AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Skrevet 4. juli 2022 Hva gjør vi nå? Har to uker i syden fra i morgen. Anonymkode: 70648...a53
Mezzosoprena Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjør vi nå? Har to uker i syden fra i morgen. Anonymkode: 70648...a53 Da ryker Sydenturen da, hvis dere ikke får bestilt billetter via andre selskaper. 5
Rosatoast Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Når avgangene blir kansellert pga streik er de lovpålagt å gi penger tilbake, de kan da ikke ombooke etc. Dette må du eventuelt fikse selv. 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Lei en bil eller en båt Anonymkode: 47ef0...dff
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Teatrica skrev (7 minutter siden): Da ryker Sydenturen da, hvis dere ikke får bestilt billetter via andre selskaper. Hvem betaler dette? SAS? Har allerede betalt hotell. Anonymkode: 70648...a53
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 De kan jo ikke ombooke når ingen flyvninger går. Ta pengene og prøv å bestille med et annet selskap. Anonymkode: 87c67...108 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvem betaler dette? SAS? Har allerede betalt hotell. Anonymkode: 70648...a53 Du/dere. Det er jo dere som har bestilt og betalt. Og streik gir ikke grunnlag for refusjon. Anonymkode: 8d2fe...278 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 Hvor mener du de skal ombooke til når det er kansellert? Anonymkode: e71ef...ea1 7
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 (endret) hvordan funker dette da? Jeg har en SAS flyvning fra Stockholm 26 juli som ledd i en lengre reise...hvordan forholde seg til dette? Hvis SAS går konk så får en vel ikke noe penger tilbake. Og når vet man om de går konk? Er det lurt å kontakte dem nå i tilfelle de vil gå konk og prøve og ombooke når det nærmer seg. Det er jo eneste flyet hit fra Stockholm så da ser jeg for meg at jeg må via Oslo eller noe?? Eller tar SAS kontakt med oss passasjerer? Eller er det Tripmonster man skal kontakte som jeg kjøpte hele flyturen fra? Endret 4. juli 2022 av GrønnNellik68
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Skrevet 4. juli 2022 Er ikke det bra da? For hvis de ombooker kan de ikke gjøre det før streiken er slutt, og dere vil vel ikke vente med ferien? Anonymkode: 81ce8...559
reiseglad Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): hvordan funker dette da? Jeg har en SAS flyvning fra Stockholm 26 juli som ledd i en lengre reise...hvordan forholde seg til dette? Hvis SAS går konk så får en vel ikke noe penger tilbake. Og når vet man om de går konk? Er det lurt å kontakte dem nå i tilfelle de vil gå konk og prøve og ombooke når det nærmer seg. Det er jo eneste flyet hit fra Stockholm så da ser jeg for meg at jeg må via Oslo eller noe?? Eller tar SAS kontakt med oss passasjerer? Eller er det Tripmonster man skal kontakte som jeg kjøpte hele flyturen fra? Du må forholde deg til Tripmonster. Sas vil ikke kontakte deg. 2
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 reiseglad skrev (1 minutt siden): Du må forholde deg til Tripmonster. Sas vil ikke kontakte deg. takk for svar.
Paulinetta Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden): hvordan funker dette da? Jeg har en SAS flyvning fra Stockholm 26 juli som ledd i en lengre reise...hvordan forholde seg til dette? Hvis SAS går konk så får en vel ikke noe penger tilbake. Og når vet man om de går konk? Er det lurt å kontakte dem nå i tilfelle de vil gå konk og prøve og ombooke når det nærmer seg. Det er jo eneste flyet hit fra Stockholm så da ser jeg for meg at jeg må via Oslo eller noe?? Eller tar SAS kontakt med oss passasjerer? Eller er det Tripmonster man skal kontakte som jeg kjøpte hele flyturen fra? Er det grunn til å tro at streiken vil vare så lenge? Da blir jeg stuck i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 2 minutter siden, Paulinetta said: Er det grunn til å tro at streiken vil vare så lenge? Da blir jeg stuck i utlandet. Du kan ikke fly hjem med noen andre en SAS? Anonymkode: aabc9...7f4 5
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 Paulinetta skrev (15 minutter siden): Er det grunn til å tro at streiken vil vare så lenge? Da blir jeg stuck i utlandet. De kan gå konkurs innen da. Det er det jeg er mest redd for og da får en jo ikke noe tilbake.
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan ikke fly hjem med noen andre en SAS? Anonymkode: aabc9...7f4 Jeg har siste etappe med SAS fra utlandet og resten er Lufthansa men det er Tripmonster jeg bestilte turen igjennom så jeg har kontaktet dem om hvordan gjøre dette her? Jeg vil helst ikke bli stuck i Stockholm på tur hjem. Jeg bestilte i februar mars.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden): Jeg har siste etappe med SAS fra utlandet og resten er Lufthansa men det er Tripmonster jeg bestilte turen igjennom så jeg har kontaktet dem om hvordan gjøre dette her? Jeg vil helst ikke bli stuck i Stockholm på tur hjem. Jeg bestilte i februar mars. Du blir neppe stuck i Stockholm. Det går andre flyselskaper, og det går også tog og buss. Kjipt at man bruker lenger tid selvsagt, men man trenger neppe være redd for å måtte bli værende i Stockholm. Anonymkode: 3f584...f5a 11
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du blir neppe stuck i Stockholm. Det går andre flyselskaper, og det går også tog og buss. Kjipt at man bruker lenger tid selvsagt, men man trenger neppe være redd for å måtte bli værende i Stockholm. Anonymkode: 3f584...f5a Ja det ordner seg sikkert.
Mezzosoprena Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): De kan jo ikke ombooke når ingen flyvninger går. Ta pengene og prøv å bestille med et annet selskap. Anonymkode: 87c67...108 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvor mener du de skal ombooke til når det er kansellert? Anonymkode: e71ef...ea1 Nå er det jo SAS som streiker, så jeg tenkte at de kunne sjekke andre flyselskaper da... 1
Paulinetta Skrevet 4. juli 2022 #20 Skrevet 4. juli 2022 Det vil nok kunne ordne seg på en eller annen måte, jeg har foreløpig ikke sjekket hvilke andre selskaper som eventuelt flyr hit. Må nok innom en annen flyplass på veien, vi er ikke i en hub for å si det sånn. Jeg klarer ikke å tro at de skal gå konkurs? Hvordan er mulighetene for tvungen lønnsnemnd, må det være fare for liv og helse da, og kan det bli fare for liv og helse i denne streiken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå