Gå til innhold

Hva synes du om dette sengeteppet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på sengeteppe. Har sett på slike på indiska, men synes de var litt for dyre.

Hva synes dere om denne fra Ellos? Med 50% rabatt, så er den virkelig billig :)

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo kjøpe det du synes er fint.

Jeg ville aldri hatt sengteppe pga gode oppvekstvilkår for midd fx - og jeg ville heller aldri hatt et rødt og skinnende noe som helst.

Men det burde da virkelig ikke bety noe for deg hva jeg synes. Synes du det er fint, så kjøper du det. Jeg aner heller ikke hva slike koster på de vanlige butikkene som Princess, Hansen & Dysvik eller Kid, så prisen kan jeg ikke uttal meg om.

Skrevet

:hjerte: Jeg synes det var kjempefint!

Også så billig da. Hvertfall hvis du får 50% på det. Har vært på sengeteppe jakt selv en god stund, men det er ofte uforskammet dyrt!

Kunne godt tenkte meg det selv jeg. Hvorfor får du prosenter?

Og når det står at det er 180cm - betyr det da at det passer til en 180-seng - eller er det selve målet på sengeteppet?

Skrevet
:hjerte: Jeg synes det var kjempefint!

Også så billig da. Hvertfall hvis du får 50% på det. Har vært på sengeteppe jakt selv en god stund, men det er ofte uforskammet dyrt!

Kunne godt tenkte meg det selv jeg. Hvorfor får du prosenter?

Og når det står at det er 180cm - betyr det da at det passer til en 180-seng - eller er det selve målet på sengeteppet?

:hjerter:

Har sett flere reklamer på blant annet Dagbladet om at man får 50% avslag på en utvalgt vare fra Ellos nå :)

Ville nok tro at det er teppet som er 180. Ser de har flere størrelser også. Tror jeg må bestille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...