Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sant de ligner??? Litt off topic men :fnise:

Anonymkode: 1b579...3c2

Skrevet

Hahahah for et dårlig skuespill av Harshad og Eva.. Alt Harshad kom med "Kan du holde kjeft?" "Kan du holde kjeft eller?" "Du klarer jo ikke holde kjeft i to minutter en gang".. "Kan du holde kjeft eller?"... Altså :roll::hoho:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjer liksom ingenting for tiden...  :icon_frown:

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Skrevet

Mye hinting om Jens August nå, kommer han tilbake tro? Lov å håpe...

Skrevet
3 timer siden, caskerette skrev:

Mye hinting om Jens August nå, kommer han tilbake tro? Lov å håpe...

Hvor? I serien mener du? 

Jeg vet ikke, men jeg mener å ha lest et sted at han var lei av å være hippie-blogger og ønsket seg tilbake til serien, men jeg finner ingen kilder på det. 

Skrevet

Håper jensern kommer tilbake! Det vil løfte serien enormt! Kjedelig uten han. 

• Liker 1
Skrevet

Hva i huleste er galt med den læreren til Jenny??

• Liker 1
Skrevet

Han er en ustabil faen. Har lenge hatt en stygg følelse av at han kommer til å forgripe seg på henne. Syns han er dritekkel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig ikke JA kommer tilbake. 

Anonymkode: c7d22...f6c

Skrevet
13 minutter siden, Salka skrev:

Han er en ustabil faen. Har lenge hatt en stygg følelse av at han kommer til å forgripe seg på henne. Syns han er dritekkel. 

Det er ikke noe galt med ham, slik jeg ser det. Jenny har godt av å bli jekket ned noen hakk.

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Arabella skrev:

Det er ikke noe galt med ham, slik jeg ser det. Jenny har godt av å bli jekket ned noen hakk.

Ja, det har hun så absolutt, men jeg syns likevel han er ekkel og har en stygg følelse av at han kommer til å forgripe seg på henne. Det er liksom "noe" med han som skurrer syns jeg. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Salka skrev:

Ja, det har hun så absolutt, men jeg syns likevel han er ekkel og har en stygg følelse av at han kommer til å forgripe seg på henne. Det er liksom "noe" med han som skurrer syns jeg. 

Enig.  Her er det noen ugler i mosen :ph34r:

Skrevet

Jeg blir helt matt av han Nicolai...

AnonymBruker
Skrevet

Flere som så at Martine som hadde tinderdaten fra helvete som statisi i dag? Assistent eller noe lignende tio Amanda :-) 

Anonymkode: 3d370...10b

• 2 uker senere...
Skrevet

I kveld skal hele cæsar episoden være en MUSIKAL :hoho: Fordi det er episode 3000

Skrevet

Hva syns dere om musikalepisoden da folkens? Jeg syns den var skikkelig, skikkelig teit. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Salka skrev:

Hva syns dere om musikalepisoden da folkens? Jeg syns den var skikkelig, skikkelig teit. 

ENIG :hoho: Trodde jeg skulle synke sammen i sofaen av flauhet og latterkramper.. :ph34r:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sitronmelis skrev:

ENIG :hoho: Trodde jeg skulle synke sammen i sofaen av flauhet og latterkramper.. :ph34r:

Haha, samme her! :hoho: Hadde mest lyst til å gjemme meg bak en diiiiiger pute! :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...