AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg skal en plass med baby på 2 uker hvor det er vanskelig å få ammet, han tar flaske fint, men jeg må lage ei flaske med Nan før vi drar hjemmefra og kanskje flaska ikke holder kroppstemp når vi er fremme. Han får den i løpet av maks 1,5 timer etter jeg har laget den. Går det bra? Anonymkode: 5dbe9...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Del Skrevet 4. juli 2022 Du bør forsøke å kjøle den (kjølebag) ned når det er snakk om så lang tid. Anonymkode: 7053a...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Del Skrevet 4. juli 2022 Anbefaler heller å ta med en termos med varmt vann, så kan du blande der du er. Anonymkode: 7053a...d0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Del Skrevet 4. juli 2022 Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske med nan? Den kan oppbevares i romtemperatur Anonymkode: 58e6c...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Del Skrevet 4. juli 2022 Den skal drikkes innenfor 1 t etter den er laget. Hva med å evt kjøpe ferdig nan til turen? Når mine var så små så gjorde vi det. Tok å med en termos med varmt vann. Hell den ferdige melka på flaske, sett litt i vannbadet, og server. Anonymkode: 0a15a...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor ikke bare kjøpe en flaske med nan? Den kan oppbevares i romtemperatur Anonymkode: 58e6c...e82 Kan den bare helles over på flaske å drikkes som den er da uten noe oppvarming osv? Anonymkode: 5dbe9...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 4. juli 2022 #7 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan den bare helles over på flaske å drikkes som den er da uten noe oppvarming osv? Anonymkode: 5dbe9...a35 Ja. Dog har den blitt varmet opp, så kald - skal den ikke varmes opp igjen heller. Endret 4. juli 2022 av mereo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Del Skrevet 4. juli 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Kan den bare helles over på flaske å drikkes som den er da uten noe oppvarming osv? Anonymkode: 5dbe9...a35 Ja det har vi gjort, går fint å gi romtemperert rett fra kartongen Men det må være uåpnet kartong. Åpnet kartong må oppbevares i kjøleskap. Anonymkode: 3a4bb...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg skal en plass med baby på 2 uker hvor det er vanskelig å få ammet, han tar flaske fint, men jeg må lage ei flaske med Nan før vi drar hjemmefra og kanskje flaska ikke holder kroppstemp når vi er fremme. Han får den i løpet av maks 1,5 timer etter jeg har laget den. Går det bra? Anonymkode: 5dbe9...a35 Du kan kjøpe NAN pro i små kartonger på butikken, de kartongene er ferdig blanda og kan helles rett opp i tåteflaske. Anonymkode: e13c1...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Del Skrevet 4. juli 2022 Er ikke garantert at baby vil ha melk som ikke er varm. Det ville ikke min. ta med ferdig oppmålt pulver og termos med varmt vann. Anonymkode: c304d...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Del Skrevet 4. juli 2022 De skal ha lunken melk til 1 mnd alder😊 pga magen. Kjøp ferdig nan, legg den mellom låra/under puppa 15 min før baby skal drikke, så blir den lunken. Evt termos med varmt vann for å være sikker. «Militær termos» har stor åpning - kan putte flasken oppi😊 Anonymkode: 87146...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Del Skrevet 4. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan den bare helles over på flaske å drikkes som den er da uten noe oppvarming osv? Anonymkode: 5dbe9...a35 Jada. Men bare vær litt obs på at noen babyer er skikkelig sære på temperatur. Min bryr seg sånn midt på treet og spiser til han har slukket sulten når han får ferdig-MME som ikke er varmet opp, men spiser seg ikke ordentlig koma-mett, som han gjør når den er oppvarmet. Kusina hans bare spytta ut om den ikke var oppvarmet. 😛 Anonymkode: 2e2be...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #13 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 16.24): Jeg skal en plass med baby på 2 uker hvor det er vanskelig å få ammet, han tar flaske fint, men jeg må lage ei flaske med Nan før vi drar hjemmefra og kanskje flaska ikke holder kroppstemp når vi er fremme. Han får den i løpet av maks 1,5 timer etter jeg har laget den. Går det bra? Anonymkode: 5dbe9...a35 Bare ta med kokt vann på termos og pulver. Så blander du der du er. Eller bruk kjølebag. MME SKAL stå kaldt etter blanding, hvis ikke vil det kunne utvikle seg skadelige bakterier. Det tåler ikke en 2 uker gammel kropp. Anonymkode: e0b52...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå