Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Lurer på hva som skjer i etterkant av det bilkrasjet jeg. Synes det var litt teit egentlig at de skulle stjele den bilen. Hadde håpet Storm kunne vise at han var såpass ordentlig at han kom tidsnok til å bli med Thea på konferansetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

HAHAHAHA! Juni Lunde på sopptur! jeg tror jeg aldri har ledd så mye av en HC episode! HAru pissa påræi?!?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt å såg den episoden på gamlehjemmet i går, og alle de eldre som satt der ble helt sjokkert av denne greia med Juni..

Syyyk episode!!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Fikk ikke sett i går jeg :sur: Men skal prøve å få med meg reprisen i kveld

Ja det må du, for denne episoden tok kaka eller "soppen" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes det er litt rart at de glorifiserer narkotika så veldig. Jeg så Hotel Cæsar med en stor gjeng i går, og to av dem fikk lyst til å prøve fleinsopp da de så Juni. Mange som kanskje har tenkt bittelitt på å prøve flein, blir enda mer gira når de ser at Juni spiser sin som vanlig sopp på pizza. Og at hun hallusinerer er jo bare såå gøy.. :forvirret:

Det samme gjelder kokaingreia med Eva.

Begge rusmidlene blir jo framstilt som veldig, veldig bra og folk vil prøve, for de tror at de får samme virkning. Håper folk er smarte nok til å skjønne hvilke ettervirkninger det kan få. Psykose og andre psyko-greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge rusmidlene blir jo framstilt som veldig, veldig bra og folk vil prøve, for de tror at de får samme virkning.

Jeg kan ikke se at kokainen har blitt fremstilt som veldig, veldig bra. Jeg ser bare det negative med den kokainbruken både for Rolv og Eva.

Ang soppen kan jeg ikke si så mye, da jeg ikke har sett disse episodene. Hallusinering blir uansett en morsom greie på tv, billig komikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Eva var f.eks litt nedfor og ville ikke feste og styre med Rolf. Men så sniffet hun og ble i skikkelig partyhumør i løpet av et lite øyeblikk. Endel folk synes nok det er veldig kult. At hun kollapset rett etterpå bryr ikke alle seg om.

"Det skjer ikke med meg" liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis folk tar etter Cæsar tror jeg faren er stor for at de lett blir påvirket av andre programmer eller folk også. Finst så mye annet som visest der narkotika osv. er involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hoho blom med kaninene :D

Selv om det er morsomt å se på på tv, får det meg ikke til å løpe ut og teste sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...