*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #1181 Del Skrevet 29. april 2006 Det er nok Vilde som har fått nok av horeriet hans sjø!! ← Hohoo! Eller kanskje Storm gjer det FOR ho?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #1182 Del Skrevet 29. april 2006 Storm er bølle! Bjørn Ivar blir vel barnemishandler på mandagen også han! Jeg så det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #1183 Del Skrevet 29. april 2006 Storm er bølle! Bjørn Ivar blir vel barnemishandler på mandagen også han! Jeg så det nok. ← WHAT? såg du det på "smugtitten" til neste episode?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #1184 Del Skrevet 29. april 2006 Jupp, det før rulleteksta, han rista i henne og brølte hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #1185 Del Skrevet 29. april 2006 Hohoo! Uskyldige Bjørn Ivar.. Det her tar jo heilt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #1186 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg tror fortsatt den skytinga er en drøm Juni har. Hvis jeg ikke husker helt feil, så så vi ho henne fra en seng da hun bråvåknet for å ringe til hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 29. april 2006 #1187 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg tror fortsatt den skytinga er en drøm Juni har. Hvis jeg ikke husker helt feil, så så vi ho henne fra en seng da hun bråvåknet for å ringe til hotellet ← Jeg er helt sikker på at det er dette hun forutser i drømmene sine, og at det fører til en dramatisk forandring i serien igjen. Hvem som skyter? Scott så klart. Og Rolv. Men hvor lenge er det egentlig til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 29. april 2006 #1188 Del Skrevet 29. april 2006 Det er sikkert Nadia som skyter, siden Juni ringer til hotellet for å advare. Det er jo Nadia som er i alle drømmene til Juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #1189 Del Skrevet 29. april 2006 Det er sikkert Nadia som skyter, siden Juni ringer til hotellet for å advare. Det er jo Nadia som er i alle drømmene til Juni. ← JA! det trur kanskje eg og faktisk.. Ditte blir spennande!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 29. april 2006 #1190 Del Skrevet 29. april 2006 JA! det trur kanskje eg og faktisk.. Ditte blir spennande!! ← Mmmmmmmmm, ikke dum idè. Det jeg skrev om at Julian som skyter var bare et nytt forslag inn i rekken av alle de andre forslaga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 29. april 2006 #1191 Del Skrevet 29. april 2006 Det er sikkert Nadia som skyter, siden Juni ringer til hotellet for å advare. Det er jo Nadia som er i alle drømmene til Juni. ← Det var denne jeg skulle sitere i innlegget over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #1192 Del Skrevet 29. april 2006 Ka dokke trur om Rolv og Eva da?? Eg trur Eva er interessert i Rolv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #1193 Del Skrevet 29. april 2006 Eva er interessert i å skape splid hun, mellom Scott og Rolv. Det er derfor hun pusher Rolv til å teste ut Scott. Hun har neppe gitt opp tanken på å hevne seg på Scott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #1194 Del Skrevet 29. april 2006 Både Daffy og Julian skal heldigvis ut av serien etterhvert, gudskjelov. Sjelden jeg blir så forbannet på to karakterer i en såpeserie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #1195 Del Skrevet 29. april 2006 Både Daffy og Julian skal heldigvis ut av serien etterhvert, gudskjelov. Sjelden jeg blir så forbannet på to karakterer i en såpeserie. ← Eg syns det er kult eg.. dei skapar jo litt action! Trur forresten at Eva er interessert i Rolv.. At det ikkje berre er det med Scott som opptar ho.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriella Skrevet 29. april 2006 #1196 Del Skrevet 29. april 2006 Hvorfor er Juni og Julie uvenner? Og hva skjedde med Juni som gjorde at hun mistet hukommelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #1197 Del Skrevet 29. april 2006 Hvorfor er Juni og Julie uvenner? Og hva skjedde med Juni som gjorde at hun mistet hukommelsen? ← Juni var gravid med Christian Borchman.. So krangla dei og Juni stakk av med bilen.. Christian ringte til Juni mens ho køyrde, og Juni såg Julie (som ho ikkje hadde sett på fleire å) på en cafe, og blei veldig sjokkert, so kræsja ho og havna i koma ganske lenge, mista babyen og heile skiten.. So no er ho heilt koko.. Juni fannt ut at Julie hadde hatt seg med Christian.. so blei dei uvenner.. =) Det var vel sånn hallveis et svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriella Skrevet 29. april 2006 #1198 Del Skrevet 29. april 2006 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 1. mai 2006 #1199 Del Skrevet 1. mai 2006 Daphny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 1. mai 2006 #1200 Del Skrevet 1. mai 2006 For en gøy tråd! Rart jeg ikke har vært her inne før... Er jo Cæsar-fan på min hals! Det som er litt rart er at i første episode etter jul, da vi fikk se denne skyteepisoden, sto det at det var 95 dager til el noe sånt... Men såpass lang tid må det vel ha gått etterhvert?? Blir jo helt sykt hvis alle plutselig skal bli skutt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå