AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Er ei nylig fylt 20 år gammel jente som allerede der null poeng med å date i dagens samfunn. Tidligere har jeg aldri brydd meg noe særlig om dating, selv da alle rundt meg hadde kjærester eller gutter de holdt på med. Mye av det kommer fra at jeg ikke var attraktiv i tenårene mine (her snakker vi 13-17) og fikk null oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Kan vel si at jeg ikke fikk oppmerksomhet før jeg ble 18, og endelig vokste i min egen kropp og utseende. I dag er jeg 20 år, og får helt klart langt mer oppmerksomhet enn før, nesten litt for mye om jeg kan si det uten å høres veldig overlegen ut. Får hele tiden høre at jeg er pen, hyggelig, omtenksom noe som er veldig hyggelig, men jeg merker jo at det blir brukt en del imot meg, spesielt på datingmarkedet. Nylig flyttet jeg til Oslo, og stortrives i hovedstaden. Det har utvider horisonten min, og jeg har blitt kjent med mange gutter. Vi møtes tilfeldig, snakker, har det hyggelig, også spør de meg om mine sosiale medier/eventuelt nummer. Vi snakker i en periode, før det brått ender. Dette har skjedd en del ganger, og jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig over det, ettersom det kan hende at de har møtt noen andre osv. Jeg tror den største tingen jeg har merket ved dating er alt spillet som foregår. Hvorfor tror gutter at det å reade ei jente i 3 dager, opptil flere uke for så å sende hun en melding når det passer er greit? Hvorfor må jeg liksom spille et spill, og ignorere noen jeg er interessert i for st de skal jakte etter meg? Nå sier jeg ikke at alle menn er slik, men en god del av gutter jeg har møtt på er slik. Alder tror jeg heller ikke spiller noe rolle da de jeg har pratet med er alt fra 20-26. I tillegg så har de aller fleste venninnene mine også problemer med gutter i den forstand at guttene ikke vi gjøre det offisielt, er kun ute etter sex, ghostet dem osv. Hva er greia? Kjenner det gjør at jeg ikke ønsker å gi noen gutt en sjanse lenger, det er jo helt håpløst. Selv de peneste og snilleste jentene blir jo bare brukt og kastet til siden. Merkelig verden vi lever i. Anonymkode: 0de80...045 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ei nylig fylt 20 år gammel jente som allerede der null poeng med å date i dagens samfunn. Tidligere har jeg aldri brydd meg noe særlig om dating, selv da alle rundt meg hadde kjærester eller gutter de holdt på med. Mye av det kommer fra at jeg ikke var attraktiv i tenårene mine (her snakker vi 13-17) og fikk null oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Kan vel si at jeg ikke fikk oppmerksomhet før jeg ble 18, og endelig vokste i min egen kropp og utseende. I dag er jeg 20 år, og får helt klart langt mer oppmerksomhet enn før, nesten litt for mye om jeg kan si det uten å høres veldig overlegen ut. Får hele tiden høre at jeg er pen, hyggelig, omtenksom noe som er veldig hyggelig, men jeg merker jo at det blir brukt en del imot meg, spesielt på datingmarkedet. Nylig flyttet jeg til Oslo, og stortrives i hovedstaden. Det har utvider horisonten min, og jeg har blitt kjent med mange gutter. Vi møtes tilfeldig, snakker, har det hyggelig, også spør de meg om mine sosiale medier/eventuelt nummer. Vi snakker i en periode, før det brått ender. Dette har skjedd en del ganger, og jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig over det, ettersom det kan hende at de har møtt noen andre osv. Jeg tror den største tingen jeg har merket ved dating er alt spillet som foregår. Hvorfor tror gutter at det å reade ei jente i 3 dager, opptil flere uke for så å sende hun en melding når det passer er greit? Hvorfor må jeg liksom spille et spill, og ignorere noen jeg er interessert i for st de skal jakte etter meg? Nå sier jeg ikke at alle menn er slik, men en god del av gutter jeg har møtt på er slik. Alder tror jeg heller ikke spiller noe rolle da de jeg har pratet med er alt fra 20-26. I tillegg så har de aller fleste venninnene mine også problemer med gutter i den forstand at guttene ikke vi gjøre det offisielt, er kun ute etter sex, ghostet dem osv. Hva er greia? Kjenner det gjør at jeg ikke ønsker å gi noen gutt en sjanse lenger, det er jo helt håpløst. Selv de peneste og snilleste jentene blir jo bare brukt og kastet til siden. Merkelig verden vi lever i. Anonymkode: 0de80...045 Alle jeg kjenner og kjente av menn har ønsket seg et forhold i den alderen, MEN, det er klart, om man har funnet noen som man egentlig ikke liker så veldig godt på Tinder for sex i påvente av noe bedre, så har man ikke lyst til å gjøre det offentlig. Kanskje de prøver date litt vel langt oppover? Det å finne en kjekk gutt/mann å ha sex med er null problem, men å finne noen som vil ha deg er nok like vanskelig for kvinner som for menn. Det er ikke normalt å ghoste noen man liker, eller å ikke ønske et forhold. Det høres ut som typisk "andrevalg" og noen man har for sex mens man leter etter noe bedre. Anonymkode: 1a5df...174 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Hvor mye interesse man får synes jeg avhenger av hvilke arenaer man er på. Jeg fikk aldri mye opperksomhet på skolen f.eks, men om man går ut på utesteder og sånt så får man det. Jeg er enig med deg, men å finne noe seriøst i så ung alder er ikke noe dans på roser det heller, du må bli kjent med deg selv og hva du liker, og hva du selv forventer i et forhold. Så mitt råd er å ikke ta det så seriøst, men vær heller litt egoistisk du også, enn å tenke at du skal finne en fyr du skal elske for alltid. Date mange forskjellige typer- ikke alle er like, og finn ut hva som funker for deg. Anonymkode: 9b722...33e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I tillegg så har de aller fleste venninnene mine også problemer med gutter i den forstand at guttene ikke vi gjøre det offisielt, er kun ute etter sex, ghostet dem osv. Hva er greia? Kjenner det gjør at jeg ikke ønsker å gi noen gutt en sjanse lenger, det er jo helt håpløst. Selv de peneste og snilleste jentene blir jo bare brukt og kastet til siden. Merkelig verden vi lever i. Slik blir det jo når alle går etter de samme guttene. Anonymkode: 33d61...357 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 De fleste mannfolk er like spennende som en sur kebabpromp en søndag morgen. Anonymkode: c1c81...f03 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 Jeg er 42 år og vært uten mann i noen år. Er lei mannfolk og føler meg ferdig med menn og. Har hatt mange forhold og menn så. Anonymkode: 2e09f...9b0 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvor mye interesse man får synes jeg avhenger av hvilke arenaer man er på. Jeg fikk aldri mye opperksomhet på skolen f.eks, men om man går ut på utesteder og sånt så får man det. Jeg er enig med deg, men å finne noe seriøst i så ung alder er ikke noe dans på roser det heller, du må bli kjent med deg selv og hva du liker, og hva du selv forventer i et forhold. Så mitt råd er å ikke ta det så seriøst, men vær heller litt egoistisk du også, enn å tenke at du skal finne en fyr du skal elske for alltid. Date mange forskjellige typer- ikke alle er like, og finn ut hva som funker for deg. Anonymkode: 9b722...33e Og foresten om det som funker for deg er å være singel og fokusere på karriere, så er det kanskje det beste av alt! Eller date jenter i stedet! Anonymkode: 9b722...33e 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 Jeg er også ferdig med menn. har tapt altfor mye til menn som kun ønsket å bruke meg og vise meg frem, istedetfor å se MEG som person. Gjett om jeg er skadet av det. uff nei, katter og rødvin sier jeg bare. Anonymkode: 4cfae...090 3 3
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er også ferdig med menn. har tapt altfor mye til menn som kun ønsket å bruke meg og vise meg frem, istedetfor å se MEG som person. Gjett om jeg er skadet av det. uff nei, katter og rødvin sier jeg bare. Anonymkode: 4cfae...090 Funker det også!🙂 Til TS; det er alt for tidlig å gi opp.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Slutte? Du har knapt begynt. Anonymkode: d5bc1...7f8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ei nylig fylt 20 år gammel jente som allerede der null poeng med å date i dagens samfunn. Tidligere har jeg aldri brydd meg noe særlig om dating, selv da alle rundt meg hadde kjærester eller gutter de holdt på med. Mye av det kommer fra at jeg ikke var attraktiv i tenårene mine (her snakker vi 13-17) og fikk null oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Kan vel si at jeg ikke fikk oppmerksomhet før jeg ble 18, og endelig vokste i min egen kropp og utseende. I dag er jeg 20 år, og får helt klart langt mer oppmerksomhet enn før, nesten litt for mye om jeg kan si det uten å høres veldig overlegen ut. Får hele tiden høre at jeg er pen, hyggelig, omtenksom noe som er veldig hyggelig, men jeg merker jo at det blir brukt en del imot meg, spesielt på datingmarkedet. Nylig flyttet jeg til Oslo, og stortrives i hovedstaden. Det har utvider horisonten min, og jeg har blitt kjent med mange gutter. Vi møtes tilfeldig, snakker, har det hyggelig, også spør de meg om mine sosiale medier/eventuelt nummer. Vi snakker i en periode, før det brått ender. Dette har skjedd en del ganger, og jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig over det, ettersom det kan hende at de har møtt noen andre osv. Jeg tror den største tingen jeg har merket ved dating er alt spillet som foregår. Hvorfor tror gutter at det å reade ei jente i 3 dager, opptil flere uke for så å sende hun en melding når det passer er greit? Hvorfor må jeg liksom spille et spill, og ignorere noen jeg er interessert i for st de skal jakte etter meg? Nå sier jeg ikke at alle menn er slik, men en god del av gutter jeg har møtt på er slik. Alder tror jeg heller ikke spiller noe rolle da de jeg har pratet med er alt fra 20-26. I tillegg så har de aller fleste venninnene mine også problemer med gutter i den forstand at guttene ikke vi gjøre det offisielt, er kun ute etter sex, ghostet dem osv. Hva er greia? Kjenner det gjør at jeg ikke ønsker å gi noen gutt en sjanse lenger, det er jo helt håpløst. Selv de peneste og snilleste jentene blir jo bare brukt og kastet til siden. Merkelig verden vi lever i. Anonymkode: 0de80...045 Det var tidlig å kaste inn årene. Nå er du i din prime. Jeg spår at du ombestemmer deg iløpet av ikke for lang tid. Anonymkode: eb697...2ab
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: De fleste mannfolk er like spennende som en sur kebabpromp en søndag morgen. Anonymkode: c1c81...f03 Haha, mens damer derimot, de er så ufattelig interessante!! 😄 Eller? Anonymkode: 48f53...d40 1 1
Adrenalina1 Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha, mens damer derimot, de er så ufattelig interessante!! 😄 Eller? Anonymkode: 48f53...d40 Vi er langt mer interessante enn menn i hvert fall. 1 4
Anonymburker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 Adrenalina1 skrev (2 timer siden): Vi er langt mer interessante enn menn i hvert fall. Så ALLE kvinner er mer interessante enn ALLE menn?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 10 hours ago, Adrenalina1 said: Vi er langt mer interessante enn menn i hvert fall. Nåja Anonymkode: f9e7c...cab 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 Adrenalina1 skrev (12 timer siden): Vi er langt mer interessante enn menn i hvert fall. Hehe. Jeg er mann og må nok innrømme utifra det jeg har sett rundt meg så har unge menn i alderen 20-30 tapt seg veldig. En generasjon av gamere, fuckboys og generelt ego og umodne. Mens jenter i den alderen er adskillig mer modne, ordentlige og har sunne interesser. De har også passert gutter i høyere utdanning. Fler og fler jenter har nok gjennomskuet fuckboysa og har lagt dating på is. Anonymkode: a3d42...bc0 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 Da jeg var 20, hadde jeg ikke engang begynt. ja, ja.
Gjest AprilRyan Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 Det er litt tidlig å gi opp nå, men kanskje det vil hjelpe å ta en pause der du heller fokuserer på andre ting? Mulig du treffer noen helt tilfeldig som er en bra og seriøs fyr. Det virker som dating i dag når man er ung har blitt litt kjipt. Det har blitt litt bruk og kast. Veldig synd.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 Har du fått utvidet horisont av å flytte til lille Oslo? Jøss, da lurer jeg på hvilken stein du kommer fra. Anonymkode: 51cf8...d36
herremann Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 I 20-årene sitter kvinner på nesten all seksuell makt. Dere styrer i all hovedsak hvem dere har sex med og dater. Guttene er ofte for unge og umodne. At du og Veninnene dine klarer å slite og klage når dere er kun 20 år er imponerende. IKKE ha sex med en gang, la de jobbe litt for deg og få bekrefta at dere har en god gjensidig kjemi. Slutt å gå etter de samme gutta. De vet alt for godt at jentene liker dem og vil ikke slå seg ned med mindre dama er "perfekt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå