Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Har sett morgendagens episode nå. Mona Lizzie drar til Kristiansand, Cathrine oppsøker Arnfinn og vil ha hele hans aksjepost i Anker Hansen konsernet, ellers avslører hun forsikringssvindelet hans, og Eva blit friskmeldt. I glimt fra mandagen ser man Goggen drikker og kjører, også får Tom og Runa vite om en posche i dødsulykke.. Også får JA en tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett morgendagens episode nå. Mona Lizzie drar til Kristiansand, Cathrine oppsøker Arnfinn og vil ha hele hans aksjepost i Anker Hansen konsernet, ellers avslører hun forsikringssvindelet hans, og Eva blit friskmeldt. I glimt fra mandagen ser man Goggen drikker og kjører, også får Tom og Runa vite om en posche i dødsulykke.. Også får JA en tlf.

Sikkert ikke Goggen som dør. Han har nok kjørt på noen andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her sett HC-episoder for neste uken, som kan spoile litt? Lurer sånn på om Cathrine kommer til å ødelegge konsernet en gang for alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert ikke Goggen som dør. Han har nok kjørt på noen andre.

Det tror jeg og... Var det ikke noe sånt JA gjorde helt i starten? Eller hadde gjort like før serien startet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og... Var det ikke noe sånt JA gjorde helt i starten? Eller hadde gjort like før serien startet?

Jo, han kjørte på en mann. Var han ikke litt i fengsel og eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte måten Mona Lissie snakket til Jens August i dag! Han ble jo helt paff stakkar...

"Stakkar"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Stakkar"?

Det var nok et lite ironisk stakkar :gjeiper:

Men jeg er Jens August fan uansett da og det har jeg alltid vært, men det er selvfølgelig ikke på grunn av utroskapen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cathrine :kjefte:

Kan ikke hun bare hoppe i havet og bli der..

Håper virkelig ikke Arnfinn lar seg presse, men han vil sikkert ikke at dette skal komme ut og Vips så er Cathrine tilbake på kontoret og gjør hverdagen sur.. Men hun forsvinner sikkert ved juletider uansett så det skjer sikkert noe....

Goggen dør nok ikke, siden jeg har lest at han reiser til Usa og gifter seg med Hermine (de kommer vell tilbake ganske raskt). Han avslører jo også det mellom J.A og Vanessa for hele hotellet før han drar så regner med at Roger klikker.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

OIOIOI! SPoil mer!

det skjer på mandag hannee, at goggen sender mail til mange på hotellet om utroskapen... så alle får vite det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...