Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett den nye episoden på sumo.. utrolig spennende nå! :o

FORTELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ler: Må bare få vite!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag: Veronika kjøper seg svær flatskjerm, dette får Bea vite og konfronterer henne. Da forteller hun om smuglingen, hun får sparken men Bea tenker på saken og ansetter henne igjen likevel, og de fortsetter med smuglingen.

Goggen sender mail til alle ansatte på hotellet og forteller om Jens August og Vanessa sine eskapader. Og i mandagens episode kliner Roger til Jens August etter han har lest mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag: Veronika kjøper seg svær flatskjerm, dette får Bea vite og konfronterer henne. Da forteller hun om smuglingen, hun får sparken men Bea tenker på saken og ansetter henne igjen likevel, og de fortsetter med smuglingen.

Goggen sender mail til alle ansatte på hotellet og forteller om Jens August og Vanessa sine eskapader. Og i mandagens episode kliner Roger til Jens August etter han har lest mailen.

Vet at Bea bare mener det godt, men hvorfor bryr hun seg hele tida om hvor mye ting som Veronika kjøper koster?! Irriterende når første reaksjonen hennes er "er ikke det dyrt da? Det har jo ikke du råd til!" litt sånn overlegen nesten... Og Bea, er hun dum eller? Begynne å smugle når hun har vært i fengsel før og kan miste butikken og alt, ikke minst går det jo utover samboeren som tok opp lån for henne...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble jeg skuffet!! :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer litt på det med smuglingen. Det er jo bare blomster. Er det ikke lov å ta det inn til landet, eller er det noe med at de ikke betaler toll eller noe? Dumt spørsmål, men jeg lurer nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bea er faen den styggeste kjerringen noen sinne. Utrolig irriterende grimaser HELE tiden. Ikke kan hun snakke heller. Få henne ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bea er faen den styggeste kjerringen noen sinne. Utrolig irriterende grimaser HELE tiden. Ikke kan hun snakke heller. Få henne ut.

Synes du? Synes Cathrine er verre, med de utstående øynene og den veldig høye pannen. :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er hun ikke en særlig flink skuespiller heller akkurat:p

Men det som irriterer meg mest med henne er at hun ikke farger håret sitt! Det har jo vært gråspraglete siden hun startet i cæsar og det vises ganske godt. Helt i orden at folk ikke farger håret sitt altså, men jeg trodde de tok litt mer hensyn når de er på TV:p Er ikke til å unngå å legge merke til det liksom(og hun er vel ikke så gammel?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Helt enig. Hu er så gruusom!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som irriterer meg mest med henne er at hun ikke farger håret sitt! Det har jo vært gråspraglete siden hun startet i cæsar og det vises ganske godt. Helt i orden at folk ikke farger håret sitt altså, men jeg trodde de tok litt mer hensyn når de er på TV:p Er ikke til å unngå å legge merke til det liksom(og hun er vel ikke så gammel?).

Er det verre å ha grått hår på tv enn i det virkelige liv? Synes ikke det gjør noe jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det verre å ha grått hår på tv enn i det virkelige liv? Synes ikke det gjør noe jeg.

Nei, men alt skal jo framstilles så "perfekt" på tv så synes det er litt rart på en måte:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Lone Klein er født i 1972, 39 år. Jeg vet ikke hva du regner som gamle mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da svært så voldsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid trekke på smilebåndet når navnet hennes kommer opp på skjermen.. Klein :fnise:

High five :) Cæsar er spennende om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg må alltid trekke på smilebåndet når navnet hennes kommer opp på skjermen.. Klein :fnise:

Lone Maria Klein, for meg lyder det tysk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lone Klein er ikke verdens beste skuespiller, og det kommer ekstra godt fram når hun spiller sint. Haha, helt komisk er det.

Gleder meg til episoden på mandag. :)

Håper Arnfinn slitter unna Cathrine. Syns de har dratt historien med Cathrine og Cæsar-konsernet altfor langt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...