Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Vet at Bea bare mener det godt, men hvorfor bryr hun seg hele tida om hvor mye ting som Veronika kjøper koster?! Irriterende når første reaksjonen hennes er "er ikke det dyrt da? Det har jo ikke du råd til!" litt sånn overlegen nesten... Og Bea, er hun dum eller? Begynne å smugle når hun har vært i fengsel før og kan miste butikken og alt, ikke minst går det jo utover samboeren som tok opp lån for henne...

Samme her, hadde blitt passe irritert om noen brydde seg så mye i min økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at Bea bare mener det godt, men hvorfor bryr hun seg hele tida om hvor mye ting som Veronika kjøper koster?! Irriterende når første reaksjonen hennes er "er ikke det dyrt da? Det har jo ikke du råd til!" litt sånn overlegen nesten... Og Bea, er hun dum eller? Begynne å smugle når hun har vært i fengsel før og kan miste butikken og alt, ikke minst går det jo utover samboeren som tok opp lån for henne...

Det er vel fordi Bea selv opparbeidet seg ganske så mye gjeld når hun kom ut av fengsel fordi hun kjøpte alt hun ønsket seg og ikke hadde begrep om penger lenger... Nå vil hun vel gjøre det hun kan for at Veronika ikke går i samme fella... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke rollen hennes. Kommer og ødelegger for Bea.

Synes hun er så trivelig og søt jeg(men det er nok fordi jeg fortsatt tenker på henne som Eva i "hos Martin"):P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er så trivelig og søt jeg(men det er nok fordi jeg fortsatt tenker på henne som Eva i "hos Martin"):P

Ja, jeg liker henne utenom, men hun spiller to så utrolig forskjellige roller. Først trodde jeg ikke på at det var henne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? Synes Cathrine er verre, med de utstående øynene og den veldig høye pannen. :ler:

Haha! Det samme sier typen min, men jeg driter i Cathrine iforhold til Bea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det Roy snakket om til Bea? Ett eller annet om forsikring. Fikk ikke tak i det, da andre snakket rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det Roy snakket om til Bea? Ett eller annet om forsikring. Fikk ikke tak i det, da andre snakket rundt meg.

Noe om at han fikk igjen 200 000 (?) mindre på forsikringen (hvorfor skulle han få igjen på forsikringen?) enn han trodde, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Først ble jeg forvirret, hvem er Roy, tenkte jeg. Men så skjønner jeg at du mener Roger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ble jeg forvirret, hvem er Roy, tenkte jeg. Men så skjønner jeg at du mener Roger.

Jeg mente selvfølgelig Roger. Lenge siden Roy var med i Hotel Cæsar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg mente selvfølgelig Roger. Lenge siden Roy var med i Hotel Cæsar.

jaaa, han var en merkelig skrue :skratte:

husker så godt den perioden han bodde med pelle, og prøvde seg på belinda-damen hans :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel fordi Bea selv opparbeidet seg ganske så mye gjeld når hun kom ut av fengsel fordi hun kjøpte alt hun ønsket seg og ikke hadde begrep om penger lenger... Nå vil hun vel gjøre det hun kan for at Veronika ikke går i samme fella... :)

Dobbeltmoralske Bea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa, han var en merkelig skrue :skratte:

husker så godt den perioden han bodde med pelle, og prøvde seg på belinda-damen hans :ler:

Hvem var Roy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hvem var Roy?

fetteren til pelle og svein.. en merkelig kar som var med litt for lenge siden!

ååh, kom på en morsom ting til med roy! TEITUR! :skratte:

Den miniminimin-hesten som pelle og han skaffa seg som bodde i stua dems :skratte:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

fetteren til pelle og svein.. en merkelig kar som var med litt for lenge siden!

ååh, kom på en morsom ting til med roy! TEITUR! :skratte:

Den miniminimin-hesten som pelle og han skaffa seg som bodde i stua dems :skratte:

Nå begynner det å demre for meg, men Belinda husker jeg ikke. Kanskje jeg skulle ønske meg hele Cæsarserien i julegave :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...