Gå til innhold

Ferievogn/trille til snart 4-åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

vi skal snart på tur, og hadde i grunn tenkt å droppe vogn til eldstemann som snart er 4, men ser at det kan være smart å ha ei enkel trille til han likevel, så han kan slappe av oppi om det blir mye tråkking (krangler nå med minsten om vogna når vi er på farta…).

så, er det noen som har tips til ei enkel, rimelig vogn som tar liten plass i bagasjen, som passer for en 4-åring (han er 104 cm høy, 17-18 kg) 

Anonymkode: 534d7...0e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en bugaboo butterfly fra 2018. Den kan slås sammen til håndbagasjestørrelse. Men hvis det bare er for en ferietur ville jeg sjekket muligheten for å leie trille.

Anonymkode: 713d6...d12

AnonymBruker
Skrevet

Babyzen yoyo.

Anonymkode: 142d3...e8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har babyzen yoyo, veldig kjekk trille synes jeg. Lett, og enkel og pakke sammen. Tar liten plass i bil feks. 

Anonymkode: a55cd...486

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

da kan barnet fint gå selv

Anonymkode: a8017...1e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

da kan barnet fint gå selv

Anonymkode: a8017...1e8

Kan fint det ja, går på fjelltur og det hele, men med lange dager i kanskje solsteik kommer det godt med! 

Anonymkode: 534d7...0e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi valgte god ryggsekk og bar på skuldre, hofte og rygg til avveksling. På enkelte parker lånte vi sånn trekkevogn men så fort at dette ble lite brukt. Unger blir slitne i beina, men en parkbenk, pauser og litt bæring fra foreldre noen minutter er ofte nok. 

Anonymkode: d68e7...a37

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte en brukt gb pockit til 300 kroner på Finn, den blir liten nok når den legges sammen til at den får plass i en sekk, og kan også være med i håndbagasjen på fly. Den kan ikke legges ned i ryggen, så ikke optimal sovevogn, og så virket den litt billig i konstruksjonen, men bortsett fra det fungerte den helt fint til vår 3.5-åring på byferie. Hun gikk jo mye selv, men det går jo ikke så fort og hun blir fort sliten. 

Anonymkode: f267f...491

AnonymBruker
Skrevet

Elsker yoyo! Bruker den masse når vi skal ha hele bydager, tivoli, dyreparken osv. Veldig greit å ha tingene i en vogn, samtidig som det er en liten pauseplass når barna er slitne(3 og 4år). Jeg vet ikke hvordan andres småbarn er, men mine blir fort utålmodige når vi må stå lenge i kø feks, og da er en vogn og en gulrot en ypperlig timeout. Yoyo har også en kjekk veske som kan festes bakpå som rommer mye👌

Anonymkode: 1959e...94f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Elsker yoyo! Bruker den masse når vi skal ha hele bydager, tivoli, dyreparken osv. Veldig greit å ha tingene i en vogn, samtidig som det er en liten pauseplass når barna er slitne(3 og 4år). Jeg vet ikke hvordan andres småbarn er, men mine blir fort utålmodige når vi må stå lenge i kø feks, og da er en vogn og en gulrot en ypperlig timeout. Yoyo har også en kjekk veske som kan festes bakpå som rommer mye👌

Anonymkode: 1959e...94f

Oi, hvilken veske er dette? Har selv samme vogn :) 

Anonymkode: 142d3...e8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...