Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14181 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Haha, hadde det vært så vel, da kunne de kastet henne i fengsel, så hadde vi blitt kvitt begge to. Men tror nok han overlever, blir bare enda mer skada enn han er fra før. Neida, har alltid likt Kai til tross for hvor dum han er, men dette med nakenbildet tok pokker meg kaka. Tydeligvis lett å få i bakken han der. Den scenen så helt sykt uekte ut. Jeg så ikke at hun slo henne engang o.O
Salka Skrevet 24. november 2016 #14182 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, Jacklost XVI av KG skrev: Jeg så ikke at hun slo henne engang o.O Hun holdt han bare igjen, så gikk han bare i bakken. Haha, så teit. Må være en av de mest uekte scenene jeg har sett i den serien tror jeg.
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14183 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, Salka skrev: Hun holdt han bare igjen, så gikk han bare i bakken. Haha, så teit. Må være en av de mest uekte scenene jeg har sett i den serien tror jeg. Utenom når Kenneth ble påkjørt og man klart kunne se det var en dukke
Salka Skrevet 24. november 2016 #14184 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, Jacklost XVI av KG skrev: Utenom når Kenneth ble påkjørt og man klart kunne se det var en dukke Hoho, ja det hadde jeg glemt!
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14185 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Hoho, ja det hadde jeg glemt! Husker jeg synes det var så trist når Benedicte og Mai fikk vite om det og på minnestunden hans
Salka Skrevet 24. november 2016 #14186 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev: Husker jeg synes det var så trist når Benedicte og Mai fikk vite om det og på minnestunden hans Ja, det var kjempetrist. Og da Runa døde, herregud! Var kjempetrist da Holger døde også og Svein var den eneste som kom i begravelsen.
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14187 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, Salka skrev: Ja, det var kjempetrist. Og da Runa døde, herregud! Var kjempetrist da Holger døde også og Svein var den eneste som kom i begravelsen. Og når Dagny og Cecilie døde og ikke minst lille Cecilia Og se pelle sørge over tappet hennes var hjerteskjærendes
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14188 Skrevet 24. november 2016 Uff Kåre har jo mistet alle sine 3 barnebarn de siste 4 årene
Salka Skrevet 24. november 2016 #14189 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev: Og når Dagny og Cecilie døde og ikke minst lille Cecilia Og se pelle sørge over tappet hennes var hjerteskjærendes 8 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev: Uff Kåre har jo mistet alle sine 3 barnebarn de siste 4 årene Ja, uff mye trist. Men en såpeserie skal jo ha alt fra glede til tristhet, intriger, bråk og kriminalitet. 3? Er det ikke bare to? Cecilia og Joey? Eller er det kanskje en jeg har glemt? Kåre blir jo grandonkel til Goggen siden han er Ninnis onkel.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #14190 Skrevet 24. november 2016 Jeg synes det var flott at Runa tok kvelden, så jeg felte ikke en tåre. Forøvrig enig i at det var trist da Cecilia døde, og å se på hvor dypt Pelle sørget. Anonymkode: d9abe...fa2
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14191 Skrevet 24. november 2016 5 minutter siden, Salka skrev: Ja, uff mye trist. Men en såpeserie skal jo ha alt fra glede til tristhet, intriger, bråk og kriminalitet. 3? Er det ikke bare to? Cecilia og Joey? Eller er det kanskje en jeg har glemt? Kåre blir jo grandonkel til Goggen siden han er Ninnis onkel. Ja glemte meg men alle de 3 har mistet barnet sitt Goggen sin død og Joey som lå døendes og sa til Jenny "Oss to for alltid" var så trist
Salka Skrevet 24. november 2016 #14192 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, Jacklost XVI av KG skrev: Ja glemte meg men alle de 3 har mistet barnet sitt Goggen sin død og Joey som lå døendes og sa til Jenny "Oss to for alltid" var så trist Fort gjort å tenke alle tre som søsken. Enig, veldig trist med både Goggen og Joey. Skulle ønske de hadde tatt livet av Jenny i stedet, hun er så sykt irriterende.
Leifern Skrevet 24. november 2016 #14193 Skrevet 24. november 2016 Hotel Cæsar har en dødsrate som er 1000 ganger større enn Irak har hatt fra den amerikanske invasjonen og fram til i dag. Livsfarlig sted!
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. november 2016 #14194 Skrevet 24. november 2016 Syns det var veldig trist da Liv døde.
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14195 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Syns det var veldig trist da Liv døde. Og Jens August sin reaksjon
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14196 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, Leifern skrev: Hotel Cæsar har en dødsrate som er 1000 ganger større enn Irak har hatt fra den amerikanske invasjonen og fram til i dag. Livsfarlig sted! Men fortsatt langt så ille som i Summer Bay 😬
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. november 2016 #14197 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, Jacklost XVI av KG skrev: Og Jens August sin reaksjon Ja ikke minst
Gjest Jacklost Skrevet 24. november 2016 #14198 Skrevet 24. november 2016 11 minutter siden, Salka skrev: Fort gjort å tenke alle tre som søsken. Enig, veldig trist med både Goggen og Joey. Skulle ønske de hadde tatt livet av Jenny i stedet, hun er så sykt irriterende. Da hadde hun sikkert sagt "Oss to for alltid (Ser ned på skoa sine)"
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #14199 Skrevet 27. november 2016 Bussulykken må jo være den verste og dårligste scenen noen sinne så jo ut som en lego. Sluttet å se på de nye sesongene når de fikk ny manusforfatter (?) det er så forferdelig dårlig skuespill at det er helt fælt å se på. Noen som er enig? Jeg elsker gamle Cæsar, tror jeg har sett alle sesongene 4-5 ganger, begynte vel når jeg gikk på barneskolen Anonymkode: d6f0d...790
Gjest Jacklost Skrevet 27. november 2016 #14200 Skrevet 27. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bussulykken må jo være den verste og dårligste scenen noen sinne så jo ut som en lego. Sluttet å se på de nye sesongene når de fikk ny manusforfatter (?) det er så forferdelig dårlig skuespill at det er helt fælt å se på. Noen som er enig? Jeg elsker gamle Cæsar, tror jeg har sett alle sesongene 4-5 ganger, begynte vel når jeg gikk på barneskolen Anonymkode: d6f0d...790 Den skulle egentlig inneholde en eksplosjon http://www.vg.no/rampelys/tv/caesar-eksplosjon-ble-for-dramatisk/a/1894394/ Det ligger et klipp av det på nettet med men husker ikke hva den het /: Noen som har sett dette forresten? og dette Finner ikke klippet 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå