CrystalGold Skrevet 4. juli 2022 #2 Skrevet 4. juli 2022 Når jeg har mensensmerter fra helvete (typ kan spy av smertene) så tar jeg to Paracet (500mg, så 1g til sammen) og har en varmeflaske med kokende vann som jeg tar inn i et håndkle og leger på magen. Funker ganske bra. pleier å få sove, hvis jeg trenger søvn. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Hei! Ibux eller naproxen hjelper mot mensensmerter. - Varmeflaske på magen. - Tens apperat kan hjelpe mot smerter, hjelper for meg. - Varmt bad kan lindre smerter. Jeg har endometriose. Har hatt smerter siden jeg var 13 år, fant ut i en alder av 33 at jeg har endometriose. Smerter er ikke normalt! Så har du sterke smerter så sjekk om alt er normalt. Anonymkode: a6574...13d 1
Nevrosererroser Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 For meg hjelper styrketrening og orgasmer. Ingen av delene frister akkurat når jeg har vondt, er oppblåst, uvel og føler meg mildt sagt forjævlig men det letter smertene mye mer enn jeg opplever at medisiner gjør. 1
Gjest Suzanne Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Ibux eller naproxen hjelper mot mensensmerter. - Varmeflaske på magen. - Tens apperat kan hjelpe mot smerter, hjelper for meg. - Varmt bad kan lindre smerter. Jeg har endometriose. Har hatt smerter siden jeg var 13 år, fant ut i en alder av 33 at jeg har endometriose. Smerter er ikke normalt! Så har du sterke smerter så sjekk om alt er normalt. Anonymkode: a6574...13d Enig med deg. Jeg bruker Ibux. Paracet har jeg brukt minimalt, og bare i sammenheng med Ibux (lav dose Paracet for å booste Ibux). En overlege jeg kjenner brukte Brexidol. Det er på resept og kan funke for noen. Å gå en tur er heller aldri feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå