AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #9281 Del Skrevet 30. november 2011 Har akkurat sett den nye episoden på sumo.. utrolig spennende nå! :o FORTELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må bare få vite!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #9282 Del Skrevet 30. november 2011 Mer mer mer! Bor sammen med svigers, så får ikke fulgt noe særlig med på serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. desember 2011 #9283 Del Skrevet 1. desember 2011 Huff, syntes så synd på Goggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 1. desember 2011 #9284 Del Skrevet 1. desember 2011 I dag: Veronika kjøper seg svær flatskjerm, dette får Bea vite og konfronterer henne. Da forteller hun om smuglingen, hun får sparken men Bea tenker på saken og ansetter henne igjen likevel, og de fortsetter med smuglingen. Goggen sender mail til alle ansatte på hotellet og forteller om Jens August og Vanessa sine eskapader. Og i mandagens episode kliner Roger til Jens August etter han har lest mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. desember 2011 #9285 Del Skrevet 1. desember 2011 I dag: Veronika kjøper seg svær flatskjerm, dette får Bea vite og konfronterer henne. Da forteller hun om smuglingen, hun får sparken men Bea tenker på saken og ansetter henne igjen likevel, og de fortsetter med smuglingen. Goggen sender mail til alle ansatte på hotellet og forteller om Jens August og Vanessa sine eskapader. Og i mandagens episode kliner Roger til Jens August etter han har lest mailen. Vet at Bea bare mener det godt, men hvorfor bryr hun seg hele tida om hvor mye ting som Veronika kjøper koster?! Irriterende når første reaksjonen hennes er "er ikke det dyrt da? Det har jo ikke du råd til!" litt sånn overlegen nesten... Og Bea, er hun dum eller? Begynne å smugle når hun har vært i fengsel før og kan miste butikken og alt, ikke minst går det jo utover samboeren som tok opp lån for henne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #9286 Del Skrevet 1. desember 2011 I dag: Veronika kjøper seg svær flatskjerm, dette får Bea vite og konfronterer henne. Da forteller hun om smuglingen, hun får sparken men Bea tenker på saken og ansetter henne igjen likevel, og de fortsetter med smuglingen. Goggen sender mail til alle ansatte på hotellet og forteller om Jens August og Vanessa sine eskapader. Og i mandagens episode kliner Roger til Jens August etter han har lest mailen. Nei, nå ble jeg skuffet!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #9287 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg lurer litt på det med smuglingen. Det er jo bare blomster. Er det ikke lov å ta det inn til landet, eller er det noe med at de ikke betaler toll eller noe? Dumt spørsmål, men jeg lurer nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 1. desember 2011 #9288 Del Skrevet 1. desember 2011 De betaler ikke toll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 1. desember 2011 #9289 Del Skrevet 1. desember 2011 Bea er faen den styggeste kjerringen noen sinne. Utrolig irriterende grimaser HELE tiden. Ikke kan hun snakke heller. Få henne ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #9290 Del Skrevet 1. desember 2011 Bea er faen den styggeste kjerringen noen sinne. Utrolig irriterende grimaser HELE tiden. Ikke kan hun snakke heller. Få henne ut. Synes du? Synes Cathrine er verre, med de utstående øynene og den veldig høye pannen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. desember 2011 #9291 Del Skrevet 1. desember 2011 Bea er faen den styggeste kjerringen noen sinne. Utrolig irriterende grimaser HELE tiden. Ikke kan hun snakke heller. Få henne ut. Også er hun ikke en særlig flink skuespiller heller akkurat:p Men det som irriterer meg mest med henne er at hun ikke farger håret sitt! Det har jo vært gråspraglete siden hun startet i cæsar og det vises ganske godt. Helt i orden at folk ikke farger håret sitt altså, men jeg trodde de tok litt mer hensyn når de er på TV:p Er ikke til å unngå å legge merke til det liksom(og hun er vel ikke så gammel?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2011 #9292 Del Skrevet 1. desember 2011 Bea er faen den styggeste kjerringen noen sinne. Utrolig irriterende grimaser HELE tiden. Ikke kan hun snakke heller. Få henne ut. Helt enig. Hu er så gruusom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #9293 Del Skrevet 1. desember 2011 Også er hun ikke en særlig flink skuespiller heller akkurat:p Men det som irriterer meg mest med henne er at hun ikke farger håret sitt! Det har jo vært gråspraglete siden hun startet i cæsar og det vises ganske godt. Helt i orden at folk ikke farger håret sitt altså, men jeg trodde de tok litt mer hensyn når de er på TV:p Er ikke til å unngå å legge merke til det liksom(og hun er vel ikke så gammel?). Er det verre å ha grått hår på tv enn i det virkelige liv? Synes ikke det gjør noe jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. desember 2011 #9294 Del Skrevet 1. desember 2011 Er det verre å ha grått hår på tv enn i det virkelige liv? Synes ikke det gjør noe jeg. Nei, men alt skal jo framstilles så "perfekt" på tv så synes det er litt rart på en måte:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2011 #9295 Del Skrevet 1. desember 2011 Også er hun ikke en særlig flink skuespiller heller akkurat:p Men det som irriterer meg mest med henne er at hun ikke farger håret sitt! Det har jo vært gråspraglete siden hun startet i cæsar og det vises ganske godt. Helt i orden at folk ikke farger håret sitt altså, men jeg trodde de tok litt mer hensyn når de er på TV:p Er ikke til å unngå å legge merke til det liksom(og hun er vel ikke så gammel?). Lone Klein er født i 1972, 39 år. Jeg vet ikke hva du regner som gamle mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 1. desember 2011 #9296 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg må alltid trekke på smilebåndet når navnet hennes kommer opp på skjermen.. Klein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #9297 Del Skrevet 1. desember 2011 Bea er faen den styggeste kjerringen noen sinne. Utrolig irriterende grimaser HELE tiden. Ikke kan hun snakke heller. Få henne ut. Det var da svært så voldsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 1. desember 2011 #9298 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg må alltid trekke på smilebåndet når navnet hennes kommer opp på skjermen.. Klein High five Cæsar er spennende om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2011 #9299 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg må alltid trekke på smilebåndet når navnet hennes kommer opp på skjermen.. Klein Lone Maria Klein, for meg lyder det tysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. desember 2011 #9300 Del Skrevet 1. desember 2011 Lone Klein er ikke verdens beste skuespiller, og det kommer ekstra godt fram når hun spiller sint. Haha, helt komisk er det. Gleder meg til episoden på mandag. Håper Arnfinn slitter unna Cathrine. Syns de har dratt historien med Cathrine og Cæsar-konsernet altfor langt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå