Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Stikker ikke Goggen til usa? Kanskje han treffer Hermine, og de gifter seg :bryllup:

Jeg så hun som spiller Hermine i Sandvika en gang. Hun er sykt LAV! :O Jeg personlig likte ikke henne i Cæsar, så jeg håper hun forblir ute av serien. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

SPOILERE

Goggen gifter seg, Mona Lizzie forlater hotellet, Cathrine planlegger sabotasje av Fugleholmen og noen kommer til å dø.

Hvordan veit du det her? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:) Ohhhh jeg ble så glad at hun H.... endelig blir avslørt. Go Pelle og Juni:) Hater cahtrine sikkelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for ei røre. Er glad denne tråden finnes, så jeg får med meg litt likevel, selv om jeg ikke har TV :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å se uttrykket til Cathrine når Juni konfronterer henne om "Lasse" og når vekterne tar henne med seg ut :fnise:

Elsker Hotel Cæsar for tida!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt å se uttrykket til Cathrine når Juni konfronterer henne om "Lasse" og når vekterne tar henne med seg ut :fnise:

Elsker Hotel Cæsar for tida!

Jeg og! :)

Det har jo skjedd masse, vært skikkelig spennende. og alt gikk til helvete for cathrine ENDELIG! YAY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye om Cathrine, men dæven døtte så dritfin kjole.

Syns den var litt tacky jeg, men sikkertmye fordi hun så ut som den onde stesøsteren til Askepott.

Synd at Mona Lizzie ikke skal være med mere :(

Helt i orden. Karakteren hennes har blitt helt uinteressant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! :)

Det har jo skjedd masse, vært skikkelig spennende. og alt gikk til helvete for cathrine ENDELIG! YAY!

Kan ikke si jeg er helt trygg på at Cathrine er helt ferdig jeg, tørr vel ikke håpe for tidlig tror jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...