Gjest Vena Cava Skrevet 28. november 2011 #9221 Del Skrevet 28. november 2011 Uff, jeg får så fryktelig vondt av Arnfinn.. Kan bare forestille meg hvor forferdelig det må være Samtidig er jeg jo veldig glad på Pelles vegne da Vanessa.. HVEM ligger med faren til typen sin egentlig..? manko på hjernceller. æsj, tenk å ligge med sin egen svigerfar God underholdning uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. november 2011 #9222 Del Skrevet 28. november 2011 Uff, jeg får så fryktelig vondt av Arnfinn.. Kan bare forestille meg hvor forferdelig det må være Samtidig er jeg jo veldig glad på Pelles vegne da Vanessa.. HVEM ligger med faren til typen sin egentlig..? ja, enig! nesten så jeg kunne håpet på at det var arntfinn og pelles felles biologiske barn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 28. november 2011 #9223 Del Skrevet 28. november 2011 ja, enig! nesten så jeg kunne håpet på at det var arntfinn og pelles felles biologiske barn Haha, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ninanina Skrevet 28. november 2011 #9224 Del Skrevet 28. november 2011 Hva skjedde i kveldens episode? Fikk ikke sett det... Noen som orker å gi meg en liten oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. november 2011 #9225 Del Skrevet 28. november 2011 Hva skjedde i kveldens episode? Fikk ikke sett det... Noen som orker å gi meg en liten oppdatering? Meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanillaa Skrevet 28. november 2011 #9226 Del Skrevet 28. november 2011 manko på hjernceller. æsj, tenk å ligge med sin egen svigerfar God underholdning uansett Så er Jens August jævlig deilig også, da. Hadde lett gjort det samme! :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 28. november 2011 #9227 Del Skrevet 28. november 2011 Meg og! Vannessa og Jensern klina i badstua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. november 2011 #9228 Del Skrevet 28. november 2011 Hva skjedde i kveldens episode? Fikk ikke sett det... Noen som orker å gi meg en liten oppdatering? Meg og! hmmm..skal vi se... : -pelle overtok det lille nurket, og bea ble så glad for at pelle endelig er pappa juni trøstet litt på arntfinn - jens a og vansessa begynte å ha seg i badstuen på gaius, og på den "se hva som skjer i morgen" så sier runa at om vansessa ikke forteller goggen dette, så gjør hun det! og desutten så så vi at goggen hørte noen sexaktige lyder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 28. november 2011 #9229 Del Skrevet 28. november 2011 I morgen fersker Goggen Jens A og Vanessa på rommet til Jens A! Mona Lizzie kommer tilbake til hotellet med foreldrene sine og de møter på Goggen på tur opp. Da sier Goggen "jeg ville ikke gått opp dit, faren min har sex med dama mi der". Jeg fatter heller ikke at en far kan ha samvittighet til å ha seg med kjæresten til ungen sin. Fullstendig på trynet det her, men veldig god underholdning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. november 2011 #9230 Del Skrevet 29. november 2011 I morgen fersker Goggen Jens A og Vanessa på rommet til Jens A! Mona Lizzie kommer tilbake til hotellet med foreldrene sine og de møter på Goggen på tur opp. Da sier Goggen "jeg ville ikke gått opp dit, faren min har sex med dama mi der". Jeg fatter heller ikke at en far kan ha samvittighet til å ha seg med kjæresten til ungen sin. Fullstendig på trynet det her, men veldig god underholdning da Jeg fatter ikke at kjæresten din vil ha et forhold til faren din. Dette er egetntlig kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 29. november 2011 #9231 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg fatter ikke at kjæresten din vil ha et forhold til faren din. Dette er egetntlig kvalmt. Jeg veit, skrev det samme på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #9232 Del Skrevet 29. november 2011 hmmm..skal vi se... : -pelle overtok det lille nurket, og bea ble så glad for at pelle endelig er pappa juni trøstet litt på arntfinn - jens a og vansessa begynte å ha seg i badstuen på gaius, og på den "se hva som skjer i morgen" så sier runa at om vansessa ikke forteller goggen dette, så gjør hun det! og desutten så så vi at goggen hørte noen sexaktige lyder! Når skal du lære deg at det skrives ARNFINN??? Ikke Arntfinn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #9233 Del Skrevet 29. november 2011 Så er Jens August jævlig deilig også, da. Hadde lett gjort det samme! :gjeiper: Deilig!!?? Han er jo ekkel!!! Så sjølgod som det kan bli! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 29. november 2011 #9234 Del Skrevet 29. november 2011 Jens August er ekkel. Jeg syns han har så slafsete munn når han kliner, blir helt dårlig av se på.. Jeg syns Arnfinn er kjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2011 #9235 Del Skrevet 29. november 2011 Når skal du lære deg at det skrives ARNFINN??? Ikke Arntfinn. det var da fælt så aggresiv vi var i dag da... det går ann å informere meg på en normal måte først at han heter ARNFINN, før du klikker helt i vinkel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest denten Skrevet 29. november 2011 #9236 Del Skrevet 29. november 2011 Hahaha, omg!! Noen som legger merke til Harry Potter musikken i bakrunnen? Merkelig.. Når da? Jeg har lagt merke til musikken i scenene med Vanessa og Jens A. KLEINT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 29. november 2011 #9237 Del Skrevet 29. november 2011 Når da? Jeg har lagt merke til musikken i scenene med Vanessa og Jens A. KLEINT! Det er ikke Harry Potter, men "Le carnaval des animaux" av Camille Saint-Saëns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2011 #9238 Del Skrevet 29. november 2011 Deilig!!?? Han er jo ekkel!!! Så sjølgod som det kan bli! det er jo bare rollefiguren hans som gjør han ekkel siden han er så selvgod! kim kollstad er jo en deilig mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 29. november 2011 #9239 Del Skrevet 29. november 2011 det er jo bare rollefiguren hans som gjør han ekkel siden han er så selvgod! kim kollstad er jo en deilig mann! Hver sin smak. Jeg synest kim kolstad er enda ekklere enn JA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest denten Skrevet 29. november 2011 #9240 Del Skrevet 29. november 2011 Hver sin smak. Jeg synest kim kolstad er enda ekklere enn JA. Haha, enig! Bare at jeg synes at Jensern er hot og ikke Kolstad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå