Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har vert i sammen i 9 år vi har tre barn sammen,vi har vel ikke alltid hatt det bra meg jeg vil ikke si at det er verre enn andre.

Men her en kveld kom han hjem og sa at i de 9 årene så hadde han bare jattet med meg,han hadde drukket litt men ikke så mye at det var synlig.

Har lenge følt at han ikke suns at jeg er bra nok for ham,virket ut som om han kan være litt flau over å bli sett sammen med meg.Det er vel kansje ikke så rart siden jeg sitter igjen med 15 kilo for mye etter barna.

Men det at han aldri har brydd seg om meg er ubeskriveligt sårende,har jo mest lyst til å hive ham ut .

Jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre,jeg har tydlighvist bare blitt utnyttet og brukt i 9 år.

Har aldri følt meg så liten,dum og hjelpesløs før.

Er jeg helt idiot som ikke har merket at mannen min ikke bryr seg om meg og alldri har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er en idiot som ikke har merket at mannen din ikke bryr seg og heller aldri har brydd seg om deg. Men nå vet du det. Hiv ham ut. Begynn å trene. Vær god mot deg selv. Føler du for å fikse litt på kroppen, gjør gjerne det. Ikke nødvendigvis noe i ekstrem forvandling stil, men gjør gjerne noe som får deg til se vakrere ut, til å bli en bedre utgave av deg. Når du har fått bort de 15 kiloene, og gjerne 5-10 kg til, har en fast og spenstig kropp, ny innsikt om menn av typen som bare jatter med, så skal du se at du kan få deg en langt bedre mann enn den du har kastet bort 9 år på. Men denne gangen sørg for at det er en som forguder deg. Du kommer sikkert til å være utro mot ham med en som bare jatter med deg, men hei, en kvinne som forgudes er en gudinne, og gudinner kan gjøre hva de vil. ;)

-Babyboy

Skrevet

Ingen har hatt hatt det bare fint etter ni år og tre barn!

Jeg vet jo selvfølgelig ikke alt om samlivet deres ut fra det lille du skriver, men at han i "fylla" (Kanskje revet med av en "stemning" eller hva jeg skal kalle det). sier at han har jattet med deg, ville jeg ikke ha tolket slik du gjør. Selvfølgelig har han brydd seg om deg! Ingen lever sammen med et annet menneske i ni år og setter tre barn til verden uten å bry seg! 15 kg. på en vanlig kvinnekropp er heller ikke så mye at det skulle ha all verden å si. Som du sier selv; Du har fått tre barn! Du har dessuten blitt ni år eldre og det har vel han også?

Jeg tror rett og slett han bare var litt lei akkurat da evt. valgte et dårlig tidspunkt for å si at han generelt er inne i en periode hvor han er litt "lei" av forholdet. I løpet av ni år har alle slike perioder også. Det er helt normalt.

Jeg håper selvfølgelig at du har snakket ordentlig med ham etterpå!? Menn kan ofte komme med slike ting på impuls uten å mene så mye med det vet du! Med tre barn vet jeg at det kan være vanskelig å finne tid til slike samtaler, men du må jo ha det bra du også!

Tre barn tar mye tid og kanskje savner han den jenta han en gang forelsket seg i og ble kjæreste med? Har dere noen gang tid til å bare være dere to? Pynter du deg for ham og han for deg? Jeg skal ikke spekulere videre, men jeg vet at det er så lett å gå i akkurat den fellen!

Uansett må dere snakke skikkelig sammen! Få noen (Lett å si kanskje...) til å passe barna noen timer, eller aller helst dager, og snakk ordentlig med hverandre!

Skrevet
Ja, du er en idiot som ikke har merket at mannen din ikke bryr seg og heller aldri har brydd seg om deg. Men nå vet du det. Hiv ham ut. Begynn å trene. Vær god mot deg selv. Føler du for å fikse litt på kroppen, gjør gjerne det. Ikke nødvendigvis noe i ekstrem forvandling stil, men gjør gjerne noe som får deg til se vakrere ut, til å bli en bedre utgave av deg. Når du har fått bort de 15 kiloene, og gjerne 5-10 kg til, har en fast og spenstig kropp, ny innsikt om menn av typen som bare jatter med, så skal du se at du kan få deg en langt bedre mann enn den du har kastet bort 9 år på. Men denne gangen sørg for at det er en som forguder deg. Du kommer sikkert til å være utro mot ham med en som bare jatter med deg, men hei, en kvinne som forgudes er en gudinne, og gudinner kan gjøre hva de vil. ;)

-Babyboy

Du valgte nick i det øyeblikket selvinnsikten nådde høydepunktet ser jeg...

Skrevet

Så koselig.

-Babyboy

Gjest Viren (utlogget)
Skrevet

:klappe:

Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Hva var så galt med det babyboy her sa ?

Han sier jo bare at hun fortjener noe bedre slik jeg kan tolke det.Han sier det kanskje på en Hard måte men synes det er unødvendig å kappe hodet av han av den grunn.

Skrevet
Hva var så galt med det babyboy her sa ?

Han sier jo bare at hun fortjener noe bedre slik jeg kan tolke det.Han sier det kanskje på en Hard måte men synes det er unødvendig å kappe hodet av han av den grunn.

Blir helt feil å si at hun bør ta av mange kg og så enda litt flere kg, for DA vil hun få seg en flott mann :forvirret:

usedvanlig idiotisk kommentar. men så virker badboy veldig opptatt av det ytre også... sikkert ikke gamle karen.

Forstår godt at trådstarter ble såret over det hennes mann sa.

Ikke akkurat det en behøver å få slengt i fjeset etter 3 barn og et langt samliv.

Han burde ha mere respekt for henne enn det!

Skrevet
Blir helt feil å si at hun bør ta av mange kg og så enda litt flere kg, for DA vil hun få seg en flott mann :forvirret:

usedvanlig idiotisk kommentar. men så virker badboy veldig opptatt av det ytre også... sikkert ikke gamle karen.

Forstår godt at trådstarter ble såret over det hennes mann sa.

Ikke akkurat det en behøver å få slengt i fjeset etter 3 barn og et langt samliv.

Han burde ha mere respekt for henne enn det!

ja selvfølgelig skjønner jeg at det var respektløs av mannen å si det han gjorde. Og man kan mene hva man vil, men utseende er da viktig for ganske mange. Det virker jo ikke som trådstarter heller er fornøyd med de 15 kiloene hun har lagt seg til.

Slik jeg tolker babyboy er det for at hun skal øke selvtilliten sin nok til å kaste gubben på dør.

Det værste med å være sammen med en udugelig mann, er nemlig at det hindrer at man kommer i kontakt med en mye bedre mann.

Skrevet
ja selvfølgelig skjønner jeg at det var respektløs av mannen å si det han gjorde. Og man kan mene hva  man vil, men utseende er da viktig for ganske mange. Det virker jo ikke som trådstarter heller er fornøyd med de 15 kiloene hun har lagt seg til.

Slik jeg tolker babyboy er det for at hun skal øke selvtilliten sin nok til å kaste gubben på dør.

Det værste med å være sammen med en udugelig mann, er nemlig at det hindrer at man kommer i kontakt med en mye bedre mann.

Og plutselig ble Babyboy hovedtemaet for tråden :ler:

Hva med å ikke logge seg ut og klaske seg selv på ryggen som gjest?

Til trådstarter:

Om du skal beholde fyren bør han få blø i passende mengder for den derre kommentaren - den var upen, for å si det mildt.

Men du bør jo snakke med ham og få vite mer om dette.

Skrevet
Og plutselig ble Babyboy hovedtemaet for tråden :ler:

Hva med å ikke logge seg ut og klaske seg selv på ryggen som gjest?

Til trådstarter:

Om du skal beholde fyren bør han få blø i passende mengder for den derre kommentaren - den var upen, for å si det mildt.

Men du bør jo snakke med ham og få vite mer om dette.

Så en dame kan ikke dele samme synspunkter som babyboy mener du :overrasket:

Skrevet

Det øker i hvertfall sannsynligheten. Og det øker selvtillitten. Hvorvidt en mann blir tiltrukket av en kvinne avhenger 80 % av hennes utseende. Det betyr ikke at hun behøver å være så tynn. En flott hår og søtt smil kan være tiltrekkende nok det. Menn er fra naturens siden programmert til å respondere på utseende. De litt luble kommer i andre rekke. Uansett hvor fælt og uetisk det er.

Kvinner på sin side er tiltrukket av en mann som viser høy status. En som ikke bryr seg om hva andre synes om han. En såkalt "Alpha Male". Derfor fascinasjonen for drittsekkene. De snille og åpne kommer i andre rette. Like uetisk

Husk at vi er programmert slik at våre gener skal finne seg en partner slik at vi får barn som er attraktive. Vår følelsesmessige programmering kan vi ikke gjøre noe med. En mann kan bli forelsket i en kvinne uten å i det hele tatt ha snakket med han fordi hun er søt og sexy. Kall det gjerne overfladisk, men vi er progammert til å bli tiltrukket av kvinner som vil gi våre gener egenskaper som er attraktive også i neste generasjon.

En mann som leder andre menn, og er omsvermet av andre kvinner er automatisk attraktiv for kvinner. Uavhenig av om han er snill eller ikke. Han viser kommuniserer høy status, og det er attraktivt. En snill og sjenert mann som holder seg i bakgrunnen får ikke automatisk oppmerksomhet. See?

Skrevet
Det øker i hvertfall sannsynligheten. Og det øker selvtillitten. Hvorvidt en mann blir tiltrukket av en kvinne avhenger 80 % av hennes utseende. Det betyr ikke at hun behøver å være så tynn. En flott hår og søtt smil kan være tiltrekkende nok det. Menn er fra naturens siden programmert til å respondere på utseende. De litt luble kommer i andre rekke. Uansett hvor fælt og uetisk det er.

Kvinner på sin side er tiltrukket av en mann som viser høy status. En som ikke bryr seg om hva andre synes om han. En såkalt "Alpha Male". Derfor fascinasjonen for drittsekkene. De snille og åpne kommer i andre rette. Like uetisk

Husk at vi er programmert slik at våre gener skal finne seg en partner slik at vi får barn som er attraktive. Vår følelsesmessige programmering kan vi ikke gjøre noe med. En mann kan bli forelsket i en kvinne uten å i det hele tatt ha snakket med han fordi hun er søt og sexy. Kall det gjerne overfladisk, men vi er progammert til å bli tiltrukket av kvinner som vil gi våre gener egenskaper som er attraktive også i neste generasjon.

En mann som leder andre menn, og er omsvermet av andre kvinner er automatisk attraktiv for kvinner. Uavhenig av om han er snill eller ikke. Han viser kommuniserer høy status, og det er attraktivt. En snill og sjenert mann som holder seg i bakgrunnen får ikke automatisk oppmerksomhet. See?

Dette er gammelt nytt og det blir veldig svart eller hvitt.

Programmering av gener og alt slags teorier er greit nok det, men at de lubne jentene ikke er så attraktive er bare tull.

I følge din teori så er det jo nettopp disse jentene som sender ut et signal om at de er fruktbare med sine flotte kurver.

Uansett, at en mann klarer å styre det som kommer ut av kjeften på han når han prater med moren til sine tre barn er vel ikke mer enn vanlig folkeskikk?

Gjest filosofia
Skrevet

Filosofia filosoferer; hva om damen etter å ha fått servert dette bare så rolig på mannen, og sier da synes jeg du skal gå og pakke bagen din og flytte ut nå med det samme. Jeg akter å finne noen som faktisk er glad i meg for den jeg er og som ikke sitter og kaster bort ni år av livet sitt på å være en feig løgner!

Tro hva han hadde gjort...?

Tipper at han er fustrert og at ting kom litt feil ut. Kluet er hva damen velger å gjøre med saken. Jeg personlig hadde tatt et så alvorlig tillitsbrudd tyngre enn utroskap og jeg hadde gjort slutt på forholdet momentant. Så hadde jeg tatt det fra der.

Skrevet

Ærlig talt!!! For en utrolig tåpelig generalisering. Vi er da vel mer sammensatt enn som så? Herregud -er det mulig å ha så lite innsikt! :overrasket:

Skrevet
Ærlig talt!!! For en utrolig tåpelig generalisering. Vi er da vel mer sammensatt enn som så? Herregud -er det mulig å ha så lite innsikt!  :overrasket:

Det er jo sånn det er satt på spissen :overrasket:

Det er jo faktisk forsket på dette, og "alle" vet jo å kvinner tenner på makt og penger.

Og menn på ungdom og skjønnhet.

Syns derfor ikke han viser lite selvinnsikt i det hele tatt.

Skrevet

De 15 kiloene har INGEN TING med saken å gjøre. Enten man liker lubne damer eller ikke. Skjønner godt at 50% av alle ekteskap ender i skilsmisse når så mange mener ekstra kilo er et samlivsproblem.

Skrevet
De 15 kiloene har INGEN TING med saken å gjøre. Enten man liker lubne damer eller ikke. Skjønner godt at 50% av alle ekteskap ender i skilsmisse når så mange mener ekstra kilo er et samlivsproblem.

Hvordan kan du sitte å si at de 15 kiloene ikke spiller noen rolle for mannen hennes :overrasket:

Kan du lese tankene hans ?

Man kan godt synes det er overflatisk og alt det der, men følelser og hva vi liker å tenner på er det ikke så mye man kan gjøre noe med.

Gjest kvinnelig gjest
Skrevet

Gjett om jeg har vært heldig :danse: jeg fant meg en mann hvor det var blitt feil i programmet, han valgte meg, lille runde meg som er 8 år eldre og slett intet glansbilde :hoppe: hmm :klø: det kunne vært artig å tatt en nærmere titt på de genene hans altså :-D

Takk gud for feilprogrammering :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...