Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

det er jo bare rollefiguren hans som gjør han ekkel siden han er så

selvgod! kim kollstad er jo en deilig mann! :jepp:

Ja jeg er klar over at det er poenget med rollefiguren hans. Men jeg synes ikke mannen i det hele tatt er hot.

Men det er lov å ha forskjellig smak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Ja jeg er klar over at det er poenget med rollefiguren hans. Men jeg synes ikke mannen i det hele tatt er hot.

Men det er lov å ha forskjellig smak. ;)

Enig. Han virker skikkelig slesk og ekkel irl også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Jens August er ekkel. Jeg syns han har så slafsete munn når han kliner, blir helt dårlig av se på..

Jeg syns Arnfinn er kjekk :rodmer:

Enig med alt du sier hehe,

det ser ut som han skal spise henne opp eller noe, han gaper som en hest jo :gjeiper:

Arnfinn er en veldig kjekk mann syns jeg også. Men Otto er mest hot av alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

omg det skjer så mye for tiden.

dere må se imorgen også, Goggen rømmer! Og det ser ut som han er i en bilulykke :(

Får så vondt av Goggen jeg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Her tar du feil, AB. "Og" skal ikke brukes i slike setninger.

Riktig riktig :)

Jeg er ikke noe god til å forklare, men

OG skal kun brukes hvis man skan tilføye noe, f.eks natt OG dag. jeg OG kjæresten, meg og deg.

Å brukes hvis man skal gjøre noe f.eks. Å lese, Å se, Å plage....u see AB?

typisk Anonymbrukere å henge seg opp i usaklige ting, for å skape reaksjoner.

Skjønner virkelig ikke hva skrivefeil har med Hotell Cæsar å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig riktig :)

Jeg er ikke noe god til å forklare, men

OG skal kun brukes hvis man skan tilføye noe, f.eks natt OG dag. jeg OG kjæresten, meg og deg.

Å brukes hvis man skal gjøre noe f.eks. Å lese, Å se, Å plage....u see AB?

typisk Anonymbrukere å henge seg opp i usaklige ting, for å skape reaksjoner.

Skjønner virkelig ikke hva skrivefeil har med Hotell Cæsar å gjøre?

Det vekker irritasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

bare drit i den ab`en ! den liker bare å plage meg uansett hva jeg skriver... om alle bare kan overse og ignorere den, så gir den seg siden det ikke er noe gøy lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

bare drit i den ab`en ! den liker bare å plage meg uansett hva jeg skriver... om alle bare kan overse og ignorere den, så gir den seg siden det ikke er noe gøy lenger ;)

Mitt innlegg som ble fjernet, var en kommentar til AB som "rettet" feil på deg. Mitt vennligsinnede innlegg til deg, var en reaksjon på denne AB. Dette ble også slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ja, jeg vet belladonna. det er absolutt ikke du jeg mente at hadde gjort noe feil :)

men alt ble nok slettet ja, pga avsporinger

( som for så vet dette også er :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

ja, jeg vet belladonna. det er absolutt ikke du jeg mente at hadde gjort noe feil :)

men alt ble nok slettet ja, pga avsporinger

( som for så vet dette også er :ler: )

Jeg skjønte at det ikke var rettet mot meg. Det er en uting å rette i innlegg i sin alminnelighet, synes jeg. Jeg gjør det ytterst sjelden, men korrigerte altså AB denne gangen.

Men nå kommer nok en "modd" og fjerner både ditt og mitt innlegg, tenker jeg :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ja, jeg har dysleksi, så om jeg skriver noen feil, så forunderer det meg ikke!

det blir spennnede på madag da! goggen har dratt til NY og sladrer til alle på hotellet om vansessa og jens august via mail! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Please fortell hva som skjedde i dag?? Måtte være ute og ha et sosialt liv, så gikk glipp av Cæsar, snøft :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

goggen tok vanessa og jens på fersken, og på vei ned møtte han mona L og foreldrene som skulle opp, så sa han : du bør ikke gå opp der, faren min knuller kjæresten min!

goggen fikk lappen i dag :)

det virker som pelle begynner å mistenke at hun trulta-dama er litt vel for mye glad i barnet hans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goggen tok vanessa og jens på fersken, og på vei ned møtte han mona L og foreldrene som skulle opp, så sa han : du bør ikke gå opp der, faren min knuller kjæresten min!

goggen fikk lappen i dag :)

det virker som pelle begynner å mistenke at hun trulta-dama er litt vel for mye glad i barnet hans....

Faen, det der sku jeg sett... Når går cæsar i reprise i morgen, formiddag en gang? Kanskje jeg rekker om jeg tar sen lunsjpause. Haha, avhengig :fnise:

takk, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Faen, det der sku jeg sett... Når går cæsar i reprise i morgen, formiddag en gang? Kanskje jeg rekker om jeg tar sen lunsjpause. Haha, avhengig :fnise:

takk, forresten!

Ca. kl. 13.30 er det reprise. Jeg fikk ikke sett det jeg heller i kveld. Det er nesten flaut å si at jeg "må" få med meg hotell Cæsar, jeg som pleide å flire litt av "avhengige" folk før. Skamme meg skulle jeg :flau: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. kl. 13.30 er det reprise. Jeg fikk ikke sett det jeg heller i kveld. Det er nesten flaut å si at jeg "må" få med meg hotell Cæsar, jeg som pleide å flire litt av "avhengige" folk før. Skamme meg skulle jeg :flau: .

Ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...