Gå til innhold

Han vil aldri sove hos meg, og vil heller aldri bli etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at han bruker meg kun for sex. Han er ego i senga, bryr seg ikke om min orgasme, og når han er ferdig så drar han. Han spør aldri om å sove hos meg, og vil aldri bli lengre enn til han ferdig med sitt. Burde jeg bare kutte han ut? 

Anonymkode: f24b4...8e2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Celina holmkold
Skrevet

Han er ikke interessert lol 😂

Skrevet (endret)

Ja, dette er tøm & røm, klassisk tilfelle. Han bruker deg, har ingen interesse av å høre på hva du har å si eller hvordan du har det. 

Når han da i tillegg er egoistisk i senga er det vel ikke noe å spekulere på en gang; bare dropp hele fyren. Send han en melding og si at "vi to har hatt sex for siste gang, og lykke til videre med den elendige sexen du driver med...."

Endret av Million
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

høres ikke ut som et godt ligg nei.. hva får du ut av det?

virker ikke  som om han bryr seg mye om deg.

• Liker 10
Skrevet

Ja, du burde kutte ham ut.  Ikke kompliser det, bare send en melding å si at du ikke er interessert lenger. Slett,blokker og gå videre i livet ditt.

• Liker 9
Skrevet

Dette er et varp. Bare å få på gifteringen..😇

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han ville jeg bare kuttet ut, han er åpenbart kun opptatt av seg og sitt.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mistenker at han bruker meg kun for sex. Han er ego i senga, bryr seg ikke om min orgasme, og når han er ferdig så drar han. Han spør aldri om å sove hos meg, og vil aldri bli lengre enn til han ferdig med sitt. Burde jeg bare kutte han ut? 

Du spør om å kutte ham ut? Da spør jeg deg om hva dette forholdet gir deg?

Gir det deg noe? Noe som er verdifullt for deg?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Waste of time

Anonymkode: 21a83...7dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt bør du kutte han ut! 

Anonymkode: 6efa1...586

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så nå at han har blokka meg 

• Hjerte 2
Skrevet

han gjorde deg en tjeneste da

• Liker 3
Skrevet

For en dritt…

• Liker 2
Skrevet

Gå ut, få frisk luft. Gå inn igjen. Les det du har skrevet en gang til - nøye. Da skjønner du hva du må gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så nå at han har blokka meg 

For en dust av en mann. Regner med du sendte han noen meldinger som fikk ham til å tenke du ville blokkere ham og så tok han deg i forkjøpet. Sleipt. Lot seg ikke få den en gang.

Leit du måtte kaste bort tiden og kroppen din på denne eklingen. Likevel en vond, men samtidig viktig lærdom i livet. Ta deg tid å bli kjent med menn før du ligger med dem. Det er alt for mange som bare er ute etter en ting og er i tillegg egoer i senga. Særlig om du møter dem på nettet.

Anonymkode: cf283...591

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke ligget to ganger med en mann som var ego i senga. 

Anonymkode: 91bd5...e36

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Misstenker? Han ér ikke interessert i deg. Lås døren!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du er ladestasjonen hans, han får energi av å knulle og vil se bedre ut for andre damer. Får ikke denne tanken deg til å si dumpe han så får ingenting det. Regel nmr 1: ikke ha sex med en mann før han har falt for deg. 

Anonymkode: ba53e...846

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok ei dame han må hjem til. 

Anonymkode: d97ff...f37

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Denne mannen er ingenting å spare på. Han er tydeligvis ikke interessert i deg, og du kan finne noe mye bedre enn dette, en som fortjener deg.

Anonymkode: 28f37...13d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...