Angelfairy Skrevet 19. mai 2006 #1481 Del Skrevet 19. mai 2006 hørtes ut som en skikkelig spennende drøm du hadde.. hehe..kanskje du er litt som Juni?? hehe blir spennende å se hva som skjer med de... veldig spennende... tror ikke at svein kommer til å reagere på at corlos ringer til han.,.. svein liker jo julian så godt så han kommer ikke til å tro på han... tror de tar seg inn på hotellet på en eller annen måte, så går julian amok på hotellet og skyter folk, akk som Juni drømte..... kanskje... det tror jeg i allefall, etter mye tenking, og fundering...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1482 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er Rolf som skyter, Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mai 2006 #1483 Del Skrevet 19. mai 2006 JIPPI!!! jeg har drømt om hotel cæsar inatt uansett, jeg drømte at benedicte og carlos greide å stikke av, og at Julian skulle følge etter dem, men på mystisk vis datt nedi en container, som en lastebil kom for å kjøre vekk. Så beneticte og carlos dro tilbake til leiligheten, for å ta seg et bad i badekaret sitt (som forøvring var et veldig fint badekar, med fliser i rundt og greier..til og med flytende lys nedi) Og vi alle trodde vi var kvitt julian, men neida, han greide å hoppe ut av containeren og kom tilbake Så våkna jeg.... ← dette er meget alvorlig, du har faktisk drømt om hotel cæsar, nå får du ikke lov å se hotel cæsar på et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 19. mai 2006 #1484 Del Skrevet 19. mai 2006 dette er meget alvorlig, du har faktisk drømt om hotel cæsar, nå får du ikke lov å se hotel cæsar på et år ← uff, søren au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 19. mai 2006 #1485 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg tror Svein har en mistanke sånn innerst inne om at det ikke er helt bra hjemme hos Benedicte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikari Skrevet 19. mai 2006 #1486 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg tror Svein har en mistanke sånn innerst inne om at det ikke er helt bra hjemme hos Benedicte... ← Svein tenker bare på seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #1487 Del Skrevet 19. mai 2006 Hoho nå sliter julie ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 19. mai 2006 #1488 Del Skrevet 19. mai 2006 Hoho nå sliter julie ;D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #1489 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 19. mai 2006 #1490 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da ← :hoho: Holdt på å tisse på meg jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikari Skrevet 19. mai 2006 #1491 Del Skrevet 19. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #1492 Del Skrevet 19. mai 2006 Hotel Cæsar skaper soon to be inkontinens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 19. mai 2006 #1493 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da ← jeg tissa på meg :grine2: Okeida, men det var nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriella Skrevet 19. mai 2006 #1494 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da ← Den scenen var fantastisk! Dårligere etterligning av dialekter skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #1495 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da ← :grine2: Utrolig bra!! Litt lei av Juni og galskapen hennes, men må jo bare le også. Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 19. mai 2006 #1496 Del Skrevet 19. mai 2006 Hotel Cæsar skaper soon to be inkontinens ← Jeg skal begynne med Tena når jeg ser på Hotel Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #1497 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemte den viktige detaljen med Juni og hennes 3 dialekter i løpet av en telefonsamtale! Trodde jeg skulle tisse sofaen da ← Ja den var ubetalelig. Tenker de hadde det morsomt når det ble spilt inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #1498 Del Skrevet 20. mai 2006 Hva kan være grunnen til at Nadia stemte på Anker Hansen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #1499 Del Skrevet 20. mai 2006 Hva kan være grunnen til at Nadia stemte på Anker Hansen tro? ← At Astrid lovet henne en god stilling, mens Scott lovet begge kvinnene gode stillinger. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mai 2006 #1500 Del Skrevet 20. mai 2006 Fikk ikke sett det på fredag! Noen som kan slenge inn et kort sammendrag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå