Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #1241 Del Skrevet 3. mai 2006 Dumme dumme julian som slår benedicte Vi får skrive mail til TV2 om ønske at de får sende det senere på kvelden. Og daphne er bare .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2006 #1242 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er jo grenser fo hvor lenge Benedicte kan være vekk fra jobb uten at noen reagerer, og lurer på hva som feiler henne. Benedicte og Svein er jo gode venner - så han kommer vel hjem til henne for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #1243 Del Skrevet 3. mai 2006 kanskje svein blir dagens helt da??? HÅPER !!!! så kommer svein og benedicte til å gifte seg, å få søte små barn, en søtt lite kjøkken med hage utfor vinduet... (søren, nå tok jeg den litt for langt igjen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 3. mai 2006 #1244 Del Skrevet 3. mai 2006 Nei uuusj! Svein og Benedicte kan jo ikkje bli ilag igjen..! Han lurte jo ho trill rundt sist gang.. håpa Benedicte får seg en flotte mystisk mann snart! og at Julian havna bak lås og slå! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 3. mai 2006 #1245 Del Skrevet 3. mai 2006 Hva skjedde i går? Fikk det ikke med meg i går, og kan ikke få med meg reprisen i kveld heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #1246 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvorfor ble det egentlig slutt mellom svein og benedicte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #1247 Del Skrevet 3. mai 2006 Husk at reprisen i dag er 17:00 og dagens går 17:30! Dette er meget viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. mai 2006 #1248 Del Skrevet 3. mai 2006 Eller gjør som cæsar-addictene. Kjøpt tilgang via web-tv. Da kan man alltid ligge en episode før den som går på tv.. *blush* Jeg blir tullete! Dæffny kan gifte seg med Julian! Det hadde blitt bra, tenker jeg. Plutselig krever cæsar tenking! Før var det hjernedød underholdning etter middagen.. Vil ha tilbake hjernedød underholdning, ev. at det skjer en ting om gangen. Så langt har vel ingen klart å provosere meg så mye som Arne Markussen.. *himle* Men Daphne er ikke langt unna. Hmm.. Var det bare jeg som la merke til at hun tråkket på kontrollen til TV-spillet før hun puttet hunden i ovnen? Tror dere hun tok opp "samtalen" hun hadde med Tassen, før han ble hundestek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anette Huff Skrevet 3. mai 2006 #1249 Del Skrevet 3. mai 2006 Hmm, det med den kontrollen la jeg merke til også, men forstod ikke sammenhengen før du påpekte det nå. Tror nok lokke-affæren hun hadde med Tassen ble tatt opp ja, og om ikke lenge så blir det vel oppdaget av Storm og Vilde, under en av deres karaoke-forspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #1250 Del Skrevet 3. mai 2006 JA! Du er like snarrådig som han jack bauer du! Det tro jeg og hehe! Kan ikke benedicte bare klatre ut et soveromsvindu mens julian prater med appelsinene? Han vil jo titt og ofte hun skal inn og kræsje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #1251 Del Skrevet 3. mai 2006 såklart! nå kommer daphne til å bli ferska snart! mo ha ha ha ha ! hvorfor kan ikke bare benedicte stikke en kniv i brystet på julian mens han ligger å sover da? eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #1252 Del Skrevet 3. mai 2006 Han sover aldri, han er gal ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #1253 Del Skrevet 3. mai 2006 he he... kanskje han er zombie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #1254 Del Skrevet 3. mai 2006 hihi! men han ser ganske søvnløs ut, øynene er jo oppsperrede psykopatglugger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mai 2006 #1255 Del Skrevet 3. mai 2006 Noen som har sett på web-tv hva som skjer i dag? Får ikke sett på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #1256 Del Skrevet 3. mai 2006 Liv får iallfall vite at Morten skal bli daddy! For det sto i programomtalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #1257 Del Skrevet 3. mai 2006 ser helt apekatt ut spør du meg... stygg oppsperret øyepsykopat! men han er vel som mannfolk flest å vil sitte lenge når han skal på do å drite.. da kan hun jo springe til politistasjonen her hvor jeg bor også på den tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 3. mai 2006 #1258 Del Skrevet 3. mai 2006 http://pub.tv2.no/TV2/tvguide/?year=2006&week=20 Her kan man også finne ut hvem som skyter på hotellet også!Bare å lete seg nedover i episode guiden(og i uke guiden selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. mai 2006 #1259 Del Skrevet 3. mai 2006 http://pub.tv2.no/TV2/tvguide/?year=2006&week=20 Her kan man også finne ut hvem som skyter på hotellet også!Bare å lete seg nedover i episode guiden(og i uke guiden selvfølgelig) ← Fant det ikke jeg? Det står jo som oftest Underholdningsdrama. Sesong 22. Episode 30. På hotellet utspiller det seg et drama fylt av lidenskapelig kjærlighet og bitter maktkamp *lete en gang til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. mai 2006 #1260 Del Skrevet 3. mai 2006 Aaaaaah, fant det Jeg visste det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå