Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest1
Du kan alltid se "morgendagens" episode på web-tv.

Velger mellom forskjellige typer..ukeskort, månedskort og årskort.

Koster 30kr uka og 50kr mnd, tror jeg. 500kr året.

Ja, men kan jeg se gamle episoder også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Daphne.... uttales der Daffne eller Dæffny egentlig? De sier jo begge deler i serien. men Dæffny er kanskje noe bare Storm sier for å være ekkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det må ha vært et nederlag for Kongen av Drammen å drikke Borg pils - en hver Drammenser med respekt for seg selv drikker da Aass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Jeg synes det må ha vært et nederlag for Kongen av Drammen å drikke Borg pils - en hver Drammenser med respekt for seg selv drikker da Aass.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daphne.... uttales der Daffne eller Dæffny egentlig? De sier jo begge deler i serien. men Dæffny er kanskje noe bare Storm sier for å være ekkel?

Det er jo et engelsk navn, så jeg tror det uttales Dæffny. Daffne blir vel bare et forsøk på fornorskning. Synes igrunnen det er rart at de har gitt henne et så unorsk navn, spesielt når etternavnet er Flaa... Det hadde passet godt inn i diverse "rare navnekombinasjon"-tråder her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest1
Det er jo et engelsk navn, så jeg tror det uttales Dæffny. Daffne blir vel bare et forsøk på fornorskning. Synes igrunnen det er rart at de har gitt henne et så unorsk navn, spesielt når etternavnet er Flaa... Det hadde passet godt inn i diverse "rare navnekombinasjon"-tråder her inne!

Det er vel for å markere at hun er fra en rik familie, litt mer fancy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sant nok ;) Men han som spiller Svein er jo fra Nannestad eller noe, så han tenker vel ikke over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen - Borg = Sarpsborg? :ler: Ikke Nannestad. Kanskje de ikke brygger øl der. Synes han kan drikke (drekke) EC Dahls jeg! Verdens beste øl, nest etter Stella..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meya84

Svein snakker prikk likt som mamma..hu er fra Lillestrømsområdet...

men er sikkert dialekt forskjeller der nede som jeg ikke klarer å høre også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Svein snakker prikk likt som mamma..hu er fra Lillestrømsområdet...

men er sikkert dialekt forskjeller der nede som jeg ikke klarer å høre også? ;)

Jeg la merke til at han ikke snakker like bredt i virkeligheten som på Cæsar, når det var sånn behind the show før jul, det programmet med feiltakninger og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at han ikke snakker like bredt i virkeligheten som på Cæsar, når det var sånn behind the show før jul, det programmet med feiltakninger og sånt.

Enig med deg. Jeg har også hørt det.

Og når det gjelder uttalen av navnet til Daphne, så sier hun i hvertfall seg Daffne, gjør hun ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

:klappe::Nikke::enig::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

På grunna av merkelige sendetider sist fredag, på grunn av den elendige fotballen, fikk jeg dessverre ikke sett episodene! :tristbla:

Dahne er forferdelig...det er like irriterende å se at de tre søsknene ikke klarer å gjennomskue henne, som at hun er teit. :roll:

Begynner å bli skikkelig lei av Scott. Han er for dum til å være sann.

Julie er vanskelig å plassere, ikke godt å vite hvor vi helt har henne.

Den gamle røya i rullestol og denne Blom kan godt fjerne seg fra serien uten at jeg bryr meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Huff

..Er det noen som burde fjernes fra serien, for godt, må det være Krogstad'ene. Både 1., 2., og 3. generasjon. De forsøpler serien. Hadde muligens ikke vært fullt så flaut å følge med på Cæcar dersom disse tre ikke var med i serien,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
..Er det noen som burde fjernes fra serien, for godt, må det være Krogstad'ene. Både 1., 2., og 3. generasjon. De forsøpler serien. Hadde muligens ikke vært fullt så flaut å følge med på Cæcar dersom disse tre ikke var med i serien,

Ikke enig! Synes Svein er helt konge! :ler:

Han er kjempekul, spiller utrolig bra, og har noen glitrende og glimrende kommentarer og tankesett. Kjempesjarmerende!! Bra spilt, Svein! :klappe::klappe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...