AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Mistenker at han bruker meg kun for sex. Han er ego i senga, bryr seg ikke om min orgasme, og når han er ferdig så drar han. Han spør aldri om å sove hos meg, og vil aldri bli lengre enn til han ferdig med sitt. Burde jeg bare kutte han ut? Anonymkode: f24b4...8e2 1 1
Million Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 (endret) Ja, dette er tøm & røm, klassisk tilfelle. Han bruker deg, har ingen interesse av å høre på hva du har å si eller hvordan du har det. Når han da i tillegg er egoistisk i senga er det vel ikke noe å spekulere på en gang; bare dropp hele fyren. Send han en melding og si at "vi to har hatt sex for siste gang, og lykke til videre med den elendige sexen du driver med...." Endret 4. juli 2022 av Million 22 4
Ænema Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 høres ikke ut som et godt ligg nei.. hva får du ut av det? virker ikke som om han bryr seg mye om deg. 10
Fjelltopp Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Ja, du burde kutte ham ut. Ikke kompliser det, bare send en melding å si at du ikke er interessert lenger. Slett,blokker og gå videre i livet ditt. 9
SPOCA Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 Han ville jeg bare kuttet ut, han er åpenbart kun opptatt av seg og sitt. 6
exictence Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mistenker at han bruker meg kun for sex. Han er ego i senga, bryr seg ikke om min orgasme, og når han er ferdig så drar han. Han spør aldri om å sove hos meg, og vil aldri bli lengre enn til han ferdig med sitt. Burde jeg bare kutte han ut? Anonymkode: f24b4...8e2 Du spør om å kutte ham ut? Da spør jeg deg om hva dette forholdet gir deg? Gir det deg noe? Noe som er verdifullt for deg? 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Selvsagt bør du kutte han ut! Anonymkode: 6efa1...586 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 Så nå at han har blokka meg Anonymkode: f24b4...8e2 2
Turtellure12 Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 Gå ut, få frisk luft. Gå inn igjen. Les det du har skrevet en gang til - nøye. Da skjønner du hva du må gjøre.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så nå at han har blokka meg Anonymkode: f24b4...8e2 For en dust av en mann. Regner med du sendte han noen meldinger som fikk ham til å tenke du ville blokkere ham og så tok han deg i forkjøpet. Sleipt. Lot seg ikke få den en gang. Leit du måtte kaste bort tiden og kroppen din på denne eklingen. Likevel en vond, men samtidig viktig lærdom i livet. Ta deg tid å bli kjent med menn før du ligger med dem. Det er alt for mange som bare er ute etter en ting og er i tillegg egoer i senga. Særlig om du møter dem på nettet. Anonymkode: cf283...591 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 Hadde ikke ligget to ganger med en mann som var ego i senga. Anonymkode: 91bd5...e36 5
Thanos Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mistenker at han bruker meg kun for sex. Han er ego i senga, bryr seg ikke om min orgasme, og når han er ferdig så drar han. Han spør aldri om å sove hos meg, og vil aldri bli lengre enn til han ferdig med sitt. Burde jeg bare kutte han ut? Anonymkode: f24b4...8e2 Misstenker? Han ér ikke interessert i deg. Lås døren!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mistenker at han bruker meg kun for sex. Han er ego i senga, bryr seg ikke om min orgasme, og når han er ferdig så drar han. Han spør aldri om å sove hos meg, og vil aldri bli lengre enn til han ferdig med sitt. Burde jeg bare kutte han ut? Anonymkode: f24b4...8e2 Du er ladestasjonen hans, han får energi av å knulle og vil se bedre ut for andre damer. Får ikke denne tanken deg til å si dumpe han så får ingenting det. Regel nmr 1: ikke ha sex med en mann før han har falt for deg. Anonymkode: ba53e...846 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 Han har nok ei dame han må hjem til. Anonymkode: d97ff...f37 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 Denne mannen er ingenting å spare på. Han er tydeligvis ikke interessert i deg, og du kan finne noe mye bedre enn dette, en som fortjener deg. Anonymkode: 28f37...13d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå