Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg kjenner ham bare gjennom at han gikk i klassen min på videregående, og vi er venner på facebook, men skal ikke si at jeg snakker så mye med ham akkurat. Men han driver nå og skriver noe på face om at han leser manus på verandaen osv, så noe holder han da på med. Tror og håper at vi ikke har sett det siste av ham som skuespiller :happy:

Æææææh, håper det er manus til Cæsar han leser! :) Hils ham fra meg da hehehehehehe! : :rodmer:

Skrevet

Måne <3

Der begynte jeg jamen meg nesten å gråte av hotel cæsar....Hvis ikke Måne og Stellan blir sammen igjen tror jeg nesten jeg må starte en underskriftskampanje :fnise:

Bea kan dra dit peppern gror, mer irriterende kvinnemenneske skal du lete lenge etter, lurer på hvordan i alle dager hun fikk en så god og sympatisk datter som Runa..

Skrevet (endret)

noen som vet når albert kommer inn i cæsar altså hvilken episode/dag

og foresten så blir de avslørt at jens-august har svindlet hotel cæsar

Endret av wilmap
Skrevet

Bea kan dra dit peppern gror, mer irriterende kvinnemenneske skal du lete lenge etter, lurer på hvordan i alle dager hun fikk en så god og sympatisk datter som Runa..

Runa har arvet det av faren og så har sikkert fosterforeldrene gjort en god jobb med å oppdra henne.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

er det noen som vet hvilken sang de spilte igår (torsdag)?

De syngte noe med forgive me forgive me, forgive forgive.

Har prøvd å google det, men fant ikke.

Det var vel midt i episoden ca.

Skrevet

er det noen som vet hvilken sang de spilte igår (torsdag)?

De syngte noe med forgive me forgive me, forgive forgive.

Har prøvd å google det, men fant ikke.

Det var vel midt i episoden ca.

David Grey med "Forgetting".

Anonym poster: db9b3466a63690a84a0c54b3caffa150

Gjest NozMonster
Skrevet

stellan er ihvertfall med på mandagens episode! så han har ikke stukket enda...

på tirsdag så prøver kassandra seg på Måne, og det synes jeg er rimlig nasty....

måne er jo bare 16 år!!

han er jo akkuratt lovlig faktisk.... barnerov :fnise:

Skrevet

Måne <3

Der begynte jeg jamen meg nesten å gråte av hotel cæsar....Hvis ikke Måne og Stellan blir sammen igjen tror jeg nesten jeg må starte en underskriftskampanje :fnise:

Regn med min underskrift! :fnise:

Det er det samme for meg om Bea dør, havner i fengsel, eller flytter LAAANGT vekk, bare jeg slipper et til av de hysteriske anfallene hennes for den minste lille ting så lenge jeg lever. Å se at hun har forsvunnet fra vignetten er noe det vakreste jeg har sett i mitt liv :closedeyes: Men så jo i den lange spoilervideoen (tror jeg) at Pelle fridde til henne og at hun sa ja, så det må jo skje før hun kan forsvinne :sukk:

Skrevet

Men om Bea blir borte, forsvinner da også Pelle? :overrasket:

Det håper jeg virkelig ikke!!

Skrevet

Men om Bea blir borte, forsvinner da også Pelle? :overrasket:

Det håper jeg virkelig ikke!!

Pelle er på vignetten, mens Bea ikke er det, så tror ikke han forsvinner selv om hun gjør det. Dette er en spoiler tråd, så kan jo fortsette med å si at ut ifra den 6 minutter lange spoilervideoen som ligger ute på youtube tyder ting på at Bea kanskje havner i fengsel elns for å ha slått ned, eller slått ihjel, faren til Runa. Det er også med et klipp der Runa spør Pelle om han vil bli boende hos henne som den faren hun aldri fikk, og da regner jeg med at Bea ikke bor der lenger. Men det er jo bekreftet at Runa skal ut, og hun er på vignetten, så det at Pelle er der gir vel ingen garanti for hvor lenge han blir, antar jeg :klo:

Gjest NozMonster
Skrevet

...er det ikke litt vel snodig at det herjer et dødelig virus i danmark... en kar dør på hotellet.... hotellet blir stengt.....pelle føler jeg dårlig............men det er INGEN som ser sammenhengen!?!?

Skrevet

...er det ikke litt vel snodig at det herjer et dødelig virus i danmark... en kar dør på hotellet.... hotellet blir stengt.....pelle føler jeg dårlig............men det er INGEN som ser sammenhengen!?!?

Du har så rett :rolleyes: Tror nok den tanken hadde slått meg ganske tidlig hvis jeg hadde vært til stede :fnise:

Skrevet (endret)

Nettopp. Irriterte meg bare litt.

Men uansett, total lock down på alarmanlegget? En manusforfatter som har sett for mye på 24? Jaja, keep them contained.

Endret av Sol79
Skrevet

hvorfor setter de liket i kjøla, burde ikke liket hadd bli hentet av noen folk med beskytlsesdaraketer for å bli undersøkt om han hadde viruset.

håper virkelig at det er et virus

Gjest NozMonster
Skrevet

hvorfor setter de liket i kjøla, burde ikke liket hadd bli hentet av noen folk med beskytlsesdaraketer for å bli undersøkt om han hadde viruset.

håper virkelig at det er et virus

vi vet vel allerede at det er et virus ja... ;)

Gjest NozMonster
Skrevet

Herreguuuuuuuuuuuuuuud så teit :bond:

Først sier Eva at hun er redd/bekymret, så i neste øyeblikk så begynner hun også å hoste.....

det blir for dumt at de ikke klarer å fatte sammenhengene her altså.....

Skrevet

Noen som har sett morgendagens episode og har lyst til å dele? :)

Anonym poster: 513364aae7111af170c647862552b0e2

Skrevet

Herreguuuuuuuuuuuuuuud så teit :bond:

Først sier Eva at hun er redd/bekymret, så i neste øyeblikk så begynner hun også å hoste.....

det blir for dumt at de ikke klarer å fatte sammenhengene her altså.....

Så ut som jensemann skjønte tegninga på slutten der i hvertfall ;)

Skrevet

Noen som har sett morgendagens episode og har lyst til å dele? :)

Anonym poster: 513364aae7111af170c647862552b0e2

- Bea, Jan og Pelle leter etter Runa. Det viser seg at hun ble stengt ute av hotellet og gikk hjem.

- Pelle blir sjalu og grinete fordi Jan og Bea har god kjemi.

- Eva får ikke komme ned på kontoret. Hun blir sur og mener at de andre overreagerer. Jens holder seg også unna.

- Måne fucker opp med Kasandra igjen, men det ordner seg mot slutten av episoden. De ligger i senga hennes, prater og drikker champagne, og så kysser hun ham. Måne kysser tilbake.

Jeg troooor det var alt som skjedde :)

Anonym poster: 28437afa98c5a9da677434b4b88e1f05

Skrevet

Utrolig teit med den god natt syngingen som Bea og Jan gjorde for Runa..

Anonym poster: 0be55ba9bc583572f6cb1eca78465274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...