Gå til innhold

Orgasmene varer kortere enn før

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før var klitorisorgasmene mine ganske kraftige, og varte gjerne opp mot 10 sek. Nå er de ikke like sterke, og varer kanskje 2 sek. Noen andre som opplever dette? Har aldri fått g-punkt-orgasme, utenom når jeg sover (tror det er den orgasmen, for det kjennes i hele underlivet, og er mye bedre enn klitorisorgasmen.)

Anonymkode: 45dfa...50b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å stimulere klitoris og g-punkt inne skjeden samtidig?

Kan f.eks bruke en g-punktvibrator og massere klitoris samtidig. Det får mine orgasmer til å vare lenge. Kan fortsette å massere lenge mens orgasmen pågår.

Anonymkode: bb1a8...c52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Før var klitorisorgasmene mine ganske kraftige, og varte gjerne opp mot 10 sek. Nå er de ikke like sterke, og varer kanskje 2 sek. Noen andre som opplever dette? Har aldri fått g-punkt-orgasme, utenom når jeg sover (tror det er den orgasmen, for det kjennes i hele underlivet, og er mye bedre enn klitorisorgasmen.)

Anonymkode: 45dfa...50b

Onanerer du mye med leketøy? En del kvinner har begynt å slite med orgasmen dersom de bruker feks womanizer. Nå høres det ikke ut som om det er det som er problemet ditt, men for menn er det slik at om vi er avholdende en stund så blir orgasmene lengre og sterkere.

Anonymkode: 92661...95d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...