Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hotel Cæsar er så kjedelig om dagen og nesten alle karakterene er skikkelig irriterende. særlig Storm, Jenny, Kai, Eva, Ninni og Beate. herregud, hvem er det som kidnapper sin egen unge og tror at da får man hovedomsorgen :fnise: blir så teit. jeg liker Amanda bedre nå, men det er sikkert bare fordi jeg ikke er så fan av Eva. håper Jens August kommer tilbake!

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Håper Ninni havner i fengsel igjen, takler ikke den dama.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det ingen som gidder å følge med på dette programmet lenger?

Anonymkode: 0b10f...044

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ingen som gidder å følge med på dette programmet lenger?

Anonymkode: 0b10f...044

Jeg glemmer nesten til tider at det eksisterer :laugh:

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
På 21.9.2016 den 17.44, Loki Laufeyson skrev:

Håper Ninni havner i fengsel igjen, takler ikke den dama.

Signerer denne! :) Samme med Beate, Bo og Kai

Endret av Jakku Ushinawa
Skrevet

Jeg er lei av søsteren til Bo jeg. Englebarnet til Jonas. Han skulle bare visst. Håper han får vite at det var hun som fyllekjørte oh kjørte ned Ninni. Beate har jeg faktisk begynt å like litt, men Ninni er jeg lei av. Greit at det er kjipt å bli påkjørt, men herregud så sur. Kjedelig at hun er så sur og gretten hele tiden. Hadde vært kult om hun drepte romvenninna si på sykehuset og åkte rett i fengsel. :P 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Jeg også, ikke mer Cæsar på meg..

50 episoder i året liksom o.O Hvordan skal de få presset inn en års historie på 50 episoder?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
26 minutter siden, Jacklost skrev:

50 episoder i året liksom o.O Hvordan skal de få presset inn en års historie på 50 episoder?

Det går jo ikke. Og de kommer garantert til å miste mange seere nå.

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Det går jo ikke. Og de kommer garantert til å miste mange seere nå.

Ser ikke ut til at de rekker å få feirt 20 års jubileum gitt

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Misliker det der sterkt jeg også. Blir jævla dyrt å betale 129 i mnd for 4 episoder også. Skjønner heller ikke vitsen med disse småklippene når de uansett flettes sammen med litt til til en episode på torsdagen. Jeg håper de lager en ny sumoløsning for de som kun skal se Cæsar, for det er vel bare spesielt interesserte (sånne som meg :P) som gidder å betale så mye for så lite. Går jo an å "samle opp" noen episoder i slengen og kjøpe ukesabonnement av og til, men det er jo tungvint å måtte starte og stoppe abonnementet hele tiden. 

Jeg tror dette er slutten på Cæsar-epoken. Det blir neppe noe 20-års-jubileum. Trist, men sant. De graver sin egen Cæsar-grav ved å sende det kun såkalt "eksklusivt" som de så fint kaller det på sumo. Tviler på at min gamle tante som har fulgt Cæsar siden starten gidder å kjøpe sumo. Hun skjønner sikkert ikke hvordan det virker en gang. :P 

• Liker 2
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
27 minutter siden, Salka skrev:

Misliker det der sterkt jeg også. Blir jævla dyrt å betale 129 i mnd for 4 episoder også. Skjønner heller ikke vitsen med disse småklippene når de uansett flettes sammen med litt til til en episode på torsdagen. Jeg håper de lager en ny sumoløsning for de som kun skal se Cæsar, for det er vel bare spesielt interesserte (sånne som meg :P) som gidder å betale så mye for så lite. Går jo an å "samle opp" noen episoder i slengen og kjøpe ukesabonnement av og til, men det er jo tungvint å måtte starte og stoppe abonnementet hele tiden. 

Jeg tror dette er slutten på Cæsar-epoken. Det blir neppe noe 20-års-jubileum. Trist, men sant. De graver sin egen Cæsar-grav ved å sende det kun såkalt "eksklusivt" som de så fint kaller det på sumo. Tviler på at min gamle tante som har fulgt Cæsar siden starten gidder å kjøpe sumo. Hun skjønner sikkert ikke hvordan det virker en gang. :P 

Bedre å skaffe sumo abonnent hvert halve år og så har du 1 måned på å se 25 episoder :) Håper for guds skyld ikke at de 50 episodene vil bli slik som de siste 50 episodene. Da er det adios Cæsar...

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
5 minutter siden, Jacklost skrev:

Bedre å skaffe sumo abonnent hvert halve år og så har du 1 måned på å se 25 episoder :) Håper for guds skyld ikke at de 50 episodene vil bli slik som de siste 50 episodene. Da er det adios Cæsar...

Ja, la oss nå endelig håpe det blir adios cæser en gang for alle. Makan te patetisk møl av lavbudsjett-tv for dummies !! 

Anonymkode: 2256e...7dc

Gjest Jacklost
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, la oss nå endelig håpe det blir adios cæser en gang for alle. Makan te patetisk møl av lavbudsjett-tv for dummies !! 

Så vi som ser på er dumme?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.10.2016 den 19.20):

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...