AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hvis jeg ikke er veldig opptatt med noe (flytsone) så analyserer jeg veldig ofte meg selv. Ikke bare hva jeg gjør, men hvordan jeg tenker. Jeg tror dette tapper meg mye for energi. Men det skjer automatisk og er vanskelig å forholde seg til. Det er som om jeg ikke greier ordentlig å sortere tankene. Jeg lurer ofte på om det er noe galt med meg og det blur jeg sliten av. Flere som har det slik? Anonymkode: 25b59...cbe
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Jeg var nok litt sånn frem til jeg var ferdig med terapi (utredning, kognitiv og meta-kognitiv terapi). Forstod meg selv mye bedre etter det. Kan ikke få sagt hvor bra det var for meg, har fått mye bedre livskvalitet. Anonymkode: 448f4...90b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg var nok litt sånn frem til jeg var ferdig med terapi (utredning, kognitiv og meta-kognitiv terapi). Forstod meg selv mye bedre etter det. Kan ikke få sagt hvor bra det var for meg, har fått mye bedre livskvalitet. Anonymkode: 448f4...90b Interessant å høre. Måtte de sette diagnose i den forbindelse? Hva ble det isåfall? (Varierer vel, men interessant å høre) TS. Anonymkode: 25b59...cbe
Gjest Ghostface Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Haha, trodde var bare jeg som var sånn. Jeg også gjør ofte det, men hva grunnen til det er, vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Interessant å høre. Måtte de sette diagnose i den forbindelse? Hva ble det isåfall? (Varierer vel, men interessant å høre) TS. Anonymkode: 25b59...cbe Ja, det varierer nok stort og mange har nytte av kognitiv/metakognitiv terapi. Diagnosen akkurat jeg fikk var uspesifisert angstlidelse. Slo også ut litt på sosial angst. Anonymkode: 448f4...90b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det varierer nok stort og mange har nytte av kognitiv/metakognitiv terapi. Diagnosen akkurat jeg fikk var uspesifisert angstlidelse. Slo også ut litt på sosial angst. Anonymkode: 448f4...90b Takk for at du deler! TS. Anonymkode: 25b59...cbe
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Ghostface skrev (21 timer siden): Haha, trodde var bare jeg som var sånn. Jeg også gjør ofte det, men hva grunnen til det er, vet jeg ikke. Hvordan er det for deg? Hva tenker du på da? Og hvordan går det over? Anonymkode: 25b59...cbe
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Synes meditasjon hjelper bra på slikt. Man lærer seg nye vaner, nye måter å håndtere tanker og følelser på. Anonymkode: 5b933...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå