Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hohohoo! Nadia jeg har faktisk vært på internett i dag!! :D

Men huan carlos er faen ikke go! Appelsinsado :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
Hohohoo! Nadia jeg har faktisk vært på internett i dag!! :D

Men huan carlos er faen ikke go! Appelsinsado :(

Du er bare helt utrolig! :ler:

Nå er det sånn at jeg ikke kan ha fjernsynet på på den tiden av døgnet hotel cæsar er. Skulle gjerne sett det selv, men dette passer ikke for min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte slå av på slutten - gutten min kom inn, og Julian skulle til å slå løs på Benedicte.... Hva skjedde egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han slo jo så jævlig og. Kjenner jeg blir skikkelig provosert over at de sender det så tidlig på kvelden når det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
ble fysisk kvalm av denne episoden..

Jeg også.. Måtte faktisk slå av lyden og snu meg vekk i deler av episoden.

Syns virkelig de kan begynne å sende det senere hvis dette skal fortsette sånn med Benedicte og han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Sikkert like greit å ikke få med seg... får nesten ikke med meg HC lenger, for det kan jo ikke stå på når gutten min er inne... blir jo så voldsomt. De skulle sendt det senere - - - men men - dette har de nok kalkulert med i TV2, jeg er ikke i målgruppa lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Capricorn
ble fysisk kvalm av denne episoden..

HELT ENIG!! :kvalm: Vær så snill noen å si at hun der Daphne (eller noe sånnt) blir avslørt snart!! jeg blir gal av henne.. :frustrert: Burde absolut bli sendt senere på kvelden, så mye stygge ting som foregår der..

Endret av Capricorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig tv2 bør vurdere sendetiden på cæsar, sånn som utviklingen har blitt... Episoden i dag var fæl... Særlig det med slåingen til Julian. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Enig med dere andre om at sendetiden til HC bør flyttes, og sånn har det vært lenge.

Scenene hvor Julian slår Benedicte er rett og slett stygge, jeg må snu meg vekk. Selvom jeg prøver å tenke at det ikke er virkelighet jeg ser på, er det ikke til å unngå å tenke på at mange har eller har hatt det sånn som Benedicte i det virkelige liv. Tema er ihvertfall mye mer alvorlig enn at jeg ser på det som god familieunderholdning tidlig på kvelden.

Da Daphne puttet hunden inn i ovnen tenkte jeg på at jeg håpet ikke noen barn så på og fikk liknende idéer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daphnie blir vel innlagt på psyk etter hvert, i allefall etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere andre om at sendetiden til HC bør flyttes, og sånn har det vært lenge.

..............

Da Daphne puttet hunden inn i ovnen tenkte jeg på at jeg håpet ikke noen barn så på og fikk liknende idéer.

Enig!

Det er jo mange barn som setter seg (alene) fåran TV'n i god tid før barne-TV. Tenker da på reprisen av HC som er kl 17.30...

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Jeg HATER den jævla daphne så intenst at det er såvidt jeg klarer se på det lenger!! hadde aldri trodd en rollefigur skulle irritere meg så overvettes at jeg rett og slett får lyst til å ødelegge tv'en! :frustrert:

jeg håper den bitcha får som fortjent"!!!! *hevngjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...