Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Når skal Jens August komme tilbake da? Er jo lenge siden vi fikk se at han er i live... Kanskje han er død nå, etter lang tid på en øde øy.... :klø:

Jens August kommer nok ikke tilbake. Kim Kolstad som spite fyren har sagt at han ikke vil tilbake, og jobber i dag som budbilsjåfør tror jeg. Han ønsket egentlig at Jens August skulle dø i den flystyrten, men det ville ikke produsentene. Men han har sagt at han ikke skal tilbake. (men det har jo folk sagt før, sånn sett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jens August kommer nok ikke tilbake. Kim Kolstad som spite fyren har sagt at han ikke vil tilbake, og jobber i dag som budbilsjåfør tror jeg. Han ønsket egentlig at Jens August skulle dø i den flystyrten, men det ville ikke produsentene. Men han har sagt at han ikke skal tilbake. (men det har jo folk sagt før, sånn sett...)

he he... bare det går lang nok tid - så kan man sette inn en ny skuespiller i rollen som Jens August: og vips - så er han tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Og etter dne skytesepisoden er det sesongslutt - selvfølgelig...

Hehe.. Tenkte det samme i går.. ;) Det er så typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Midten av august ja, fant det ut nå. Altfor lenge!!

Sesongavslutningen: Av alle ting så er det Juni som drømmer at Rolf går bananas med hagle, og så er hun sanndrømt gitt... Hun ringer til hotellet for å advare, men Svein vet ikke om han skal ta henne alvorlig. Rolf er forbannet på Scott, og tvinger han med seg opp på taket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hva skjedde i dag da? Var ute, så jeg fikk ikke sett :)

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jau det skal eg fortelle deg! :)

Julian er ekkel som vanlig.. Men idag gjor ikkje han noke gale mot benedicte, bortsett frå å være et svin..

Juni var heilt gal.. dreiv å vaska som ei tyla dame, og åt massevis av pilla.. so for ho opp på kontoret til Nadia.. Og Nadia tok ho med seg..

Scott var i overraskande godt humør og bad Nadia med på middag.. men ho ville ikkje..

Morten snakka me Vilde og fikk vite at han faktisk er faren til ungen som tone bære på.. Morten virka ganske knust.. men tok å ringte til Tone.. vi fikk ikkje vite so mykje meir der..

Blom er like kjedelig som vanlig.. og samme med Astrid..

So var det svein.. Han møtte jo han der idiotise manageren sin.. som igjen skulle møte BlueJoe.. So ette at Svein var seg sjøl leeenge (dvs heilt idiot.. og drakk seg drita og masa og styrte på til han der BlueJoe som og forresten va heilt idiot..) So fikk han lov til å være oppvarming for BlueJoe når han skulle spele i spektrum.. Noke som hadde vore barndomsdrømmen til Svein.. :)

Sånn.. det skulle dekke det meste.. skjedde lite i familien Leland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hahahah juni passer ganske godt på pillene sine! Jeg elsker når hun blir forbanna, skrik og gnål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå begynte jeg faktisk å grine. Denne mishandlingen er forferdelig. Blir så sint.Nå burde tv2 endre tidspunkt for denne serien som handler om kvinnemishandling på det groveste :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Nå begynte jeg faktisk å grine. Denne mishandlingen er forferdelig. Blir så sint.Nå burde tv2 endre tidspunkt for denne serien som handler om kvinnemishandling på det groveste  :frustrert:

Alvorlig tema ja, altfor alvorlig til å gå så tidlig på kvelden synes jeg. Grusomt å tenke på at mange kvinner (og sikkert noen menn) har det sånn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig tema ja, altfor alvorlig til å gå så tidlig på kvelden synes jeg. Grusomt å tenke på at mange kvinner (og sikkert noen menn) har det sånn i virkeligheten.

Jeg tenker at det er hensikten til produsentene jeg; å fortelle de som har det slik at det er fler av, og de viser ofte at det er mulig å komme seg ut av helvetet også.

Ta Liv som et eksempel, ho har jo buimi, og ringte støttegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser. Da viser jo produsenten at det er mulig å få hjelp.

Men jeg er enig i at det er for brutalt å sende klokka halv åtte om kvelden, mange grove scener om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Æsj, jeg fikk ikke sett i går :( Hva skjedde?

(kommer nok til å se på mandag, men hvis jeg går glipp av det da er det krise :-p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...