Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var en mann han skulle krysse gangfelt. Jeg hadde ikke så høy hastighet. Men han trodde jeg skulle påkjøre han. Han kastet øl flasker på vinduet mitt. Også stoppa jeg bilen og sjekka  bilrute og har fått riper.. han bare jeg skal anemelde deg til politet. Jeg sa gå å gjør det...gjør det nå med en gang. Han tok bildet av skiltet mitt også.  Jeg påkjørte han ikke. Han kan ikke gjøre hærverk på andre sin eiendommer...

Er det noe jeg burde være redd for?

Anonymkode: 18b17...351

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir  bare påstand mot påstand og henlagt.

Anonymkode: d88a1...c5f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok helt fint 🙂

Anonymkode: 78d34...272

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten drakk han vel offentlig om han gikk med ølflaske 😂

Anonymkode: 78d34...272

• Liker 3
Skrevet

Sikkert bare en gærning/fyllik/narkis.

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for forherligelse av lovbrudd.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var en mann han skulle krysse gangfelt. Jeg hadde ikke så høy hastighet. Men han trodde jeg skulle påkjøre han. Han kastet øl flasker på vinduet mitt. Også stoppa jeg bilen og sjekka  bilrute og har fått riper.. han bare jeg skal anemelde deg til politet. Jeg sa gå å gjør det...gjør det nå med en gang. Han tok bildet av skiltet mitt også.  Jeg påkjørte han ikke. Han kan ikke gjøre hærverk på andre sin eiendommer...

Er det noe jeg burde være redd for?

Anonymkode: 18b17...351

Hva blir du redd for? 😂 Du stoppa og kjørte ikke på noen. Det er jo han som blir bøtelagt siden han klikker og slenger flasker på bilen din. 

Anonymkode: 994e6...f44

• Liker 8
Skrevet

Er vel han som bør frykte politiet.. Du bør anmelde kranglefanten da han kastet ølflasker mot bilen din.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo aldri oppfordre noen til å gå å annmelde deg... 

Anonymkode: 43244...560

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er du som burde anmelde han for hærverk på bilen din. Men du har vel ikke navnet hans?

Anonymkode: 26e6f...c84

• Liker 2
Skrevet

Det er på ingen måte farlig å bli anmeldt. Folk som bruker det som en slags trusel er en idiot.

• Liker 3
Skrevet

Politiet kjenner helt sikkert til han fra før, og han har sannsynligvis enda mindre lyst til å ha kontakt med dem enn det du har. Bare slapp helt av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville anmeldt han, jeg. Du gjorde ikke noe galt, men det gjorde han. 

Anonymkode: 3f072...eba

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som at en anmeldelse kommer til å slå tilbake på han. Plutselig får han forelegg for hærverk. 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I trafikkreglene står det at man skal vike, og om nødvendig, stanse for fotgjenger. Dersom det var tilstrekkelig å senke farten, så har du fulgt trafikkreglene. Ellers høres han jo ikke helt normalt ut, så OM du skulle bli anmeldt, så er det nok deg de tror på.

Anonymkode: 0d28e...98f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper han anmelder deg fordi da får du navnet hansbpgbkan kreve penger for hærverk på bilen

Anonymkode: 43244...6aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der så han nok bare for å skremme deg til å ikke anmelde/ konfrontere han med at han hev noe på bilen din. Dersom du ikke har noen skader på bilen hadde jeg ikke ofret det en tanke videre. Bare tullsnakk.

Anonymkode: 7bfc7...3aa

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...