AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #9201 Del Skrevet 23. november 2011 Man kan si mye om Cathrine, men dæven døtte så dritfin kjole. jeg likte den IKKE.....syns den var waaay too much, alt for glorete og alt for mye dill dall. og det smykket i akkurat samme fargene oppå det hele var jo bare katastrofe. hadde nok fått megaslakt av jan thomas kan jeg vedde på hehe men, smaken er jo som baken! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. november 2011 #9202 Del Skrevet 24. november 2011 daaakar arntfinn- jeg får så lyst til å trøste litt på han! kan han ikke bare forstå at cathrine ikke er verdt å deppe over!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 24. november 2011 #9203 Del Skrevet 24. november 2011 SPOILERE Goggen gifter seg, Mona Lizzie forlater hotellet, Cathrine planlegger sabotasje av Fugleholmen og noen kommer til å dø. Hyyyl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #9204 Del Skrevet 24. november 2011 Cathrine fant vel disse papirene hun lette etter, skriver under med Arnfinn's navn, og får sine 17% i konsernet og halve formuen....FAEN:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 24. november 2011 #9205 Del Skrevet 24. november 2011 Syns den var litt tacky jeg, men sikkertmye fordi hun så ut som den onde stesøsteren til Askepott. Den var veldig cathrine da litt sånn black diamond liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #9206 Del Skrevet 24. november 2011 Vanessa får vite at Goggen har giftet seg med Hermine. Goggen informerer styret om en klausul i Hans Herman sitt testament. Hvis Hermine gifter seg med Goggen vil... (mangler noe..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. november 2011 #9207 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg har hørt at Trulte kommer til å stikke av med Cecilia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 25. november 2011 #9208 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg har hørt at Trulte kommer til å stikke av med Cecilia! Jeg visste det var noe muffens med den dama! Det er vel for godt til å være sant at Pelle faktisk skal ha litt flaks her i livet.. Alt går jo imot han hele tiden stakkar:( Får litt vondt av Pelle jeg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 25. november 2011 #9209 Del Skrevet 25. november 2011 Neei, kan ikke Pelle ha litt flaks da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. november 2011 #9210 Del Skrevet 25. november 2011 Det samme tenkte jeg, det er jo nesten for godt til å være sant... Stakkar Pelle, hvis det er tilfellet at hun stikker av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 25. november 2011 #9211 Del Skrevet 25. november 2011 Men trulte visste jo ikke om cecilia før etter de ble sammen Nå får jeg vondt av pelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. november 2011 #9212 Del Skrevet 25. november 2011 jeg likte den IKKE.....syns den var waaay too much, alt for glorete og alt for mye dill dall. og det smykket i akkurat samme fargene oppå det hele var jo bare katastrofe. hadde nok fått megaslakt av jan thomas kan jeg vedde på hehe men, smaken er jo som baken! Kjolen var fin nok, den. Men som ballkjole, ikke brudekjole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 25. november 2011 #9213 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg visste det var noe muffens med den dama! Det er vel for godt til å være sant at Pelle faktisk skal ha litt flaks her i livet.. Alt går jo imot han hele tiden stakkar:( Får litt vondt av Pelle jeg.. Håper ikke det skjer. Syns hun virker så snill. Pelle får nok henne tilbake tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 25. november 2011 #9214 Del Skrevet 25. november 2011 Blir irritert på teamet bak Cæsar jeg, hvis ikke Pelle kan få ha flaks akkurat denne gangen. La nå stakkars Pelle få være pappaen til lille Cecilia da Ååååå som jeg koste meg da dette med Cathrine skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 26. november 2011 #9215 Del Skrevet 26. november 2011 Blir irritert på teamet bak Cæsar jeg, hvis ikke Pelle kan få ha flaks akkurat denne gangen. La nå stakkars Pelle få være pappaen til lille Cecilia da Ååååå som jeg koste meg da dette med Cathrine skjedde. helt enig. nå kjenner jeg at jeg bare vil boikotte hele serien. orker virkelig ikke se på hvis det skjer! stakkar snille pelle, som har ønsket seg barn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 27. november 2011 #9216 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) HYL! Jeg har levd i tett tåke de siste ukene og ikke fått med meg en dritt av alt det spennende som har skjedd, men til uka skal jeg ha varsling i kalenderen hver dag 19.30. Jeg håper det er litt spenning igjen til meg.. Endret 27. november 2011 av Hecubaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #9217 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg så noen bilder av Cæsar "laging" for kort siden, det som spilles inn nå altså. Og da satt Pelle sammen med Juni på Cleo og da hadde Pelle med barnevognen til Cecilia, regner med at hun lå oppi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 28. november 2011 #9218 Del Skrevet 28. november 2011 Så koselig det var å se Cecilia og Pelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 28. november 2011 #9219 Del Skrevet 28. november 2011 Hahaha, omg!! Noen som legger merke til Harry Potter musikken i bakrunnen? Merkelig.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 28. november 2011 #9220 Del Skrevet 28. november 2011 Uff, jeg får så fryktelig vondt av Arnfinn.. Kan bare forestille meg hvor forferdelig det må være Samtidig er jeg jo veldig glad på Pelles vegne da Vanessa.. HVEM ligger med faren til typen sin egentlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå