallet, var alle damer toppløse på stranda. Ingen løftet et øyenbryn. Det ble sett mer rart på de som valgte å ha toppen på, fordi da var de jo altfor sjenerte, "tør du ikke gå toppløs, eller?" Alle aldere gikk toppløse da, fra gamle bestemødre med hengepupper til nedenfor navlen til 16 år gamle jenter. 3 3
Fionas Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Men bikinitrusen er no avogtil en string bikini det var det ikke før. 1
MammatilPer Skrevet 4. juli 2022 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2022 Million skrev (8 minutter siden): Snodig at verden har gått "bakover" på dette viset. Da jeg var ung og dro til syden hver sommer på slutten av 80- og utover 90-tallet, var alle damer toppløse på stranda. Ingen løftet et øyenbryn. Det ble sett mer rart på de som valgte å ha toppen på, fordi da var de jo altfor sjenerte, "tør du ikke gå toppløs, eller?" Alle aldere gikk toppløse da, fra gamle bestemødre med hengepupper til nedenfor navlen til 16 år gamle jenter. Var det på nude-området eller sånn overalt?
Million Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 (endret) MammatilPer skrev (4 minutter siden): Var det på nude-området eller sånn overalt? Det var sånn overalt da, på vanlige badestrender som f.eks. Nissi Beach på Kypros osv., der "alle" var og solte og badet. Jeg har aldri vært på noen nudiststrand eller "nude-område" (det sistnevnte har jeg aldri hørt om). Endret 4. juli 2022 av Million 4
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 Hun er lei av at jenters kropp blir seksualisert. Jeg tenker ikke annet enn sex enn når jeg ser henne toppløs, såpass kan jeg si. 2 3
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 (endret) Litt ironisk at hun ikke vil bli seksualisert, men med i Naked Attraction har hun vært😅 Endret 4. juli 2022 av Anonymburker 4 2
Entern Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Hun er lei av at jenters kropp blir seksualisert. Jeg tenker ikke annet enn sex enn når jeg ser henne toppløs, såpass kan jeg si. Anonymburker skrev (1 time siden): Litt ironisk at hun ikke vil bli seksualisert, men med i Naked Attraction har hun vært😅 Er nok en kokett pike det der tror jeg 🤔
13579 Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 Anonymburker skrev (3 timer siden): Hun er lei av at jenters kropp blir seksualisert. Jeg tenker ikke annet enn sex enn når jeg ser henne toppløs, såpass kan jeg si. Alle mennesker burde ha rett til hå kle seg som de vil, men de må samtidig kunne kreve at ingen ser på dem med tanke om sex, En må kunne kle seg som en vil og samtidig være forskånet for seksuelle tanker eller at bekledningen øker risikoen for seksualisering. Uønskede seksuelle tanker, ytringer eller handlinger må alltid være straffbare, selv om det kun dreier seg om et uønsket øyekast. 1
mingus Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 Hvorfor kan guttene gå rundt i baris mens jentene må gå ned bikini? For gutta ser jævla teite ut med bikini overdel. Huff, oser attentionwhore av hele artikkelen, bildene, alt. Slutt å mas. 7 1
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 13579 skrev (1 time siden): Alle mennesker burde ha rett til hå kle seg som de vil, men de må samtidig kunne kreve at ingen ser på dem med tanke om sex, En må kunne kle seg som en vil og samtidig være forskånet for seksuelle tanker eller at bekledningen øker risikoen for seksualisering. Uønskede seksuelle tanker, ytringer eller handlinger må alltid være straffbare, selv om det kun dreier seg om et uønsket øyekast. Men helt ærlig; om damer går rundt toppløse kommer menn til å kikke. Kvinner kan ikke forvente at menn legger bort naturlige instinkter. Man kan ikke gjøre som man vil og likevel kreve at andre reagerer på en viss måte. Hvis kvinner skal ha rett til å kle seg som de vil, så må da menn ha rett til å se hvor de vil også. Det er tydelig at mange kvinner ikke forstår menns natur. Dere får nesten velge; sole seg toppløs og forvente blikk, eller ikke sole seg toppløs. 5 1
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (3 timer siden): Er nok en kokett pike det der tror jeg 🤔 Det kan vi nok trygt si! 1
Chomsky89 Skrevet 4. juli 2022 #20 Skrevet 4. juli 2022 (endret) Hun er jo helt i egen boble. Hun skriver jo som om: 1. Alle Damer egentlig har lyst til å være toppløs uavhengig av demografien tilstede. 2. Som det ikke eksiterer nøkkelstimuluser med tanke på parring. Bryster er nøkkelstimulus i forrhold til parring. Derfor er det selvagt uungååelig at det blir ekstra mange blikk fra det motsatte kjønn om kvinner går i bar overkropp. Dette alene er noe mange ikke ønsker. 3, Som om dette kun handler om holdninger istedenfor biologi. Endret 4. juli 2022 av Chomsky89 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå