Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2011 #9321 Del Skrevet 2. desember 2011 Nå begynner det å demre for meg, men Belinda husker jeg ikke. Kanskje jeg skulle ønske meg hele Cæsarserien i julegave . jeg er nok den største cæsar-nerden som eksisterer i dette landet hun var en dame som pelle hadde, som han fridde til. og hun sa ja, og pelle var jo jomfru så han ville lære seg å ha sex, for hennes skyld, så han var utro mot henne..... med forloveren til hans kommende kone! men det visste han jo ikke da de hadde sex da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 2. desember 2011 #9322 Del Skrevet 2. desember 2011 Han ekle feite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 3. desember 2011 #9323 Del Skrevet 3. desember 2011 fetteren til pelle og svein.. en merkelig kar som var med litt for lenge siden! ååh, kom på en morsom ting til med roy! TEITUR! Den miniminimin-hesten som pelle og han skaffa seg som bodde i stua dems ja det der husker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #9324 Del Skrevet 4. desember 2011 Men hvor kjøper man tv sumo for bare en uke? jeg får bare frem måned og år osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dida Skrevet 4. desember 2011 #9325 Del Skrevet 4. desember 2011 Men hvor kjøper man tv sumo for bare en uke? jeg får bare frem måned og år osv. Det er et alternativ som heter betal med SMS, og der er det èn uke for 59,- eller noe. Men da må du huske å avslutte abonnementet på slutten av uka, for det er automatisk fornyelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 4. desember 2011 #9326 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er et alternativ som heter betal med SMS, og der er det èn uke for 59,- eller noe. Men da må du huske å avslutte abonnementet på slutten av uka, for det er automatisk fornyelse Eller bare stopp det med en gang, så glemmer man det ikke Man får se hele uka uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #9327 Del Skrevet 4. desember 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 5. desember 2011 #9328 Del Skrevet 5. desember 2011 Goggen gifter seg med Hermine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 5. desember 2011 #9329 Del Skrevet 5. desember 2011 Han ekle feite. Han ekle feite? Mener du Roy? Jeg synes han var såå søt og merkelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 5. desember 2011 #9330 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som veit om arnfinn skal ut av serien eller, siden han har tenkt å dra til sandefjord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 5. desember 2011 #9331 Del Skrevet 5. desember 2011 Håper ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #9332 Del Skrevet 5. desember 2011 I ukes sammendraget virker det ikke som om han drar til sandefjord. og trulte stikker ikke av med cecilia, men pelle tror det. og vanessa vil flytte inn til jens a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 5. desember 2011 #9333 Del Skrevet 5. desember 2011 Var ikke Roy han vaktmesteren som var sammen med Marianne og faren til May? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #9334 Del Skrevet 5. desember 2011 Nei, Roy var fetteren til Pelle og Svein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 5. desember 2011 #9335 Del Skrevet 5. desember 2011 I ukes sammendraget virker det ikke som om han drar til sandefjord. og trulte stikker ikke av med cecilia, men pelle tror det. og vanessa vil flytte inn til jens a Say whaat? Vanessa (16 år) flytter inn til Jens August? Herregud, dette erjo på grensen til galskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 5. desember 2011 #9336 Del Skrevet 5. desember 2011 Nei, Roy var fetteren til Pelle og Svein. Cato var det han jeg tenkte på hette! Måtte google for å se hvem Roy var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #9337 Del Skrevet 5. desember 2011 Say whaat? Vanessa (16 år) flytter inn til Jens August? Herregud, dette erjo på grensen til galskap Jeg vet ikke om hun gjør det, men hun vil hvertfall. også står de å kiner rett foran roger i resepsjonen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 5. desember 2011 #9338 Del Skrevet 5. desember 2011 Jens August med Vanessa synes jeg er veldig kvalmt altså! Nei huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 5. desember 2011 #9339 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor i alle dager går Cæsar nå? Gikk ikke på TV2 sist jeg skulle se på. Det var vel fredag klokken 19:30:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #9340 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor i alle dager går Cæsar nå? Gikk ikke på TV2 sist jeg skulle se på. Det var vel fredag klokken 19:30:/ Det går ikke på fredager. Mandag til torsdag kl. 19.30 på tv2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå